Dnes je ten den.
Den kdy se vdávám za Nicka.
Právě se připravuju v našem hotelu který máme pro hosty na noc.
S přípravou mi pomáhá Kendall a Mia.
Dělají mi vlasy a Make up.
,,strašně se těším, na tenhle den se těším už ode dne co mě Nick požádal o ruku" usmála jsem se na ně.
,,taky jste si teda docela dlouho počkali, divím se že jsi to vydržela" řekla Kenny.
,,chtěli jsme počkat až bude Charlie větší, aby z toho aspoň něco měla, teď má dva a půl ročků a aspoň z toho bude něco mít",,bude s ní sranda je to takový Smíšek",,jo to je" vydechla jsem.
,,tak už jen šaty a bude to hotovo" otočila mě Mia k zrcadlu.
,,ten make up se vám teda fakt povedl holky" uznala jsem, je fakt nádherný.
Opatrně jsem si oblékla krásné šaty, které mi taky pomáhaly vybrat holky.
Doufám že se Nickovi budou taky líbit.
,,Nick z tebe odpadne jsi tak sexy",,nepřeháněj",,Kenny má pravdu, jsi vážně k sežrání, myslím si, že po tom co tě uvidí se bude celý den těšit jen na svatební noc až z tebe ty šaty sundá",,přestaňte a radši mi řekněte kolik máme času" zasmála jsem se a obě je praštila.
,,přesně 15 minut a půjdeš k oltáři" usmála se na me Mia.
,,cože tak málo já nejsem vůbec připravená" začala jsem vyšilovat.
,,však už máš vše hotové jsi krásná neboj",,ne to ne já nejsem připravená psychicky"
,,uklidní se vše bude v pořádku" pohladila mě Kendall po zádech.
V tu chvíli do pokoje přišel táta Nicka.
Domluvila jsem se s ním, že mě k oltáři povede on.
Po těch pár letech co se známe, máme k sobě vážně blízko a mám ho ráda jako tátu, vždy když jsme s Nickem měli nějaký menší problém, tak mi poradil a řekl mi jak to Nick má a že si s ním nemám lámat hlavu.
Mám ho ráda a proto chci aby mě k oltáři vedl on.
,,ahoj" pozdravila jsem ho.
Zůstal na mě zírat s otevřenou pusou.
,,pane jo, ty si nádherná Katie Nick z tebe nespustí očí" usmál se na mě.
,,nemůžu uvěřit že se můj kluk bude brát a ještě s tebou tak krásnou ženou, vždyť ještě nedávno byl takový puberťák",,byl si za ním?",,jasně že byl",,a?",,co?",,no nerozmyslel si to třeba?",,co přesně?",,no nerozmyslel si třeba že si mě brát nechce?" Zeptala jsem se nervózně.
,,jeezis ne to rozhodně ne Katie nemusíš se bát, těší se ale je stejně nervózní jako ty, taky se mě na to ptal" zasmál se.
Podíval se na hodinky a pak zpátky na mě.
,,tak budeme muset jít" kývla jsem hlavou a všichni 4 jsme se vydali k oltáři.
Holky si rychle zalezly do první řady a já jsem ještě čekala za dveřmi s Jeremym.
,,jdeme na to?" Zeptal se mě.
,,j-jo"
Začala hrát hudba a my jsme se pomalým krokem vydali dlouhou uličkou k Nickovi, který stál ve předu u oltáře.
Usmál se na mě a já jsem mu to oplatila ještě více.
Vypadal nervózní a celý se třepal.
Po chvíli jsme došli.
Jeremy mě předal Nickovi a pak jsme se oba dva otočili k oddávajícímu.
Ten začal říkat tu dlouhou řeč ale já ho neposlouchal a dívala se na Nicka, stejně jako on na mě.
Po chvíli se zeptal na tu otázku.
,,Kate Baldwin berete si Nikolase Biebra za svého právo platného manžela?"ani minutu jsem neváhala.
,,ano!" usmála jsem se na něj.
Pak se zeptal Nicka.
,,ano!" Odpověděl stejně jako já.
,,tedy můžete políbit nevěstu" Nick se ke mně rychle nahnul a jemně ale procítěně mě políbil.
Tohle byl ten nejkrásnější polibek mého života.
------------------------------
Rozhodla jsem se vydat ještě nějakou kapitolku možná vydám ještě jednu trochu žhavější.
ČTEŠ
MY GOOD MISTAKE
Romance24 letá Kate sama s 5 letým synem, maji malo peněz protože Kate pracuje v malém baru který není ani tolik rozjetý, otec malého Chrise o něm neví jelikož se stal nehodou že středoškolského vtípku. Nick (otec Chrise) je slavný zpěvák, taky logicky boh...