8

1.6K 91 0
                                    

Zauzeo sam mjesto u privatnoj bolnici  koju hvale na sva zvona. DR. Barreto je kasnila ali sam bio strpljiv.

-" Dobar dan"

Taj glas me trgnuo iz mrtvih, ma kao  suncokret sam se okrenuo ka suncu. Carolina Barreto,  preziva se Barreto i zapecaceno gleda u mene.  Njen sok je ravan mom dok ne skidamo pogled jedno sa drugo.

-" Dobar dan doktorice. Moje ime je Maria Gonzales"

Svoj sokiran pogled skrene sa mene ka mojoj majki, te joj pruzi ruku.

-" Carolina Barreto"

-" Gospodjice Carolina  spremni smo na koliku god cifru kazete,  samo da moj sin bude bolje. Cijeli njegov zivot od kad se rodio do sada je fudbal i prognoze nijesu najbolje"

Majka joj pruzi papire,  ja nisam mogao nista osim da sokirano blesim u nju. Blago je reci da sam gledao kao neki idiot. Ona u mantilu, sa stiklama  je bomba! Ona je komplatan paket. Ona je sve sto trazim!

-"Gospodjice sta mislite?"

Moja majka pita nakom duze tisine u kojoj ne ona listala papire i snimak koljena detaljno analizirala.

-" Uradicemo detaljan pregled, procjenicu koliko je izvjestaj tacan."

-" Eliane, pacijenta vodimo na rengen."

Isti tren se na vratima pojavi momak par godina stariji od mene, mlad i nikako mi se ne dopada.

-"Da li odmah da uradimo skener ili da sacekam pregled"

-"  Prvo cu pogledati stanje."

-"Pedro Gonzalez Lopez."

Zapocela je te brzinski izdiktira moje podatke nakon cega konacno njene plave oci pogledaju u mene.

-" Mlad si nek te ne plase prognoze drugih, bices na terenu za mesec dana"

-" Jos nijeste pogledali stanje doktorice"

Nakrivio sam glavu ka njoj prisjecajuci se svakog jebenog poljubca koji sam ptisnuo po njenim usnama, licu, vratu, grudima... ma sta god da mi je sad rekla bih prihvatio smirenije nego ikada.  A bio bi smiren i jer sam nijem pred njom.

-" Gospodjice Pedri  ima konstantne bolove, plasimo se vase prognoze nakon sto vidite stanjem jer ovako ne mozete da znate."

-" Da li se ja mjesam u Vas posao gospodine Roberto?"

-" ne, gospodjice... ja samo hocu reci da niste vidjeli, a nama ne treba lazna nada. Pedro je profesionhlni igrac."

-"Prvo ja sam gospodja, drugo sam doktor, trece ne davam nade vec cinjenice. Kreni Eliane"

*****

Pedrova majka popreko pogleda u menadzera koji drsko pokusava da mi se obraca dok ja hodam na celu povorke osjecajuci njegov pogled svuda  po sebi.  Jos ne mogu doci sebi, jos mi noge klecaju i u nevjerici sam od momenta kad sam usla u svoju kancelariju.

-" Na zalost gospodjo Maria moram vas ostaviti ispred vrata dok ne zavrsimo pregled i snimanje"

Prihvatila je to smireno, te odmah sa vrata me saceka Claudio

-" Postovanje  strogom glasu gospodje Barreto, sta imamo danas"

Claudio me zagrli sa vrata

-" Danas nemamo puno posla zajedno Claudil. I mirnija sam kad te ne gledam"

Pedri prikrije svoj osmijeh,   dok ja pokusavam ostati normalna. Prokleto je tesko jer ispred mene stoji decko od 20 godina kojeg ne izbacam iz glave vec danima i nedeljama. Koji je ljubio moje tijelo uzduz i oprijeko  i kada sam se ponadala da sam zaboravila na njega, on je dosao...

Usla sam u prostpriju za snimanje, te kada Elian pomogne Pedru da svuce svoju trenerku pridjem da pogledam kako spolja izgleda njegova povreda.

-" cekam vas ispred"

Nikada mi mrznije nije bilo pravilo o tome da Elian izlazi kad radim preglede, bas zato jer ostajem sama sa njim od kog me po malo i hvatala stid.

-" Jos koliko ces se praviti da me ne prepoznajes?"

Njegov ozbiljni glas, njegov spanski jezik ma sve me tjeralo da osjecam trnce.

-" Ne pravim se da te ne poznajem Pedro, da li te ovde boli?"

Moja koza dotakla je njegovu i to je izazvalo elektricitet ravan strujnom udaru.

-" ne boli me nista od trena kad sam te ugledao"

-" Moras mi reci gde te boli"

Nastavila sam da blago dodirujem njegovo koljeno, a  on svoj pogled spusti na moju ruku.

-" Sad shvatam, dodjavola udata si"

Rekao je dok posmatra prsten prenerazeno.

-" Pobjegla si samo tako iz hotela jer si udata?  nevjerna zena znaci"

-" Za tebe sam doktorica od koje ti zavisi karijera"

Rekla sam opareno, te kad krenem njegova ruka me zaustavi.

-" Sudbina nije dozvolila da ostanes anonimna za mene Carolina, a cim je tako to je znak da ces opet biti dodirnuta mojim usnama svuda po tijelu. Ne smeta mi sto imas prsten gospodjo Baretto, a ne smata mi ni tvoj drcan stav kojim mi odgovaras. Za mene si zena sa kojom je prvi susret bio nezaboravan i samo tako cu da gledam na tebe"

-" odrasti klinac i uozbilji se jer vrlo lako mogu da te odbijem."

-" Da me operises mozda, a da me opet imas jako tesko... Video sam na vratima kako si zadrhtala kada smo spojili poglede. Nisi zaboravila, a nisam ni ja"

Izasla sam ostavljajuci Claudia da zavrsi svoj posao, a Elianu kazem da mi donese snimke u kancelariju.

Dovoljno za srećuOnde histórias criam vida. Descubra agora