Hned jak jsem se objevila ve dveřích školky mě Chris zahlédl a rozběhl se ke mně.
,,mamii",,ahoj zlatíčko tak jak ses měl nikdo ti neubližuje?",,ne už ne paní učitelky to vyřešily"
Podívala jsem se na učitelku která k nám mezitím přišla.,,dekuju moc že jste se o to postarala",,nemáte zač Chris je moc hodný a bylo by blbé aby se tu kterékoliv z dětí cítilo špatně",,dobře nashledanou, a ještě jednou dekuju",,nashle ahoj Chrisi",,nashledanou"
Vyšli jsme že školky a já jsem hned zahlédla auto Nicka,,hele Chrisi co říkáš kdyby jsme si zašli na zmrzlinu",,jooo dám si čokoládovou dlouho jsem ji neměl",,dobře tak pojď"
Slyšela jsem bouchnuti dveří, a po chvíli jsem nebyla jediná která si toho všimla.
,,jeee mami to je Nick",,to se ti určitě jenom zda pojď jdeme na tu zmrzlinu",,ne mami to je vážně on"
Slyšela jsem za mnou kroky a bylo mi jasné že teď už neuteču.,,ahoj Chrisi",,ahoj Nicku" ,,jak ses měl ve školce",,dobře půjdeš s nama na zmrzlinu?" Dělal jako bych tady nebyla a mluvil jen s Chrisem.
,,Chrisi zajdeme s Nickem příště teď půjdeme jenom my dva, Nick má určitě moc práce" ironicky jsem se na něj usmála.
,,nemám skoro žádnou práci takže s vama jít můžu",,Joo tak pojďte"
Pohledem jsem ho vraždila. Určitě to bude zase platit a Chrise si tím koupí.
Došli jsme před zmrzlinárnu a vešli dovnitř.
Hned jsem viděla prodavače který mě tu vždycky balí, určitě si ho pamatujete.
,,zajdu si na záchod" oznámil nám Nick, já tomu nevěnovala pozornost.
,,dobrý den",,dobrý den tak jakou si dáte zmrzlinu dnes",,já si dám čokoládovou" řekl rozhodně Chris.
,,takže jako vždy, tady máš" ,,děkuju",,a pro vás krásko" trochu jsem zčervenala,,já si zase nedám ale děkuji"chtela jsem se rozejít pryč ale zastavil mě.
,,eee vídám vás tu už delší dobu a moc se mi libite, nechtěla by jste na večeři?" V tu chvíli k nám přišel Nick.,,už jste si objednali?",,Chris jo já nechci",,zaplatím to",,už jsem zaplatila.
Podívala jsem se zpátky na prodavače,,já se omlouvám ale-",,ne to já se omlouvám nevdel jsem že máte přítele",,nene to není můj přítel jen si v nejbližší době nikoho nehledám nezlobte se",,v pořádku mějte se",,nashle" Nick s Chrisem už šli čekat ven tak jsem šla za nima
Vyšla jsem ven a Nick se na mě nechápavě podíval,,on tě balil",,jo máš problém",,mám problém nevidí snad že tu máme dítě",,mluv potichu a navíc ti to může být jedno, nechodime spolu ani nic jiného může mě balit kdo chce",,prijmula si to?",,co když jo?",,budu ho muset poučit že mi nemá balit matku mého dítěte",,nic mezi námi není tak se uklidni, a ne neprijmula jsem to"
---------------
❤️❤️😻
ČTEŠ
MY GOOD MISTAKE
Romance24 letá Kate sama s 5 letým synem, maji malo peněz protože Kate pracuje v malém baru který není ani tolik rozjetý, otec malého Chrise o něm neví jelikož se stal nehodou že středoškolského vtípku. Nick (otec Chrise) je slavný zpěvák, taky logicky boh...