14.

121 2 0
                                    

Před půl hodinou k nám přišla Sophie a společně se chystáme na koncert Nicka. Včera jak jsem ji o tom řekla tak ji napadlo že si taky koupi lístek a půjde s námi.

,,Chrisi můžeme jít?",,jo už mám obuté boty",,tak jo pojďte"

*********
Přijeli jsme před velkou budovu kde se má odehrávat ten koncert.

Jelikož máme VIP tak nás pustili úplně k pódiu.

Chvíli jsme ještě čekali než se Nick objeví na pódiu, což se stalo za necelých 10 minut.

,,ahooooj, tak co jste všichni ready na pořádnou party" všichni začali šíleně pokřikovat, a některé holky mu hazely podprsenky.

Na chvíli se zadíval do VIP části a pohledem zastavil na nás, trochu se pousmal.

Pak už začal zpívat jednu písničku za druhou.

*********
Už tu zpívá asi 2 hodiny a za chvíli by to mělo končit.

Ne že by mě to nebavilo a nelíbilo se mi to, to ne Nick má vážně krásný hlas a má úžasné písničky. Jen mě už docela bolí nohy a ještě k tomu mám Chrise na rukách aby lépe viděl.

,,tak jo tohle byla předposlední písnička, teď nás čeká úplně nová  poslední písnička, kterou bych chtěl věnovat jedné dívce" podíval se na mě a pak se pousmál když viděl že se na něho taky dívám.

,,tu dívku mám velice rád...miluju ji a i když spolu nemáme úplně dobrou minulost doufám že budeme mít aspoň krásnou společnou budoucnost" celou dobu co to říká se mi dívá do očí.

,,Kate! On mluví o tobě miluje tě",,ne prosim tě to je blbost",,vždyť se podívej směje se na tebe a dívá se",,ale-",,bože prostě tě miluje"

Pak už zacal zpívat, hned když začal zpívat se mi nahnaly slzy do očí.

Je to ta písnička kterou mi složil na střední akorát je trochu poupravená.

,,eee Sophie pohlídáš prosím Chrise",,jo kam jdeš?",,p-pockam vás venku",,dobře"

-----------------
Tak co si o tom myslíte?💋💋

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat