26.

111 2 0
                                    

Jsem totálně nasraný, vadilo mi už když ji tam před tím balil a teď ji znásilnil.

Další zastávka po policii bude u něho a vyřídím si to s ním.

Dojeli jsme před policejní stanici a já chtěl vystoupit ale zastavila mě Katiina ruka.

,,N-Nicku" pohotově jsem se na ni otočil.

,,já, já bojím se",,nemáš se čeho bát lásko jenom jim to tam nahlásíme a pak půjdeme domu ano? Celou dobu tam budu s tebou neboj",,dobře" septla a společně jsme vyšli.

Sedli jsme si do mensi místnosti a čekali až k nám přijde nějaký strážník.

Po chvíli přišla policistka a zavedla nás do další místnosti se stolem a židlemi.

,,tak co chcete nahlásit"Katie chtěla něco říct ale pak se radši podívala na mě a naznačila mi ať mluvím já.

,,chceme nahlásit znásilnění",,dobře..." kývla.

,,tak poprosím jméno člověka kterému se to stalo a pokud víte tak jméno obviněného",,ano Kate Baldwin ale jméno toho hajzla nevím" policistka se na mě podívala a přikývla.

,,jmenuje se Eliot Harper" promluvila najednou Katie.

,,dobře děkuji předpokládám že vy jste oběť, takže pokud by jste měla nějaké problémy doporučuji psychologa" promluvila na Kate.

Ta jenom přikývla.

,,můžu se ještě zeptat kde by jsme obžalovaného nalezli?",,pracuje v jedné zmrzlinarne ve městě jmenuje se to...ice cream shop myslím",,dobře děkuji to bude všechno dáme vám vědět až ho zadržíme a co bude dále",,dobře děkujeme nashle" chtěl jsem jít jelikož Katie už šla čekat na chodbu ale ještě mě ta policistka zdržela.

,,vy jste určitě přítel slečny že ano",,ano jsem",,pokud by měla slečna teď nějaké psychické problémy tak s ní určitě zajděte k Psychologovi",,určitě zajdu",,dobře to je vše nashledanou",,nashle"

Vyšel jsem za Kate a ta se na mě smutné podívala.

,,Nicku, potrebuju ještě do nemocnice",,cože stalo se ti něco jsi nějak zraněná?",,n-ne ale radši bych tam chtěla zajet jestli třeba nemám nějakou nemoc nebo mi něco neudělal a, a taky...",,co?"zeptal jsem se vystrasene.

,,bojím se o naše dítě" asi se mi zastavilo srdce.

,,cože jak?co?",,bojím se že jsem třeba p-potratila bolelo mě břicho a tekla mi krev" rozbrečela se.

,,neboj zlato určitě bude v pořádku zajedeme tam hned"snazil jsem se jí přesvědčit a zároveň tak trošku i mě.

Pokud potratila tak toho hajzla zmlatim 10 krát víc.

Bože prosím ať je moje snad princezna v pořádku.

--------------
Tedkom nemám moc čas, nápady sice mám ale nestíhám to napsat.
Budu se snažit vydávat co nejčastěji ale asi ne moc často ještě uvidím.

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat