21.

97 2 0
                                    

Zaklepala jsem na dveře od pokoje které jsou od Sophie a čekala až otevře. Je teprve 8 hodin neměla by spát. Pokud teda ráno nestává brzo.

Po chvíli otevřela a podívala se na mě zdesenym obličejem.

,,co se stalo Kate??",,m-muzeme dovnitř?",,jo jasně pojďte"

,,Christianku nejsi unavený pojď si lehnout",,jo" septl Chris.

po chvíli se Sophie vrátila a vyzvidala.

,,tak co se stalo",,Šuká Emmu",,N-Nick?",,jo nakecal mi že jde nahrávat nějakou blbou písničku ale byl s Emmou, určitě mi lhal i ten den před tím já jsem taková kráva",,nejsi Kate, ale víš to jistě jak jsi na to přišla",,Emma dala na instagram fotku ji a Nicka, a do popisku napsala že si užila den a hlavně v posteli"rozbrecela jsem.

,,to je hajzl" jo tak v tom se Sophie souhlasím.

,,Soph já nevím co mám dělat nemám kde být nemám peníze, skočila jsem mu na to už po druhé, jak to mám zvládnout jsem těhotná skončíme všichni tři někde pod mostem",,já ti pomůžu neboj nenechala bych tě samotnou ano?",,jsi nejlepší, můžeme tady s tebou teď na chvíli zůstat",,s tím jsem počítala snad se tam nechceš vrátit",,už nikdy!"

,,já jsem tak blbá myslela jsem že mu na nás záleží, říkal že se postará ať nás neotravujou zadní paparzzi ale stejně jsou všude na internetu naše fotky úplně se na to vysral"

Sophie chtěla něco říct ale začal ji zvonit telefon.

Ukázala mi kdo ji volá byl to Nick.

Zvedla to a dala to nahlas.

,,Sophie jsi pořád na Hawai?!!" Řekl rychle.

,,jo" odpověděla ledabyle.

,,a není u tebe náhodou Katie my...my jsme se pohádali a ona odešla i s Chrisem, vůbec nevím kam mohla jít, bojím se o ní miluju ji" dořekl,,jo je u mě a ty ji neotravuj a nechej ji na pokoji, jenom ji ubližuješ",,jsem rád že jsou v pořádku vyřiď ji že ji miluju a že jsem ji nepodvedl a nikdy bych to neudělal nevím jak to Emma udělala ale nebyl jsem s ní",,už jsi ji to vyřídil sedí vedle mě a vše slyší",,Katie moc tě miluju prosím vrat se ke mně vyřešíme to s Emmou a uvidíš že jsem tě nepodvedl" vzala jsem telefon Soph z ruky a tipla to.

,,jsi si jistá že tě podvedl moc tak neznel co když je to vážně práce té Emmy",,ty mi nevěříš klidně ti to ukážu koluje to na celém internetu",,ne věřím ti jen... nic"

Chvíli jsem ještě seděla v obýváku a přemýšlela. Proč mi to udělal? Proč nemůžu mít aspoň trochu štěstí?

Sophie ta už šla spát a já budu spát tady na sedačce.
----------------
Tadaaa🌷💐

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat