,,Chrisi rychle přijdeme pozdě do školky" tohle je asi po 10 co na něj volám ale on ne a ne přijít.
Rozešla jsem se k němu do pokoje, už jsem na něj chtěla zvýšit hlas ať pohne, ale hned jsem si to rozmyslela když jsem viděla jeho uplakany výraz.
,,Chrisi copak se děje zlatíčko, já se omlouvám já už na tebe nebudu křičet, ale musíme si vážně pospíšit",,já tam nechci!" Tohle byla jediná odpověď protože hned po tom se rozbrečel ještě víc.
,,proč tam nechceš zlatíčko někdo ti tam ubližuje?",,oni-" začal větu ale nedokončil ji kvůli hlasitému vzlyku,,zlatíčko pořádně se nadechni uklidní se, a řekni proč tam nechceš" udělal přesně to co jsem řekla,,oni... dělají si ze mě srandu že nemám tatínka, že mě nikdy nevyzvedne a-"zase se znova rozplakal. Tak to ne takhle to nenechám, nenechám aby si z něj utahovali.
,,zlato půjdeme tam, já si promluvím s paní učitelkou a ona si pak promluví s těmi dětmi a jejími rodičemi ano?",,dobře" ještě jednou zafnukal.
Pořádně jsem ho obejmula a dala mu rychlou pusu do vlasů.
,,teď pojď protože už teď máme spoždění"
**********
Došli jsme do školky a Chris se hned rozběhl k Leovi, je to jeho jediný kamarád tady.Přišla jsem k jedné z učitelek protože to chci začít řešit hned.
,,dobrý den můžu na chvilku?",,jasně určitě, co se děje?",,dneska ráno mi Chris plakal že si z neho některé děti dělají srandu, smějí se mu že nemá tatínka.",,oohh, dobře zavolám Chrise ať řekne které děti a já si promluvim s jejími rodiči",,dobře dekuju"
Hned k nám Přiběhl Chris,,dobrý den paní učitelko.",,ahoj Chrisi, maminka mi říkala že se ti nějaké děti smějí řekneš mi kdo to je?",,ne to nemůžu!"docela mě překvapila jeho odpověď myslela jsem že to hned řekne,,zlatíčko řekni to paní učitelce bude lepší",,noo... je to Patrick a Eliot" už zase natahoval a proto jsem si ho přitáhla do obětí,,dobře dekuju Christianku, pokusím se to nějak vyřešit"
,,dobře dekuju tak papa Chrisi, dneska tě vyzvednu po obědě jo?",,jooo po o",,tak nashle, ahoj",,ahojjj mamiii"
Hned jsem zamířila do práce jelikož už vůbec nestíhám, ale pro mého Chrise udělám cokoliv aby se cítil dobře.
------------------
Tak co jak se vám příběh zatím líbí 💋💋
ČTEŠ
MY GOOD MISTAKE
Romance24 letá Kate sama s 5 letým synem, maji malo peněz protože Kate pracuje v malém baru který není ani tolik rozjetý, otec malého Chrise o něm neví jelikož se stal nehodou že středoškolského vtípku. Nick (otec Chrise) je slavný zpěvák, taky logicky boh...