1.

225 1 0
                                    

Ahoj jmenuji se Kate a společně s mým synem Chrisem tak nějak přežíváme.

Chrisovi je 5 let už je to velký kluk. Jsem ráda že ho mám v mém životě nikoho jiného kromě ho nemám, i když byl vlastně taková nehoda i tak jsem za něj ráda, je taková dobrá chyba v mém životě.

Oba rodiče mi zemřeli, zemřeli při autonehodě. Škoda že nemůžou vidět jak krásného vnuka mají. Určitě by ho milovali. Snažím se Chrise vychovat co nejlépe to jde i když nemáme tolik peněz a nemůžeme si toho moc dovolit, několikrát se stalo že jsem neměla na nájem našeho menšího domu na Hawai. Naštěstí mám skvělou kamarádku Sophie, vždycky když jsem potřebovala tak mi půjčila peníze. Mám ji strašně moc ráda a moc si ji vážím.

Jestli se ptáte co táta Chrise, tak ten ani neví že má syna. Jak už jsem říkala Chris nebyl plánovaný a byla to nehoda. Začnu od začátku.

Bylo to asi před nějakými 6 lety co jsem poprvé mluvila s tátou Chrise, Nickem. Nikdy předtím jsme se nebavili a on udělal první krok. Tím že za mnou přišel a mluvil se mnou. Nejdřív jsem se s ním nechtěla vůbec bavit, jelikož byl nejoblíbenější kluk na škole a já obyčejná holka. Po chvíli jsem ale podlehla jelikož jsem pro něj měla slabost, jako každá druhá holka tehdy.

Vůbec ani nevím jak se to stalo ale začali jsme si více povídat a bavit se spolu. Takhle to fungovalo asi měsíc, dokud mi neřekl že se do mně zamiloval, samozřejmě já blbá jsem se do něj zamilovala taky a tak jsme spolu začali chodit. Chodili jsme spolu taky nějaký ten měsíc, a já jsem se s ním vyspala.

Oba dva jsme byli hloupí teenageři a vyspali se spolu bez ochrany, já v tu dobu ani nebrala prášky.

No a to byla ta chyba.

Ráno po té pro mě úžasné noci jsem se probudila s očekáváním že vedle mě najdu ležícího Nicka. Ale on tam nebyl myslela jsem si že jen odešel protože měl třeba něco důležitého.

Ale to mě hned přešlo po tom co jsem uviděla zprávu od něj.

Úplně si to vybavuju.

Čus Kate, píšu ti jen zprávu protože s tebou nikdy nechci mít nic společného. Splnil jsem svůj úkol, a to se s tebou vyspat. Neříkám že jsem si to neužil ale je konec. Celý náš vztah byl jen pouhý úkol. Nikdy jsem nemiloval takže si nic nemysli.

Měj se, Nick.

Po tom co jsem si to dočetla jsem se zhroutila. Celý víkend jsem jen proležela a probrečela.

Rodiče se mě snažili jakkoliv rozesmát ale nepomohlo to.

Dovolili mi Celý týden zůstat doma a nejít do školy, za což jsem jim byla vděčná.

Další týden v pondělí jsem už ale do školy musela.

Hned jak jsem vešla do školy jsem na sobě cítila pohledy všech lidí ve škole. Bylo mi jasné že to bude vědět celá škola ale bylo to vážně nepříjemné.

Nejhorší ale bylo když jsem narazila na jeho pohled. Vysmíval se mi do obličeje a ještě k tomu ukazoval na mě a něco si tam se svojí partou říkal.

Do konce školního roku zbyval asi měsíc takže jsem to přetrpěla, dochodila a mohla vypadnout protože jsem byla v posledním ročníku.

To horší ale přišlo o prázdninách. Hned první den prázdnin ráno mi bylo špatně. Dělalo se mi špatně že všeho jídla a měla jsem spoždění.

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat