Dneska to bylo první ráno v našem novém domě. Nick šel pryč říkal že nahrává novou písničku a že na oběd už bude doma. Je 9 hodin.
S Chrisem si právě děláme tousty. Je to zvláštní si po tak dlouhé době udělat pořádnou snídani.
Položila jsem na stůl před Chrise talířek s jeho toustama a mě taky, ještě jsem mu nalila džus a já si dala čaj jelikož káva mi teď nedělá dobře.
,,je to výborné mami" oznámil mi Chris. ,,to jsem ráda zlatíčko"
,,líbí se mi tady",,to je dobře teď tady budeme společně všichni čtyři" snad už navždy.,,už navždy?" Řekl Chris jako by mi četl myšlenky.
,,to nevím ale snad ano" usmála jsem se na něj.
********
Právě jsem nám nabrala oběd když jsem uslyšela zvonek.Rychle jsem se rozešla otevřít. Ve dveřích stal Nick s kytkou v ruce.
,,tady máš za to že mě děláš tak šťastným, miluju tě" přilepit se mi na rty.
Už mi nabíhaly slzy teď jsem hrozně citlivá.
,,dekujuuu taky tě moc miluju" Znova jsem jo lehce políbila.
Společně s Nickem jsme došli do kuchyně. Já si dala krásné tulipány do vázy, jinak miluju tulipány takže se trefil. Nabrala jsem oběd i Nickovi a společně jsme začali jist.
********
Vyšla jsem z koupelny kterou máme samotnou v ložnici.Chris má taky svoji.
Zavřela jsem za sebou dveře a podívala se na Nicka který se na mě z postele taky díval.
,,co je??"zasmála jsem se. ,,jsi krásná" natáhl ruce na náznak že mám jít za ním.
Což jsem taky udělala.
,,miluju tě víš to?",,vím" pritulila jsem se k němu a začali jsme se líbat.
Nick si mě pomalu přesunul pod něj. Už jsem cítila jak mi zajíždí rukou mezi nohy, ale zastavila jsem ho.
,,N-Nicku ne prosím já teď ne" hned přestal a svalil se vedle mě. ,,fajn",,promiň já jen teď v těhotenství to nechci přijde mi to divné, ale prosím nebuď naštvaný",,nejsem" moc to tak nevypadá.
,,t-tak víš co můžeme klidně se s tebou vyspím pokud budeš spokojený",,ne!zlato pokud nechceš tak nic dělat nebudeme nechci tě do ničeho nutit nejsem naštvaný ano? Můžeme se jen mazlit.",,ale klidně-",,ne! To je v pohodě" přitáhl si mě k němu blíž a já se k němu pritulila.
,,neopustis mě když s tebou při těhotenství nebudu spát?",,proč bych tě měl opouštět zlato? Bože já tě miluju je mi jedno ze nechceš, určitě bych tě kvůli tomu neopustil miluju tebe a naše děti.",,dobře já jen chtěla jsem se ujistit, taky tě miluju"
Po chvíli lezení už jsme oba dva usnuli.
----------------
Tak teda až v další části se to rozjede. Chtěla jsem to napsat do jedné kapitoly ale nakonec to rozdělíme ať to není moc dlouhé. ❤️❤️
ČTEŠ
MY GOOD MISTAKE
Romance24 letá Kate sama s 5 letým synem, maji malo peněz protože Kate pracuje v malém baru který není ani tolik rozjetý, otec malého Chrise o něm neví jelikož se stal nehodou že středoškolského vtípku. Nick (otec Chrise) je slavný zpěvák, taky logicky boh...