Ráno jsem se probudila kvůli paprsků slunce které mi svítily přímo do očí.
Jenže se mi asi zastavil dech když jsem vedle sebe nahmatala teplé mužské tělo.
Neříkejte mi že... rychle jsem se podívala co mám na sobě.
Nic.
Doprdele. Doprdele. Doprdele.
Rychle jsem si sedla a obmotala si kolem sebe deku, takže jsem ji stáhla Nickovi z těla jelikož máme jen jednu.
Samozřejmě se hned probudil. ,,je mi zima vrat mi tu deku!",,ne hned vstavej a vypadni!" To už otevřel oči a podíval se na mě.
,,co se děje",,ty si nic nepamatuješ?",,no pamatuji vyspa-",,neříkej to to nemůže být pravda!!" Začala jsem panikarit a rychle sbírat jeho oblečení ze země.
,,na obleč se a vypadni"podala jsem mu hromádku oblečení. ,,co se děje Kate?",,co se děje?!! Ty se ptáš co se děje?!! Vyspali jsme se spolu a to býka velká chyba, jak jsem to mohla dopustit jsem tak blbá bože" začala jsem si nadávat.
,,proč tak vyvádíš Kate však to bylo dobré ne?",,bože ty to nechápeš, udělala jsem tu stejnou chybu po 2, vyspala jsem se s tebou to se nemělo nikdy stát. Prosím odejdi!",,ale přece-",,už nic neříkej a prostě vypadni co na tom nechápeš byla to chyba už se to nikdy nestane"
,,jasně" řekl potichu sebral si svoje poslední věci a odešel, no jasně co jiného by on mohl udělat umí jen odcházet, určitě už se nikdy neukáže. Zase mě jen využil.
Vyšla jsem na chodbu a hned uvidela Chrise který stál ve dveřích.
,,vy jste spali spolu v jedné posteli, máte se rádi že ano",,ne zlatíčko nemáme",,máte dáváte si i pusinky?" Hned se mi vybavila včerejší noc, bože ty jeho rty! Jak já je miluju!
,,ne zlatíčko nedáváme",,ale tak proč spal s tebou v posteli",,včera už bylo pozdě a neměl si kam lehnout tak si lehnul ke mně víš",,aha... byl bych rád aby býk Nick můj tatínek mám ho moc ráda" jo tak ten se asi už neukáže.
Sešli jsme společně do kuchyně a já udělala rychlou snjdani jelikož jsme toho moc neměli.
Rychle jsem se koukal na novinky na telefonu a myslela jsem že omdlim.
Známý zpěvák Nick Bieber byl zachycen na kameře s další neznámou dívkou, byli viděni s menším chlapečkem je to nějaká známost, nebo nám Bieber něco tají, a co dívka z minula?
-------------
😱😱
ČTEŠ
MY GOOD MISTAKE
Любовные романы24 letá Kate sama s 5 letým synem, maji malo peněz protože Kate pracuje v malém baru který není ani tolik rozjetý, otec malého Chrise o něm neví jelikož se stal nehodou že středoškolského vtípku. Nick (otec Chrise) je slavný zpěvák, taky logicky boh...