6

1.7K 98 4
                                    

-" Konacno ja i ti da smo zajedno, klinca nam je jako pogodila utakmica. A stvarno voli Pedria"

Legao je pored mene dok ja listam knjigu i trudim se da izbjegnem sve ovo.

-" A i on tako mlad, a sjajno igra. Gledao sam ga na svjetskom prvenstvu kao metak je"

Oko mene mu se svi dive, pocevsi od muza, zavrsivsi sa sinom. Medjutim, priznajem i ja mislim da je poprilicno dobar za nekog ko ima 20.

-" Carolina ovo vise ne moze ovako"

Ova recenica mi privuce paznju te odlozim knjigu po strani.

-" Uhvatila si moje poruke, jasno mi je tvoje hladno ponasanje ali hajde da razgovaramo normalno kao dvoje ljudi"

-" Diago imali smo dogovor"

Rekla sam mirno

-" Dogovor da budemo vjerni jedno drugom"

-" da, ali nas brak ne lici na brak i to je porazavajuce! Uzasno porazavajuce Carolina, sve sam uradio vise nemam sta da uradim za nas"

-" Predlagala sam nam razvod, mozda bi nas sin shvatio"

-" Ne bi shvatio, oboje znamo da ne bi shvatio... Ti se ne trudis oko nas, odbacila si nas jos od prvog dana braka"

-" Jer ovo nisam zeljela! Nista od ovoga! Zamolila sam te da pazis imala sam povjerenje u tebe posle 2 godine veze. I samo tako je sve spljasnulo u vodu"

-" Imamo sjajnog sina"

Zapoceo je i uvijek to radi.

-" ne pocinji! Ne zelim istu pricu svaki put. Vrtimo se u krug vec godinama"

-" ja tebe volim, volim od prvog dana od kad te znam. Ubija me sto se za mojom zenom okrece svako, sto spavam pored nje, a ne mogu ni da je zagrlim... unistava me sto se ne osjecam kao musko vise!"

Slusala sam ga a svaki atom mene me je mucio. Nekako sve ovo...

-" Ne mogu da ti budem zena, imas pravo da pises kom kod hoces, da mozda i nadjes srecu. Ovaj brak je iskljucivo samo radi naseg sina. Te poruke su mi otvorile oci i dale znak da trebam da te pustim"

-" Zelim tebe, shvatas!? Pruzi mi priliku ne okreci se na svaki moj pokusaj!"

Diago je stijena od covjeka, po nekad se trudim da se urazumim kada je on u pitanju ali ne ide... Uzalud je presavrsen podjednako i spolja i iznutra, samo jedna noc koja mi se desila preokrenula je moju odluku da budem zena... Htela sam, zaista jesam da na silu pokusam sa njim da se povezem, medjutim desio se Pedro. Desila se noc u kojoj sam uzivala kao nikada pre, gotovo da sam zaboravila sta su zmarci u tijelu kada te ljubi neko sa puno strasti.

-" Molim te nemoj"

Rekla sam kada je pokusao svojim usnama da dotakne moje.

-" Ubijas me Carolina, ubijas me..."

Okrenuo se na drugu stranu kreveta i iskljucio svijetlo na lampi. Uradim isto sto i on po malo mrzeci sebe. Nije to zasluzio.

****

-" boli ubija"

Rekao sam po malo porazeno kada sam vidjeo stanje na mojoj nozi.

-" Potrebna je operacija, poprilicno rizicna. Za sada je sanirano ali na zalost ce morati da se operise koljeno"

Slusam u doktora te pogledam u svog menadzera potom opet u doktora.

-" u sred smo sezone!"

-" uz sjajnog hirugra i naporan rad mogao bi se vratiti na teren za mesec ipo dana"

-" Nije... ne, ne mogu toliko da pauziram. Ne sad u sred sam sezone, najvise sam spreman!"

-" Pedri smiri se"

-" ne mogu! Hocu drugog doktora!"

Jos uvijek zadihan posle utakmice, slusam jos 2 doktora koja davaju istu prognozu!

-" u koliko se samo jedna stvar uradi pogresno plasimo se da vise necete moci trcati kao prije"

-" Ko je najbolji hirurg kog znate"

-" Znamo jednog sjajnog hirugra, doktorica Barreto iz Portugala je jedan od najboljih hirurga."

-" Ja cu ovo srediti"

Klimnem glavom svom menadzeru nakon cega izadjem na stake iz ambulante. Moja smirenost me sada tjera da sve polomim ali se kontrolisem.

Gavi je isti tren dotrcao do mene kada se utakmica zavrsi.

-" Sve sam cuo od Cavia, ako nista zajedno smo na klupi jer sam zaradio crveni"

Idiot se smije, kreten se smije, a trener ce nas ubiti obojicu.

-" kako?"

-" kako morao te neko osvetiti, ko ce? Ja cu! Eto tako sad zajedno kuliramo na klupi pa za nedelju dana opet na teren"

-" za mesec ipo, dva"

-" staaa!?"

-" to sto cujes, moram ga operisati"

-" Sjajno, stvarno sjajno! Cavi ce da me ubije jer sam ovom konju uleceo da se sav polomi. Hajde znam sta ce da te oraspolozi"

-" nista..."

-" veceras sam kod tebe i trazimo Carolinu po drustvenim mrezama"

-" Trazio sam, nema... necu je naci pomirio sam se sa tim, bice jos zena Gavi."

-" Vjeruj mi mene slagati ne mozes. Trazicemo je veceras i ja cu ti biti pomocnik"

Dovoljno za srećuWhere stories live. Discover now