10.

131 2 0
                                    

Domu jsme přišli nějak v 7 hodin večer. A teď se díváme na pohádky. Jo Nick tady je s nama i když ho tu nechci, chci aby byl Chris šťastný.

,,už spí odnesu ho do pokoje" řekl Nick mým směrem. ,,já ho odnesu ty už můžeš jít, čau" vzala jsem Chtise do náruče a on se trochu zavrtěl ale dále spal, vůbec se nedivím je 9 hodin a už v tuhle dobu normálně spí.

Položila jsem ho do postele a pořádně přikryla.

Rozešla jsem se zpátky do obýváku a narazila tam na Nicka pořád sedícího na sedačce.

,,už můžeš jít domů Chris spí",,chci si s tebou ještě jednou promluvit",,už jsme to řešili nebudeme mu to říkat nechci aby byl pak smutný až odejdes",,já neodejdu, prestehuju se na Hawai a budu tady s ním každý den",,jenže já nechci aby si s ním byl každý den nechci aby si na tebe zvykl",,zameškal jsem 5 let jeho života, neviděl jsem hák vyrůstal, neslyšel jsem jeho první slovo, neviděl jsem jeho první kroky, neviděl jsem nic, chci vidět aspoň zbytek jeho života",,ale já to nechci",,bože není všechno jenom o tobě je to i můj syn zatajila si mi ho",,protože ses ke mně zachoval jak k odpadu",,ale i tak jsem měl právo to vědět!",,a co bys udělal, víš jak jsem se bála, bála jsem se že to nezvládnu že jako matka selžu ale nechtěla jsem ho dát pryč",,tak si mi to měla říct doprdele!!" Zařval celkem nahlas a já se bála aby se Chris nevzbudil.

,,využil si mě k sexu, využil si mě dělal sis že mě prdel několik měsíců jen kvůli pranku, víš jak jsem se cítila když si o tom celá škola povídala každý na mě ukazoval a smál se mi jak jsem naivní, byla jsem ráda že z té školy vypadnu a už tě nikdy neuvidím, rodiče mi řekli že mi pomůžou a já si myslela jak to bude dobré že to sami zvládneme, jezne oni pak zemřeli v debilní autonehodě a já byla už úplně sama!" Rozbrecela jsem se a nemohla popadnout dech.

,,bože..." zašeptal Nick,,t-to jsem nevěděl Katie",,neříkej mi tak, takhle si mi říkal když sis ze mě dělal prdel",,prosím dovol mi to změnit, dovol mi být se svým synem já, změnil jsem se jsem dospělý vydelavam postarám se o něj pomůžu ti budeme se o něj starat společně"

Nestihla jsem nic říct, a on se mi nalepil na rty.

Ani nevím proč ale začala jsem mu to oplacet, takže jsme se začali líbat.

Posadil si mě na něj oblročmo, a já se na něj co nejvíce nalepila. Po chvíli jsem cítila jeho erekci a omylem jsem se o něj otřela.

,,to mi nedělej Kate!" Zašeptal a znova mě začal líbat.

Zvedl se se mnou a já potichu vyjekla. ,,kde máš ložnici" řekla jsem mu kam má jít a on mě za chvíli pokládal na postel.

Za chvíli jsme byli oba dva nazí. Podival se mi do očí a za chvíli jsem ho cítila v sobě .

Oba dva jsme zavzdychali a on přidával na rychlosti.

(Nerada pisu tady tyhle scénky takže trochu přeskočíme asi si představíte co dělali)

Nick se svali vedle mě a já si opřela hlavu o jeho nahou hruď.

Po chvíli jsme oba dva usnuli.

----------------
Názory?
🫶🫶🫶

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat