Právě jsme někde venku a já za chvíli už asi půjdu zpátky k Soph.
Nevím co jsem si myslela, že půjdu ven s nějakým klukem a hned se zamiluju a na Nicka zapomenu jsem fakt najivni.
,,hele užila jsem si to s tebou ale asi už půjdu",,a nechceš jít ještě na chvíli ke mně je to kousek",,asi spíš ne čeká na mě i Chris a-",,no tak jen na chvíli dáme si ještě vino",,no tak dobře ale jen na chvíli pak už fakt musím",,jasně" sice se mi vážně nechtělo, a asi to s Eliotem ani nijak nevyjde ale jen chvilka neuškodí.
Vážně jsme šli jen chvíli a byli jsme u Eliota.
,,tak vítej u mne doma"rekl a zamkl??!
,,p-proc zamykáš?",,užijeme si ne?"coze ne!
,,co?ne!",,ale prosim tě vidím že to chceš, copak se mnou nechceš nic mít?",,teď už rozhodně ne odemkni jdu domů",,jen si užijeme pak můžeš jít" řekl a přilepil se mi rty na ty moje.
Vůbec mi to není příjemné, proč já jsem jen neposlechla Soph.
,,prosím nech toho!",,přestaň sebou házet" Zařval a shodil mě na postel.
Ani nevím že jsme nějak došli do jeho ložnice. I když já jsem se většinu času snažila mu vývlect.
Snažil se mi sundat oblečení a i přes moje škubání se mu to povedlo.
Rukama jsem se zapřela o jeho ramena a co nejvíce zatlačila.
Jenže to se nepovedlo a on mi dal silnou facku až jsem skoro upadla do bezvědomí.
Zůstala jsem ale vzhůru jenže jsem se vůbec nemohla pohnout špatně se mi dychalo a skoro jsem nevnímala.
Jedíne co jsem vnímala bylo jeho silné přirážení a pak zvuk telefonu, který oznamoval že mi někdo volá.
********
Konečně po nějaké hodině a 5 jeho udělání přestal.Odstoupil ode mě a já se co nejrychleji to šlo přes všechnu bolest schoulila do klubíčka a tiše brečela.
Hodil na mě oblečení a začal řvát.
,,obleč se a vypadni jestli o tom někomu jen cekneš tak si mě nepřej" jen jsem přikývla a rychle se oblékla.
Ještě rychleji jsem vyběhla ke dveřím on mi odemkl a já vyběhla ven.
Přes všechnu bolest v mém břiše jsem se snažila co nejrychleji dostat k Soph.
Doufám že je moji děťátko v pořádku.
Konečně jsem došla k hotelu.
Zazvonila jsem a otevřela mi Soph.
,,bože zlato co se ti stalo??!volala jsem ti!",,on-on já pomoc!!" Rozbrecela jsem se.
,,pojď do pokoje Chris usnul u pohádky" oznámila mi.
Posadila jsem se do postele stejně jako Sophie.
,,co se stalo Kate udělal ti něco?",,jo",,a, a co?",,z-znásilnil mě" Znova jsem se rozbrečela.
,,bože Kate to musíme nahlásit pojď pojedeme hned na policii",,ne d-dneska už ne p-prosim až z-zitra",,dobře tak se pořádně vyspi zítra tam zajdeme"prikyvla jsem a pak už jsem vyčerpáním usnula a nic jiného nevnímala.
-------------
Názory?💋
Je to hajzl že jo?💐
ČTEŠ
MY GOOD MISTAKE
Romance24 letá Kate sama s 5 letým synem, maji malo peněz protože Kate pracuje v malém baru který není ani tolik rozjetý, otec malého Chrise o něm neví jelikož se stal nehodou že středoškolského vtípku. Nick (otec Chrise) je slavný zpěvák, taky logicky boh...