12.

132 1 0
                                    

*o měsíc později*
Už je to měsíc od toho co jsem se vyspala s Nickem.

Hodněkrát mi psal, jestli se nemůžeme vidět a promluvit si nebo že by se rád viděl s Chrisem, ale já jsem mu vždy dala jen zobrazeno.

Právě si dělám kafe a to je moje jediná snídaně. Jelikož teď fakt nemáme skoro žádné peníze musím co nejvíce šetřit jídlo pro Chrise.

Chris ještě spí protože je víkend a on toho za poslední měsíc moc nenaspal, protože mu chybí Nick, a pořád pláče.

Postavila jsem si hrnek s kávou na stůl a zapla televizi.

Chtěla jsem se napít kávy ale když jsem ucítila tu vůní tak se mi zvedl žaludek a hned jsem vyběhla na záchod.

Vyzvracela jsem se a vyčistila si zuby. Ne prosím nesmím být nemocná, teď se musím starat o Chrise a to pokud budu nemocná nepůjde.

Musím si zajít koupit nějaké léky, aby to co nejdřív přestalo. Napsala jsem mii jestli by nemohla pohlídat Chrise a naštěstí tu za 5 minut byla, jelikož bydlí kousek a mají auto.

Vzala jsem si svoje poslední peníze a vyšla do lékárny. Cítila jsem se úplně unavená a slabá.

Když jsem došla do lékárny tak jsem zamířila k prodavačce aby mi poradila co si mám koupit.

Jenže jsem uvidela ženské potřeby a vzpomněla jsem si že mám asi týden zpoždění. Nenenenene spala jsem jen s Nickem a všechny tyhle náznaky mi jenom potvrzuji že můžu být těhotná. Přesně takhle jsem se cítila s Chrisem.

Vzala jsem si do ruky 2 těhotenské testy a šla k pokladně.

Zaplatila jsem a rychle se rozešla domu.

Přišla jsem domu a první co jsem viděla byla Sophie na které seděl Chris.

,,ahoj Katee",,a-ahoj" vůbec jsem nečekala že tu přijede,,nevypadáš moc nadšeně že tu jsem",,ne, ne já jsem ráda že tu jsi jen jsem tě tu nečekala",,no říkala jsem si že bych tu mohla chvíli být s vámi jelikož tu mám teď modeling",,aha a na jak dlouho",,eemm Kate tak já už půjdu potřebuju vyzvednout Lea je u prarodičů",,jasně ahoj a dekuju že si ho pohlídala"

Mia odešla a my jsme si začali povídat.

********
Povídaly jsme si už asi tak hodinu a já jsem přemýšlela jen nad tím, že si musím co nejdříve udělat ty testy.

,,eee Sophie potřebuju ti něco říct",,tak povídej",,někoho jsem tu potkala",,to je super ne",,jenže ten někdo je Nick",,cože a co s ním",,on je tu na Hawai už asi 2 měsíce a já ho jednou potkala a on si nějak sedl s Chrisem, párkrát se pak viděli protože Chris byl rád že znám slavného zpěváka. No on ale nějak zjistil že je Chris jeho syn",,cože?!!!",,neprerusuj mě to není to hlavní. No takže snažil se mě přemluvit že mu to chce říct a řval po mě proč jsem mu to neřekla, jenže já jsem nechtěla aby to Chris věděl. No a před měsícem jsme se hádali protože Nick mi zase říkal že to chce Chrisovi říct, já jsem mu řekla že jsem to měla těžké ale zvládla jsem to sama s Chrisem on se mi pak omluvil a nějak jsme se začali líbat a já se s ním pak vyspala. Vůbec nevím jak se to stalo ale hned ráno jsem ho pak vyhodila No a on už měsíc se snaží mi psát ale já jsem mu dala vždycky jen  zobrazeno",,tyvole tak to je masakr a co chceš dělat",,je tu ale ještě jeden problém",,jaký?",,já...možná, možná jsem zase těhotná a... a to s Nickem",,cože to jste jako nepoužil ani ochranu?",,n-ne ale to je teď jedno já musím si jít udělat testy koupila jsem si je. Ale vůbec nevím co mám dělat co když to bude pozitivní",,neboj zlato pomůžu ti ale nejdřív si musíš být jistá tak si je běž udělat"

Jsem vážně ráda že Sophie mám je to skvělá kamarádka.

Zašla jsem do koupelny sedla si na záchod a udělala to co se píše na krabičce.

Šla jsem si sednout zpátky za Sophie a testy držela v ruce.

*******
Už je to 5 minut, takže se jdu podívat na výsledky.

,,nenenenene" rozbrecela jsem se
,,co?",,pozitivní oba dva"zacala jsem nahlas brečet.

,,Kate třeba to je jen falešný poplach",,jasně oba dva testy vyšly pozitivně mám zpoždění zvracela jsem určitě to je jen plány poplach"rekla jsem ironicky,,víš co puč si auto a zajed si za doktorkou pohlídám Chrise",,jo, jo dobře dekuju"

Řidičák jsem si dělala v 18 ještě když žili rodiče.

,,tak, tak já jdu",,jo dobře dej pak hned vědět",,jo dám ahoj"

Rozešla jsem se ke dveřím a chtěla otevřít ale někdo zazvonil ještě než jsem to stihla udělat.

Otevřela jsem a pohled mi padnul na Nicka.

---------
💋💋💋

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat