Part-5(Zawgyi)🚨🚨

378 8 3
                                    

၁၉၃၉ခုႏွစ္

"ကိုကို ကြၽန္ေတာ္တို႔လက္ထပ္ၾကမယ္ေနာ္.."

"ေသခ်ာလို႔လား အဲလက္စ္ရဲ့။ကိုယ္ကႏိုင္ငံေရးသမားေနာ္..အရႈပ္အေထြးေတြၾကားထဲမင္းကိုဆြဲသြင္းရမွာ ကိုယ္မလိုခ်င္ဘူး။"

"ဒီမယ္ ၿမိဳ႔အုပ္မင္းအေလာင္းအလ်ာႀကီး...ကြၽန္ေတာ္တကယ္ခ်စ္လို႔ လက္ထပ္မယ္လို႔ေျပာတာကို မယံုတာလားလို႔!"

"အဆိုးေလးကေတာ့...ကိုယ္မယံုလို႔ေျပာတာမွမဟုတ္ဘဲကြာ။မင္းနဲ႔စေတြ့တုန္းက ကိုယ္က သတင္းေထာက္တစ္ေယာက္ပါလို႔ လိမ္ခဲ့မိတာကိုလည္း ေနာင္တရေနတာ၊ကိုယ္ကႏိုင္ငံေရးထဲမွာပါ၀င္ေနတာမို႔မရႈပ္ေထြးေစခ်င္ခဲ့လို႔ လိမ္ေျပာခဲ့မိတာ..."

"ဟာ ကိုကို......လို႔..ကြၽန္ေတာ္အားလံုးကိုလက္ခံႏိုင္ပါတယ္ဗ်ာ။ေနာ္...ကိုကို႔ကို အမ်ားႀကီးခ်စ္တာမို႔ လက္ထပ္ၾကမယ္ေနာ္။"

"ကိုယ္ကမင္းကို ရႈခင္းလွလွေလးေတြကို ခံစားရင္ ေအးေအးေဆးေဆးဓာတ္ပံုရိုက္ႏိုင္တဲ့ လူအျဖစ္ျမင္ခ်င္တာ၊ကိုယ့္ဘ၀ထဲ၀င္လာရင္ မင္းရဲ့ဓာတ္ပံုဆရာဘ၀ေလးေတာ့ ခက္ခဲေတာ့မွာပဲ အဆိုးေလးရာ.."

ကြၽန္ေတာ္က ကိုကို႔ထက္ကို ပိုလိမ္ညာခဲ့တာသိတဲ့တစ္ေန့က် ကြၽန္ေတာ့္ကို ဘယ္လိုမ်ားထင္သြားမလဲ....ဟင့္အင္း..ကိုကို မသိေအာင္ႀကိဳးစားသြားမွာ

"ဟီးဟီး..ကြၽန္ေတာ္လံုး၀အဆင္ေျပပါတယ္ဆို ကိုကိုဘာမွစိတ္မပူနဲ႔ေနာ္၊အမ်ားႀကီးခ်စ္တယ္။"

"ဘယ္သူ႔ကိုတုန္းဗ်.."

"ကိုကို႔ကိုေလ။"

"မယံုဘူး၊သက္ေသျပ.."

*ႁပြတ္စ္*

"ဒါေလးနဲ႔မရဘူးေလ၊ကိုယ္ကထပ္လိုခ်င္ေသးတာ။"

"ကိုကိုေနာ္၊ယူေတာင္မယူရေသးတာကို ဘာေတြလိုခ်င္ေနတာလဲလို႔.."

"ဟားဟား~ကိုယ္က စတာပါဗ်ာ..."

ထိုလူႏွင့္ တျဖည္းျဖည္း နီးစပ္လာခဲ့ၿပီ။ေနာက္ဆံုးေတာ့ ထိုလူ႔ဘ၀ထဲထိ၀င္ေရာက္ႏိုင္ေတာ့မည္ျဖစါသည္...လက္ထပ္ၿပီးသည္ႏွင့္ ဒီဇာတ္လမ္းေတြအဆံုးသတ္ရမွာျဖစ္ေသာ္လည္း  သူတကယ္ကိုပင္ ခ်စ္မိသြားခဲ့ၿပီထင္ပါရဲ့...

သစ္စာမြဲစေ ချစ်သက်သေ(သစၥာၿမဲေစ ခ်စ္သက္ေသ)Where stories live. Discover now