15.

132 1 0
                                    

Nick
Hned když jsem začal zpívat písničku pro Kate, tak odešla. Doufám že jsem to nepodělal, ale mám ji vážně rád troufám si říct že ji i miluju.

Bože vůbec nechápu jak jsem ji mohl udělat něco tak odporného na střední. Je to krásná, hodná, milá a statečná žena. Celých pět let se o Chrise dokázala starat úplně sama, ale už nebude, chci s nemá oběma být napořád.

Jakmile jsem se se všemi konečně rozloučil, sešel jsem z pódia a běžel jsem za Sophie s Chrisem. Viděl jsem že ji Katie něco říkala takže doufám že ví kde šla.

,,Sophie!!" Hned se na mě otočila. ,,čeká venku bez za ní je z toho celá vedle" ani jsem se nemusel ptát co chci a ona mi odpověděla.

Nic jsem ji na to neřekl jen se rozběhl ven mezi všechny lidi a hledal ji.

Všichni se se mnou chtěli vyfotit ale já je ignoroval.

Pak jsem ji uviděl, z očí ji tekly slzy a celá se klepala zimou jelikož tu čekala docela dlouho.

,,Katie" prudce se na mě otočila.

,,co chceš?",,j-ja co se stalo udělal jsem něco špatně? Myslel jsem, myslel jsem že se ti to bude líbit, byla to ta písnička co jsem ti složil na střední pamatuješ, a já všechno co jsem řekl jsem myslel vážně!",,jak bych mohla zapomenout, všechno si pamatuji moc dobře, úplně všechno!" Vykřikla,,takže ty si mi neodpustil já myslel jsem že jo",,jak bych ti to mohla někdy odpustit zkazil si mi Celý život",,ty nejsi za Chrise ráda?",,Ježíš, jasně že jsem za něj ráda je to jediný člověk který mě drží na živu, nebýt jeho tak tu nejsem",,já moc se ti omlouvám, a vím že jedno blbe omlouvám se to nespraví, ale já tě vážně miluju už nejsem ten puberťák na střední, kdybych se mohl vrátit v čase nikdy bych to neudělal, udělal bych pro tebe a Chrise první poslední chtěl bych s vámi být už navždy, chtěl bych si tě vzít a mít s tebou další děti"

Už i mě se do očí hrnuly slzy měl jsem takovou chuť ji políbit ale vím že tím bych to ještě více pokazil.

,,j-ja bojím se vždyť ještě před chvílí si na každém rohu ošukal kdejakou děvku, a najednou mi tady vyznáváš lásku?!!",,já vím zní to šíleně ale je to tak"

Už jsem to déle nevydržel a přilepit svoje rty na ty její.

Chvíli nic nedělala ale pak se ke mně přidala.

Po chvilce jsme se od sebe odtahli a já se usmál.

,,to znamená co?" Zeptal jsem se s jemným úsměvem. ,,beru tvoji nabídku" rozzarily se mi očí, bože můj je moje jen moje. Znova jsem ji chtěl políbit ale ona uhla. Zmateně jsem se na ni podíval a viděl nervozitu v jejich očích.

,,potrebuju ti ještě něco říct ",,můžeš" už se nadechovala ale v tu chvíli se sem priritila Emma.

,,lásko já tě tak miluju, ta písnička je nádherná jsem tak šťastná že jsi mi složil písničku!" Chtěla se mi vrhnout na rty ale já ji odstrcil.

Nechápavě se na mě podívala a pak se podívala i na Katie.

,,co ta tu dělá lásko",,neříkej mi lásko Emmo a ta písnička není pro tebe nemiluju tě",,prosím tě přestaň lhát celému světu si to přiznal nemusíš to tady před ní hrát" Znova se mě pokusila políbit ale já ji znova odstrcil.

,,co děláš?!!",,ještě jednou Emmo ta písnička není pro tebe, nemiluju tě, nejsi moje přítelkyně ani nic jiného končím s tebou úplně vůbec na mě nemluv",,co to povídáš? Pro koho je teda ta písnička??!!",,je pro Katie" usmála jsem se na Kate a ona na mě.

Emma se začala smát,,proč se směješ",,to byl dobrý vtip" zasmál se.

,,jenže to není žádný vtip" řekl jsem docela jasně a ona se přestala smát.

,,písnička je pro Katie a to i ona je moje přítelkyně, a taky matka mojeho syna Chrise" řekl jsem docela rázně.

,,c-coze toho malého spratka ty s ní máš děcko?!!!",,takhle o mém synovi už mluvit nebudeš a ano mám s ní dítě tak už to pochop" nahlas se rozbrecela a utekla.

Otočil jsem se zpátky ke Kate.

,,nemusel si na ni být takový zlý",,bože zlato ty si vážně až moc milá, zasloužila si to nikdy by to nepochopila a oxidovala by tu",,dobře" usmála se a nalepila se mi na rty.

,,máš tak dokonale rty"cela zcervenala,,a jsi i pěkná když se červenáš"

,,nech toho" zasmála se, jsem tak rád že jsem ji po těch 5 letech Znova potkal.

,,co jsi mi chtěla říct"prestala se usmívat a začala být Znova nervózní.

,,n-no joo"podivala se na naše spojené ruce a pak zpátky na mě,,je to docela hodně důležité pro oba i pro Chrise"polozila si ruku na břicho a ve mě něco hrálo že je těhotná,,t-ty si těhotná?!!",,j-j-jo" bože ne ona má s někým dítě nenenene,,t-ty někoho máš?",,c-co ne to bych asi nebyla s tebou",,ale tak s kým máš to dítě",,s tebou ty blbečku" zasmála se,,co ale to není možné proč mi lzes?!!" Zařval jsem to mi chce jako takhle lhát?!!,,proč by nebylo spali jsme spolu před měsícem" no jo vlastně.

,,jo vlastně, takže já...my máme další dítě?" Zeptal jsem se potichu.

,,jo máme ale pokud budeš naštvaný tak to pochopím asi sis to nep-",,jak bych mohl být naštvaný před chvílí jsem ti říkal že bych si tě chtěl vzít a mít s tebou další děti je to úžasné zlato",,vážně?",,anooo" vyzvedl jsem si ji a zatocil se s ní.

Miluju ji.

Liked by @kate

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Liked by @kate.baldwin and 156 M. Others
@the.bieber
Thank you everyone for today.
Hope you enjoyed it.
I Hope too you like my new song for my love.💋💋

@bieber.fan: i love youuu❤️‍🩹
@everly.h: we love you Nick, and we are exited to find out Who is your love?🤨
@kate.baldwin: ❤️❤️‍🩹
@princess.emmaq: you broke my heart 🥺💔

Show other comments.

Show other comments

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Liked by @sophie.jenner and 764 others.
@kate.baldwin
well one more guy in my life won't mind 💕 love you💕

@sophie.jenner: i'm so happy for youuu🫶
@the.bieber: i love you too🩷
@princess.emmaq: you will regret it🖤

Show other comments.
---------------------
se nám to rýsuje ale nebojte ještě tam toho bude hodně planuju nějaké zadrhely.😈😈

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat