Je 12 hodin a já se chystám na to rande, jestli se tomu tak dá říkat.
Prostě jdeme ven ještě nevím ani kam ale to se pak rozhodneme.
Vybrala jsem si od Soph nějaké pěkné oblečení a šla ji to ukázat.
,,tak co můžu jít v tomhle?"Soph se na mě otočila a usmála se.
,,jo sluší ti to, více než mě a to je špatné" zasmála se.
,,jeee mami sluší ti to kam jdeš?",,jdu jenom ven s jedním kamarádem jo, na chvíli tu budeš s tetou Sophie ale to ti asi nevadí že",,ne mám ji rád" zazubil se.
,,já tě mám taky ráda Chrisi užijeme si to tady"usmal se.
,,a mami kdy se zase uvidím s tátou chybí mi" úsměv který jsem do teď měla mi odpadl.
Chce ho vůbec Nick vidět? Záleží mu na něm?
,,to nevím až přijdu tak se můžeme domluvit jo?",,dobře" jsem ráda že to nějak více nerozebira.
*******
Došla jsem před zmrzlinárnu a čekala kdy tu dojde.,,čekáte tady na někoho?" Ozval se za mnou hlas.
,,ano čekám?" Otočila jsem se a pak viděla Eliota který se smál.
Taky jsem se zasmála.
,,myslela jsem že je to nějaký uchyl který mě chce znásilnit",,to se omlouvám ale tak máš nějaký nápad kam by jsme zašli? Napadlo že můžeme jít nejdřív na oběd pokud jsi teda neobědvala",,ne neobědvala jsem",,dobře tak pojď zavedu tě do jedné dobré restaurace"
Šli jsme jenom chvíli jelikož ta restaurace býka blízko.
Sedli jsme si k jednomu stolu a vybrali jsme si jídlo.
Po chvíli k nám přišla čišnice,,dobrý den co si dáte?",,já si dám ten vepřový steak s hranolkami" řekl Eliot svoji objednávku,,já si dám mozzarelove těstoviny, dekuju" pak jsme si ještě objednali pití a čekali až nám to donesou.
,,chtěl jsem se zeptat když jsem se tě poprvé ptal tak kdo byl ten chlap co tam byl s tebou?",,jo no to byl Chrisuv táta a taky táta mého budoucího dítěte, bohužel",,ty jsi těhotná?",,jo v-vadi ti to já jsem-",,nevadí rád se postarám o cizí dítě, teda no pokud nám to vyjde ze jo to je logické, Ježíš promiň jsem trapný",,ne v pohodě jsem ráda že ti to nevadí" zasmála jsem se.
,,a proč tě ten blbec opustil tak krásnou slečnu?" Zcervenala jsem.
,,no podvedl mě",,jako vážně to je kreten",,jo to je",,jak ses to dozvěděla?",,no asi víš že je to slavný zpěvák, takže když to ta holka s kterou to bylo dala na instagram že si užila den a hlavně v posteli tak to lítalo po celém internetu",,tak to je fakt hajzl",,jo je a ještě horší je že to popíral říkal že s ní nebyl že nahrával nějakou písničku",,tyvole...",,no pojďme se bavit o něčem veselejším co tvůj život",,no můj život je celkem nudný" v tom nám přinesli jídlo.
Celou dobu jsme se něčemu smáli a povídali si o blbostech.
Jenže jsem se vůbec necítila dobře pořád jsem přemýšlela nad Nickem a vůbec jsem se necítila tak dobře jako předtím s ním.
----------------
Takzeeee názory?
Co si myslíte že se stane?
Jinak příští kapitolu už to bude vážně masakr, zatím to je celkem nudné.💋
ČTEŠ
MY GOOD MISTAKE
Romance24 letá Kate sama s 5 letým synem, maji malo peněz protože Kate pracuje v malém baru který není ani tolik rozjetý, otec malého Chrise o něm neví jelikož se stal nehodou že středoškolského vtípku. Nick (otec Chrise) je slavný zpěvák, taky logicky boh...