Ráno když jsem se vzbudila tak bylo 10 hodin a já viděla Chrise se Soph jak se oblékají.
,,kam jdete?",,chtěla jsem Chrise vzít jen na zmrzku",,tak já půjdu s vama jen jestli počkáte",,nemusíš chodit Kate klidně se vyspi potřebuješ to",,já jsem vyspaná chci jít s vama"
Rychle jsem si vycistila zuby a udělala veškerou hygienu.
,,emmm Soph můžu si půjčit nějaké oblečení nic jsem si nevzala?",,určitě odpoledne můžeme společně zajít pro vaše věci",,jo dobře sice se mi tam moc nechce ale musíme"
Vybrala jsem si oblečení.
A šla za nima.
Po chvíli jsme došli k naší zmrzlinárně kam chodíme pokaždé jak už víte.
Zahlédla jsem u zmrzlin toho prodavače který mě zval ven možná bych se mohla zeptat jestli má pořád zájem.
Došli jsme k němu a on se na mě hned usmál.
,,dobrý den tak jaká zmrzlina to bude",,já chciii jahodovou" poručil si Chris.
,,tak tady máš" podal mu ji. ,,a vy krásná slečno"otocil se na mě,,hmm já si dám postáciovou" tentokrát si dám jelikož mám dost peněz.
,,já si dám taky dekuju" řekla Soph.
,,on tě bali není mu to blbé"zaseptala Soph.
,,jo to vždycky když tu jsme jednou už mě zval i ven ale já ho odmítla kvůli Nickovi" taky jsem zašeptala.
Jen kývla hlavou na náznak že chápe.
Chris se Soph odešli a já tam ještě zůstala.
,,hele platí ještě ta vaše nabídka na nějakou společnou kávu?"zeptala jsem se ho.
Podíval se na mě a usmál se.
,,pro vás vždycky, kdy a kde?",,hmm třeba zítra po obědě v 1 tady někam zajdeme?",,beru jinak jsem Eliot",,Kate",,dobře budu se těšit",,taky" usmála jsem se a vyšla ven.
,,co se tak usmíváš"zeptala se hned Sophie.
,,zítra mám rande",,jako s tím prodavačem???",,jo!",,nepřijde ti to trošku blbé právě ses rozešla s Nickem a už chceš někoho jiného nechceš se z toho ještě pořádně dostat?",,já už jsem se z toho dostala on taky spí s jinou a já chci konečně nějakou pravou lásku, Eliot mě balí už dlouho a vypadá mile"
Po sněžení zmrzliny si Chris zašel ještě na hřiště a pak jsme šli zpátky k Soph.
K Nickovi pro věci jsme nakonec nešli.
Já si půjčím věci od Soph a Chrisovi jsem nějaké věci vzala.
-----------------
Co myslíte? Jaký máte názor na Eliota?myslíte že bude v pohodě?
ČTEŠ
MY GOOD MISTAKE
Romance24 letá Kate sama s 5 letým synem, maji malo peněz protože Kate pracuje v malém baru který není ani tolik rozjetý, otec malého Chrise o něm neví jelikož se stal nehodou že středoškolského vtípku. Nick (otec Chrise) je slavný zpěvák, taky logicky boh...