16.

126 1 1
                                    

Nick
Společně jsme všichni kromě Sophie protože ta šla do hotelu, došli ke Katie domu.

Chris utekl do pokoje aby se převlékl do pyžama jelikož už bylo pozdě.

Celou cestu domů mi říkal jak si to užil a že se mu líbí moje písničky. Taky říkal že chce taky zpívat až bude starší.

,,Nicku",,jo?",,já možná možná bych mu to už řekla",,vážně?",,j-jo víš teď když spolu jsme tak by bylo dobré aby jsme byli rodina" malinko se usmála a já taky,,moc rád mu to řeknu doufám že bude rád",,určitě bude rád vždyť víš že už několikrát říkal že by chtěl ať jsi jeho táta",,já vím ale i tak",,neboj, bude rád" dala mi jemný polibek, na tohle bych si klidně zvyknul.

Po chvíli za nama zpátky přiběhl Chris.

,,Chrisi chceme ti něco říct" začala Kate.

,,a co?",,pojď posad se" udělal to co řekla a pozorně poslouchal.

,,chtěl bys poznat tvého tatínka?",,ne!!" Hned mi můj doteď úsměv odpadl. Čekal jsem jinou reakci však o tom každou chvíli mluví proč nechce.

,,a proč nechceš Christianku?" Zeptala se ho ještě Katie a já už se začal připravovat na to že to Chris nevezme dobře. ,,nemám ho rád!" Řekl rozhodně,,vždyť nevíš kdo to je",,ale ty si říkala že tě táta neměl rád tak já ho taky nemám rád" povzdechl jsem si tohle bude těžké na vysvětlování.

,,on už mě ale má rád víš Chrisi tatínek se změnil a má mě moc rád" usmál jsem se sám pro sebe jelikož to co říká Katie je pravda.

,,ale já ho nechci poznat!",,Chrisi ty už ho ale znáš víš a máš ho moc rád",,to není pravda já neznám mojeho tátu nikdy jsem ho neviděl",,ty ho znáš ale ne jako tátu víš?" Kate se podívala na mě a Chris taky.

,,já jsem tvůj táta Chrisi" řekl jsem pomalu aby si to nějak přebral v hlavě.

,,nemám tě rád!!" Vykřikl a odbehl do pokoje.

Bože ne! Co se to stalo on mě nesnáší!

,,Katie..." zašeptal jsem ze zoufalství,,on mě nemá rád" pomalu mi vytekaly slzy z očí.

,,nene Nicku on tě má rád jen si to musí trochu uspořádat v hlavě neboj, bude tě mít rád úplně nejvíc z celého srdce" usmála se ale mě do smíchu nebylo.

Seděli jsme na sedačce a já si ji přitáhl k sobě na klín a schoval hlavu v jejím objetí.

,,m-muzu tu dneska zůstat?",,musíš!" Usmál jsem se a dal ruce na její bříško a pak začal septat ,,doufám že aspoň ty prcku mě budeš mít rád nebo ráda",,neboj bude tě mít rádo, stejně jako já a Chrisovi to taky dojde a sklidni se"

,,miluju tě!",,já tebe taky" jsem tak rád že ji mám!

----------------
Tak co jste na straně Nicka nebo Chrise?❤️‍🩹

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat