Zrovna čekáme v čekárně na gynekologii.
Pevně držím ruku Katie a doufám že je naše dítě v pořádku.
,,další" zavolá sestřička a my se k ní vydáme.
,,vy jste přítel?",,ano můžu jít dovnitř s ní?",,ano pojďte"
,,dobrý den" pozdravila nás doktorka a my jsme ji pozdrav oplatili.
,,tak co máte za problém? Byla jste tu nedávno slečno Baldwin",,ano, ale já no z-znasilnil mě jeden muž a potřebovala bych skontrolovat a taky zjistit jak je na tom naše miminko",,to je mi líto, tak pojďte podívám se na vás" usmála se na Katie.
Nejdříve ji prohmatavala bříško a ptala se jí jestli to nebolí.
,,auu" zasycela Katie. ,,bolí vás to tady?",,a-ano co to znamená" Kate už měla v očích slzy stejně tak jako já.
,,ještě se podívám přes ultrazvuk" vytáhla takový ten stroj a začala Katie jezdit po břiše.
Svěřil jsem hlavu a pomalu se smiřoval s tím že jsme přišli o dítě.
Celou dobu jsem Katie držel pevně za ruku.
,,mám pro vás dobrou i špatnou zprávu",,jakou?" Zeptal jsem se.
,,vaše dítě je vcelku v pořádku srdíčko krásně tluče"usmal jsem se na Katie stejně jako ona na mě zvedl jsem se s políbil ji. ,,jenom budete mít pravděpodobně problémové těhotenství, budete si muset dávat pozor, nezvedat těžké váhy a nenamahat se jinak můžete velmi lehce potratit"
Zavřel jsem oci a políbil Kate na ruku za kterou jsem ji stále držel.
,,zvládneme to" septl jsem směrem k ní. Podívala se na mě, usmála a přikývla.
,,dále máte určitě něco poškozené nebo protrhnuté u vašich pohlavních orgánů, takže teď nejméně 2 týdny doporučuji žádný pohlavní vztyk"oba dva jsme přikývli a Katie se začala zvedat z lehátka.
,,to je vše nashle jinak přijďte normálně na kontrolu jak jsme se domluvily.",,dobře nashle"pak jsem se o já rozloučil a společně jsme šli do auta.
*********
*o měsíc později*
Kate
Už je to měsíc co jsme se s Chrisem vrátili zpátky k Nickovi a nemůžu být šťastnější.Nick je vážně nejlepší přítel a táta jakého jsem si mohla kdy přát.
Stará se o mě a taky se bojí, takže mě nenechá skoro nic udělat.
Na kontrole miminka jsem byla už víckrát jelikož musím chodit častěji než normální maminky kvůli problemovemu těhotenství.
Zatím vypadá ale všechno v pořádku.
Chris pořád dokola říká jak se těší na sourozence a že se o něj bude starat a pomáhat mi. Jsem si jistá že bude dobrý starší bráška.
Nick vydal tu novou písničku kterou nahrával.
Zpívá tam o nás o jeho rodině. Je to ta nejkrásnější písnička.
Jen mě štvou ti paparazzi.
Zrovna teď se dívám na jeden článek kde zase mluví k tom samém.
Už dlouho jsme neviděli Biebera a neznámou dívku spolecne. Co se mezi nimi stalo? Jsou spolu? A co malý chlapec? Potřebujeme vyjádření! Dají nám ho někdy?
Ukázala jsem to Nickovi jelikož sedíme všichni tři v obýváku a díváme se na televizi.
,,bože zase?!",,jo je jich tam více",,promiň miláčku vím že tě to štve ale nemůžu s tím nic udělat",,miluju tě a počítám s tím že to budou řešit, sice mi to vadí ale za tebe to stojí" usmála jsem se na něj.
ČTEŠ
MY GOOD MISTAKE
Romance24 letá Kate sama s 5 letým synem, maji malo peněz protože Kate pracuje v malém baru který není ani tolik rozjetý, otec malého Chrise o něm neví jelikož se stal nehodou že středoškolského vtípku. Nick (otec Chrise) je slavný zpěvák, taky logicky boh...