3.

141 1 0
                                    

Jsou 2 hodiny a já teprve až teď vycházím z práce.

Chrisovi jsem slíbila že ho vyzvednu po o jak on říká. Ale bohužel se to v praci protáhlo protože jedna kolegyně nepřišla takže jsem tam musela být déle.

Ve školce mají oběd ve 12 takže Chris už asi takovou hodinu spí. Určitě bude naštvaný že jsem ho nevyzvedla po obědě.

Došla jsem do školky celá udýchaná protože jsem se snažila tady být co nejdřív.

,,dobrý den jdu si pro Chrise" řekla jsem učitelce,,jo dobrý den, Chris celou dobu pláče a ani na chvíli neusnul, a vubec nam nechce rict proč",,jo já omlouvám se měla jsem ho vyzvednout po obědě ale v práci se to protáhlo",,dobře dojdu pro něj"

Za chvíli se ke mně přiřítil uplakaný Chris. ,,ahoj broučku omlouvám se ti v práci jsem nestíhala",,ale říkala si že přijdeš po o",,já vím a moc se ti omlouvám, zajdeme si na zmrzlinu ano ?",,joooo!!",,tak pojď nashledanou",,nashle, ahoj Christianku",,nashledanou paní učitelko"

Hned jsem si vzpomněla na ráno,,tak co ti kluci nesmáli se dneska?",,dneska ne",,dobře tak jdeme teda na tu zmrzlinu",,jo!"

*******
,,tak si vyber jakou chceš",,já chci čokoládovou!"vykřikl s radostí,,dobře tak poprosím jednu čokoládovou"

,,tak jedna čokoládová pro malého prince" řekl prodavač a podal Chrisovi zmrzlinu,,a pro krásnou slečnu" trochu jsem zčervenala nejsem zvyklá na komplimenty,,já si nedám dekuju",,dobře mějte se",,vy taky nashle",,nashledanou" řekl roztomilé Chris a už jedl zmrzlinu kterou měl po chvíli všude.

******
Došli jsme domů a zamířili přímo do koupelny protože Chris byl celý od čokolády.

,,pojď jenom tě umyju a pak se můžeš jít koukat na televizi"

Celého jsem ho opláchla. A on hned utekl a zapl televizi.

Já jsem šla do kuchyně a začala připravovat večeři, dneska udělám jen zmražené hranolky. Nic jiného moc nemáme ale aspoň něco.

Už musím zase někdy na nákup jinak nebudeme mít co jíst jenže problém je v penězích moc jich nemáme.

Přešla jsem z kuchyně do obýváku za Chrisem. Který si potřeboval písničku která hrála v televizi.

Má chvíli jsem se zarazila když jsem si uvědomila kdo ji zpívá. Nick, ano přesně tak otec Chrise.

Po střední se stal hodně slavným zpěvákem, už na střední když jsme spolu chodili skládal nějaké své písničky. Jednu složil i pro mě ale samozřejmě ji nevydal když začal zpívat.

,,emm Chrisi vypni to",,ale to je můj oblíbený zpěvák i písnička"boze můj proč mi tohle děláš.

,,emm Chrisi vypni to",,ale to je můj oblíbený zpěvák i písnička"boze můj proč mi tohle děláš

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí spohie.jenner a 155 dalším
@kate.baldwin: my only boy in my life😻😻

@sophie.jenner: he is so cute i didn't saw him a while. 💕
@kate.baldwin to @sophie.jenner you have to arrive we miss you❤️❤️
@Mia.a.a: pretty boy❤️
@_.Lucas._: pretty like his mom🔥🔥
-----------------
Zatím to není moc zajímavé ale doufám že se vám to líbí.💕😻

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat