Je to týden od toho co jsme to Chrisovi řekli.
Včera jsme mu už i řekli že by jsme se stěhovali k Nickovi.
Nejdříve říkal proč nemůžeme zůstat doma. Ale já mu nějak vysvětlila že to bude lepší že budeme bydlet společně jako rodina jak si vždycky přál.
Zrovna čekáme před novým domem který už je zařízený.
Náš starý dům ve kterém jsme bydleli s Chrisem už je někoho jiného.
,,tak co Chrisi jdeme?"Zeptal se ho Nick,,jooo těším se"
Vešli jsme dovnitř a Chris se hned Zeptal kde má pokoj tak Nás tam Nick zavedl.
,,jsi připravený?",,jo!",,doufám že se ti bude líbit" dívala jsem se na ně dva jak jsou společné roztomilí. Konečně má Chris život který si zaslouží doufám že to takhle bude napořád.
Pomalu mu Nick otevřel dveře a Chris hned začal křičet jak se mu líbí a že je úžasný.
,,jsi spokojený?",,jsem dekuju tati" chtělo se mi brečet.
,,tak a ještě jedno překvapení pro vás oba"rekl Nick a my jsme se za ním rozešli.
Otevřel dveře hned ty vedle Chrisova pokoje, ve kterých byl krásný pokojíček pro miminko.
Všechno bylo laděno do bílé a krémové barvy.
,,co to je??" Zeptal se po chvíli divani Chris. ,,to je pokojíček pro tvojeho sourozence" odpověděl Nick.
,,ale já nemám sourozence",,ale budeš mít víš, mamince v bříšku roste miminko",,vážně a bude to holka nebo kluk?!",,co by si chtěl brášku nebo sestřičku?",,to je jedno já chci oboje"zasmala jsem se nad chováním Chrise.
,,a co to teda bude ?",,to ještě nevíme zjistíme to až bude mít maminka větší bříško",,dobře" pak utekl se podívat zpátky do svého pokoje.
,,líbí se to ti Katie?",,je to nádherné dekuju",,nemusíš děkovat dělám to pro naše děti",,miluju tě strašně moc",,já tebe taky" políbil mě.
,,tak pojď ukážu ti zbytek",,je tu toho hodně budu si muset zvyknout"
Dneska jsme opět viděli Nicka Biebera s neznámou dívkou a malým chlapcem. Společně byli u domu u kterého jsme minule viděli samotného Nicka. Je to jejich nové Společně bydlení a kdo je ta neznámá, už by jsme potřebovali vyjádření Biebera.
----------------------
Dneska kratší ale příště se to už rozjede 💐
ČTEŠ
MY GOOD MISTAKE
Romance24 letá Kate sama s 5 letým synem, maji malo peněz protože Kate pracuje v malém baru který není ani tolik rozjetý, otec malého Chrise o něm neví jelikož se stal nehodou že středoškolského vtípku. Nick (otec Chrise) je slavný zpěvák, taky logicky boh...