7.

148 1 0
                                    

*o týden později*
Už je to týden od té pouti a Nick už se neozval. Chris je samozřejmě smutný a skoro se se mnou nebavi. Oblíbil si Nicka a myslel si že s ním bude častěji.

Ale tak co se dalo čekat je to slavný zpěvák nebude se obtěžovat nějakým cizím dítětem. Třeba už ani není na Hawai.

Dneska mám v práci volno a Chris je ve školce takže mám chvilku pro sebe.

Jenže se někdo rozhodl zvonit jako pominutý. Tak asi nebudu mít chvilku pro sebe.

Otevřela jsem dveře a naskytl se mi pohled na Nicka. ,,co tu chceš? myslela jsem že už se neukážeš",,můžu dovnitř",,proč týden ses neukázal Chris byl smutný oblíbil si tě",,já vím a omlouvám se ale chci to napravit taky jsem si ho oblíbil",,tak to můžeš rovnou odejít je ve školce",,jo s tím jsem počítal",,tak co tu chceš",,potrebuju si s tebou promluvit",,ale já nechci",,prosím je to důležité a klidně pak můžu někam zajít s Chrisem až se vrátí",,dobře pojď pak pro něj můžeš se mnou jít",,díky"

,,chceš nějaké pití",,stačí voda" v kuchyni jsem nalil skleničku vody a položila mu to před něj na stůl.

,,tak co chceš řešit",,jako první se chci vážně omluvit Chrise mám rád je to fajn kluk a rád s ním trávím čas , měl jsem hodně práce a neměl čas",,dobře to už je jedno bude rád",,a za druhé jak že se jmenuje ten táta Chrise",,proč potřebuješ řešit zrovna tohle",,prostě jen řekni jak se jmenuje" ehhh nevím proč to chce vědět prostě si něco vymyslím,,umm Lucas",,ahaa... to je zajímavé před týdnem když jsem se tě ptal tak jsi říkala Thomas" cože on už se někdy ptal ? Doprdele co teď,,no on, on má dvě jména",,no jasně",,vážně proč mi nevěříš a vůbec proč to řešíš",,protože si myslím že jsem jeho táta já",,už jsme to řešili nejsi jeho táta" hlavně musím zůstat v klidu a znít v klidu

,,hele Chrisovi je 5 let tobě 24 spali jsme spolu před necelymi 6 lety, mohla si otěhotnět v 18 v 19 porodit." Co budu dělat musím mu to říct má to všechno vypocitane ,,j-ja",,s kolika klukama si spala po mně" asi jsem přestala dýchat bože co mám dělat já jsem tak blbá blbá blbá pět let mu to tajim a i tak to zjisti bozeeee,,odpověz!",,s-s ani jedním",,bože" zašeptala ale nic víc.

,,takže...takže Chris je můj, můj syn" už jsem nechala slzy volně téct. Pomalu jsem přikývla,,doprdele...tyvole já mám už 5 let syna" zakryla jsem si obličej rukama a tiše vzlykala,,kdy, kdy si mi to chtěla říct?",,n-nikdy",,to si mi to chtěla tajit celý život" zase jsem pomalu přikývla a znova se rozbrecela

,,proč si mi to neřekla hned jak si to zjistila??!",,proč asi víš jak si mi ublížil",,ale měl jsem právo to vědět",,a co bys udělal poslal mě na potrat? seřval mě?",,n-ne já-",,jo udělal bys to, proto jsem ti to neřekla",,já pomohl bych ti",,no jasně to určitě víš jak hnusně ses ke mně zachoval, poslal bys mě doprdele,  milovala jsem tě tak moc a tys mě jen využil kvůli nějakému vtípku, stejně i teď uteče a už se nevrátíš",,ne já nikam nepůjdu chci aby to Chris věděl chci s ním trávit čas",,to v žádném případě žili jsme si spokojeně dokud jsem tě zase nepotkala, jdi si šukat nějaké děvky, ale k mému synovi se už ani nepřibližíš",,je to i můj syn",,ale já jsem ho do teď vychovávala",,protože jsem nevěděl že mám syna jinak bych se staral",,no jasně určitě by ses v 19 staral o dítě které máš s nějakou trapnou holkou kterou si jen hnusně využil"

,,dobře možná bych se nezachoval ta jak říkám, ale teď už nejsem 19 letý teenager už jsem dospělý člověk mám dobrou práci, pomůžu ti s ním a budu se s ním vídat",,ale já nechci aby ses s ním vidal nechci aby si mi s ním pomáhal",však potřebuješ pomoct, potřebuješ peníze vždyť ty žádné nemáš to chceš aby v tomhle Chris vyrůstal?!",,já doprdele vím že nemám peníze ale přežívali jsme do teď tak to přežijeme i déle, nemusíš se furt chlubit že máš peněz jak nasrano" právě asi prožívám panický záchvat, zase mluví o penězích,,ne já se nechlubim nechci aby to znělo takhle chci ti pomoct"

,,musím jet pro Chrise slíbila jsem mu že ho vyzvednu po obědě, ty jed domu a už nikdy se neukazuj bude to tak lepší pro všechny",,ne počkám tady a pak mu to společně rekneme"

,,v žádném případě nechci aby to věděl" rychle jsem šla ke dveřím a otevřela je,,dělej jdi pryč už tě nechci vidět",,ještě jsme neskoncili chci aby to věděl" společně jsme vyšli, já jsem se rozešla směr školka a on odjel pryč.
--------------------
Tak je to tady😻

Omlouvám se trochu jsem to změnila.❤️

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat