20.

112 2 0
                                    

Právě je 7 hodin večer a my se právě s Chrisem po večeři díváme na pohádky.

Chris si vybral tlapkovou patrolu miluje to.

Nick je zase pryč už od 5, prý musí ještě dohrát tu novou písničku co složil. Jsem zvědavá jelikož Nickovy písničky miluju vážně úžasné zpívá.

Moc mě ta pohádka nebaví, většinou se do nějaké pohádky s Chrisem zažereme oba dva ale tentokrát jen Chris.

Vytáhnu mobil a rozhodnu se kouknout na instagram.

Jenže to jsem dělat neměla, jako první na mě vyskočila fotka Emmy a Nicka. Takže on mi lže že nahrává novou písničku ale místo toho je s Emmou bože!

Chtělo se mi brečet ale nechtěla jsem ať to vidí Chris.

,,Chrisi zlato pojď už si lehnout půjdeš spinkat",,ale ne! Mě se ještě nechce!",,zlato prosím mě se taky už chce spát a samotného tě nemůžu nechat pojď" už mi pomalu stekaly slzy a Chris si toho všiml.

,,co se děje maminko? Ty pláčeš?",,ne jen mě bolí oko víš něco mi tam spadlo a proto si chci jít lehnout jo?",,tak jo tak dobrou",,dobrou noc miláčku" dala jsem mu pusu a šla do ložnice.

Podívala jsem se znovu na ty fotky.

Podívala jsem se znovu na ty fotky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Liked by @lilyy.y and 389 others.
@princess.emmaq: love you my love❤️ i enjoyed it today especially in bed. 💋

@bieber.fann: but what about the girl and the little boy?
@Nickk.bieberr.fann: who's this Nick?@the.bieber?

Show other comments.

On mi vážně lže ještě včera jsem se ho ptala jestli mě opustí?

Bože no jasně že mě opustí však to ani nemyslel vážně, jen mi udělal další dítě a odkopnul. Zase jsem mu na to skočila.

Rozbrecela jsem se a nemohla to zastavit.

Po chvíli jsem se trochu uklidnila ale slzy mi tekly pořád.

Podívala jsem se na další různé bulvary a tam o tom už psali.

Nick Bieber a neznámá černovláska dali společný příspěvek na ig. Kdo je černovláska? a co mladá dívka která bydlí s Biebrem a malým chlapcem? s oběma nějaký vztah a nemůže si vybrat? vážně potřebujeme vyjádření!!

 Kdo je černovláska? a co mladá dívka která bydlí s Biebrem a malým chlapcem? Má s oběma nějaký vztah a nemůže si vybrat? Už vážně potřebujeme vyjádření!!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Toto je fotka kterou přidala na Instagram nejspíš Emma @princess.emmaq ??

Takových otázek tam byly tisíce.

A jak ví že bydlíme s Nickem.

Sice ano všude jsou paparazzi ale Nick říkal že se postará o to aby nás nikdo neotravoval a nikdo o tom nevěděl.

Ale vždyť mu na nás nezáleží jsme mu u prdele alespoň já.

V tom jsem dole v zámku slyšela klíče.

Už je tady schválně jestli pozná že o tom vím.

Po chvíli hluku ze zdola přišel do ložnice.

,,ahoj lásko" neodpověděla jsem mu jen jsem seděla.

Proto se ke mě nehnul a chtěl mě políbit ale já jsem uhnula.

,,co se stalo zlato?",,záleží ti na nás?",,co to je za otázku Katie?",,neříkej mi tak a odpověz" řekla jsem naštvaně ale spíše to vyznělo zoufale přes všechny slzy které se draly ven.

,,jasně že ano co se stalo? Miluju vás všechny tři úplně nejvíce na celém světě",,jasně" šeptla jsem.

,,zlato co se děje můžeš mi to vysvětlit co ti je?!" Už zvýšil hlas, nejsem náhodou já ta co by měla křičet?

,,ty vážně nevíš?",,n-ne?"podala jsem mu mobil i s příspěvkem od Emmy.

,,bože co to je?!!",,pořád nevíš meleš tady jak nás miluješ jak mě nikdy neopustis a přitom šukáš Emmu!!",,to není pravda!",,a co to teda znamená? Hráli jste si na pískovišti",,bože proč mi nevěříš miluju tě",,kdybys mě miloval nelhal bys mi že jdeš nahrávat nějakou posranou písničku a nešukal bys Emmu!",,to není pravda já nebyl jsem s ní nevím kde tu fotku vzala",,nechápu jak jsem ti na tohle mohla už po druhé naletet vůbec ses nezměnil porad jsi stejný hajzl!!"

Hned jak jsem to dorekla se otevřely dveře od ložnice a dovnitř vešel Chris.

,,vy se hádáte",,neboj zlatíčko nehadame" nakecal mu Nick.

,,ale jo hadame a ať to radši ví",,bože já vás miluju proč bych to dělal",,tak nás asi nemilujes už to nijak nezakecas dala to veřejně ví to celý svět a řeší to, říkal si že zaridis aby se nikdo nedozvěděl že tady bydlíme a už to lítá po celém internetu stejně jako fotky mě a Chrise!",,jak jak to je možné zlato Katie já vás miluju nevím jak to udělala",,o co ti pořád jde musíš nám pořád kazit život?" Chris už plakal tak moc že jsem ho radši vzala a chystala se odejít někam pryč.

,,k-kam jdeme m-maminko" řekl mezi vzlyky. ,,měl jsi pravdu tatínek nás nemá rád",,to není pravda doprdele Kate já vás miluju ani nevíš jak moc!",,nemluv před Chrisem sprostě"Nick se rozešel za Chrisem ale já ho schovala za mě.

,,ani na něj nemluv!"kleknul si k němu a něco mu začal říkat,,Chrisi já vás mám moc rád, jen jsme se s maminkou nepohodli ano? všechno bude brzo v pořádku" bože ať nemele tyhle sračky do mého syna.

Vzala jsem Chrise ke dveřím a oblékla ho do bundy jelikož je už zima obuli jsme si boty a šli.

,,kam chceš jít nemáte kam jít prosím zůstaň tu Katie já vážně nevím jak to udělala nikdy bych tě nepodvedl!",,proč máš pořád nutnost mi nějak ubližovat už to nerozkecas prokecla vás!"

Zabouchla jsem dveře a vyšli jsme k jednomu hotelu kde by měla být Sophie.

Celou dobu jsme si psali ví i kde bydlíme předtím u nás ještě byla ve starém domě.

Měla by tu být ještě měsíc.

----------------
se to rozjíždí!!!!💐💐

MY GOOD MISTAKEKde žijí příběhy. Začni objevovat