25.

111 2 0
                                    

Vzbudila jsem se na nějaké hlasy.

,,Chrisi pojď nech maminku vyspat",,a co jí je proč nemůžu jít za ní" byl to Chris a Sophie.

,,co se děje?" Promluvil jsem já.

,,nic klidně ještě spi Kate",,co ti je maminko?"promluvil zase Chris.

,,nic zlatíčko pojď za mnou" roztahla jsem ruce a Chris mě obejmul.

,,mám tě ráda víš to?",,vím já mám tebe taky rád" usmála jsem se ještě že ho mám nepotrebuju žádnou lásku stačí mi on.

,,Kate půjdeme na tu policii jo?",,na policii?" Zeptal se Chris.

,,to neřeš Christianku" usmála jsem se na něj.

,,jo půjdeme" septla jsem a pohled prevratila na Soph.

,,budeme ale muset zajít i pro ty věci k Nickovi",,jo no tak tam zajdeme jako první" Znova jsem septla vůbec nikam se mi nechce ale vím že musím.

,,tak se obleč a já udělám snídani jo" usmála se na me Soph.

,,jsi úžasná ještě že tě mám" obejmula jsem i ji.

Pak oba dva odešli.

Já jsem se oblékla zase do Sophiina oblečení a udělala si veškerou hygienu.

Nick
Zastavil jsem před hotelem kde teď bydlí Emma, zůstala tu protože si myslí že tím že nás s Katie rozdělí tu bude se mnou.

Jenže to se plete.

Zazvonil jsem na pokoj kde by měla být, jelikož jsem ji psal že se stavím.

Mysli si jak ji miluju a že si s ní jdu asi užít.

Jenže pravda je že chci důkaz pro Katie. Nějak ho získám a tím získám i Katie.

Otevřela mi a já se trochu zarazil nad tím že na sobě měla jen spodní prádlo.

Děvka.

,,ahoj Nicku" řekla svůdně no spíš to tak mělo znít ale vyznělo to jako ropucha.

,,můžeš se prosím tě obléct nejsem tu abych se s tebou vyspal"

Docela me překvapilo že mě poslechla a za chvíli přišla už oblečená.

,,tak co potřebuješ" sedla si vedle mě na sedačku.

,,proč to děláš o co ti jde?!!"Řekl jsem vyšším hlasem.

,,jo tak tohle no zatím se mi můj plán daří",,jaký plán??!",,no takže první krok se mi povedl, krásná fotka obletěla svět a hlavě Kate na to skočila" zasmála se jak já nesnáším její smích.

,,ty si fakt svine, myslíš že timhle mě získáš",,nemyslím já to vím"

,,no a dále-",,to stačí nepotrebuju slyšet ten tvůj ujetý plán, mám důkaz pro Katie a to mi stačí, příště si dávej pozor" ukázal jsem na svůj telefon na který jsem to celé nahrával.

,,cože?!! Ne jak se ti to povedlo?",,normálně nazdar" vyšel jsem z celého hotelu a vyjel domu.

Když jsem dojel domu přišlo mi nějaké oznámení na Instagramu.

Někdo mě na něčem označil.

Podíval jsem se na nějaký příspěvek od bulváru.

Asi se mi zastavilo srdce.

Ne ona už má někoho jiného? Jak to stihla?

Ne ona už má někoho jiného? Jak to stihla?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat