13.

125 1 0
                                    

,,co, co tu děláš" řekla jsem jemně nervózní hlasem.

,,potřebuju si s tebou promluvit a tentokrát vážně",,já-ja teď jdu ale pryč a je u mne Sophie kamarádka",,a za jak dlouho přijdeš?",,já nevím asi za půl hodiny",,tak můžu tu prosím zůstat vážně si musíme promluvit nemůžeme to nechat jen tak",,j-jo Chris tam je taky bude rád že tě zase uvidí",,dobře tak já počkám"

Nastoupila jsem si do auta a vyrazila.

********
,,další" řekla sestřička která vylezla zpoza dveří. Zvedla jsem se a zamířila do ordinace.

,,dobrý den",,dobrý den vy jste tu poprvé že ano",,ano potrebuju zjistit jestli jsem těhotná",,dobře tak si lehnete a podíváme se na to"

Začala mi jezdit po břiše a dívala se na monitor.

,,tak gratuluji jste v 1 měsíci",,d-dekuju",,asi to není úplně dobrá zpráva ze",,moc, moc ne",,dobře tak tady máte datum přesně za měsíc na další prohlídku, pokud teda nemáte v plánu jít na potrat?",,ne! To samozřejmě ne!",,dobře tak nashledanou tady máte fotku",,dekuju nashle"

*********
Dojela jsem před dům a zazvonila jelikož jsem si nebrala klíče. Otevřel mi Nick.

Vešla jsem do domu a rovnou za Sophie do kuchyně.

,,tak co?",,pozitivní",,co je pozitivní" přišel za nama Nick.

,,ale nic" řekla jsem rychle.

,,emm hele asi si potřebujete v klidu promluvit, takže já vezmu Chrise a někam spolu zajdeme, vy si to vyřešte",,jo dekuju budeš hodná" odpověděla jsem ji.

Chris byl samozřejmě rád protože se Sophie nikde dlouho nebyl a má ji rád.

,,řekneš mu to?" Zeotala se mě Sophie ještě ve dveřích,,v nejbližší době ne ale někdy budu muset",,dobře tak my jdeme"

Zabouchla jsem za nima dveře a vrátila se zpátky za Nickem.

,,tak co?",,chci ti něco říct",,tak řekni",,koupil jsem si tady na Hawai dům",,cože?!!",,jo, chci být častěji s Chrisem, být mu nablízku a dohnat těch pět let",,ale já mu to nechci říkat",,tak to ne! Rekneme mu to jsem jeho otec a on má právo to vědět, nevidíš jak je smutný že nemá tátu bude rád",,ale-",,ne žádné ale prosím bude to pro něj lepší a pro nás taky",,jenže já, já se bojím",,čeho?!!",,bojím se že si tě oblíbí a už se mnou nebude chtít trávit tolik času, vždyť byli jsme spolu celých pět let a teď mu rekneme že jsi jeho táta, bude chtít být jenom s tebou a-",,neboj budeme se domlouvat, a urcjte mě nebude mi radši, vychvavala si ho jeho celý život jsi jeho maminka bude tě mít vždycky nejradši",,jo" šeptá jsem, vážně se strašně bojím.

,,prosím chci aby to věděl, budu se tu stěhovat zítra mi tu přivezou moje věci a už tu budu na vždy",,tak, tak dobre ale jen prosím ještě chvíli počkáme, počkáme až bude správná chvíle",,dobře dekuju"

,,ještě něco?" Zeptala jsem se,,jo, zaplatil jsem vám VIP lístky na můj zítřejší koncert, prosím přijďte",,emm...dobře jo přijdeme Chris tě má rád i jako zpěváka",,dobře budu se těšit to je všechno čau",,ahoj"

Čekala jsem dokud jsem neslyšela bouchnuti dveří a pak se rozbrecela.

Nechci mu to říct, ale vím že to bude pro Chrise lepší, nenáviděl by mě kdyby se to dozvěděl někdy později až by vyrostl.
-----------------
😻😻🌹

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat