Pedro i Davi su sjedeli jedan pored drugog. Pedro je na apsolutno svako pitanje koje je moj sin imao odgovorio. Apsolutno strpljivo je pricao sa njim o fudbalu, o svim igracima koje moj sin voli. Potpisivao mu je dres, autogram i bar 10 slika su napravili zajedno.
-" Davi jako sam srecan sto sam te upoznao"
-" ja sam najsrecniji decak na sveti"
Davi me je zagrlio i ponavljao " hvala mama" svaki sekund. Stalno sam gledala u Pedra i nekako valjda svako zensko privuce onaj koji zna sa decom... Pedro zna sa decom i to poprilicno dobro.
-" Nadam se da ce te mama cesto dovoditi kod mene"
-" hoces li?"
-" Davi znas da ne moze, Pedro mora da se oporavi da bi ga opet gledali preko tv-a"
-" da mama, znam... ali Pedro ja i mama cemo doci ako Barselona bude igrala finale. Obecala mi je i mama sve ipuni."
Pedro pogleda u mene potom u Davia siroko se smjeskajuci.
-" Kako tako dobro govoris Spanski?"
-" Mama me je naucila jer je mama rodjena tamo i zivela je puno godina"
-" Sjajno, Davi kad budem opet igrao poslacu ti ulaznice u prvom redu. Cak mozes da budes gost na svakoj utakmici kad mama odluci."
-" Stvarno?"
-" Pedro"
Opomenem ga ali on ne odustane.
-" da stvarno radim na tome da cesce dolazis u Barselonu mozda cak i da ostanes."
Sada se iskezi meni u lice, definitivno je odlucio da ne odustane.
-" Voleo bih to, ja bih voleo da budem uvek tamo"
-" Dogovoricemo se da idemo na utakmice Davi, sad moramo da idemo kuci jer si sjutra u skolu"
-" da mamaa, idemo kad se Pedro oporavi. Sad smo drugari, a drugari se podrzavaju ucila si me to"
I vise nego sto treba se u meni stvara zelja da dodjem na utakmjcu i navijam za njega. Voljela bih to, voljela bih da ga gledam kako igra. Odjednom imam zelju da gledan fudbal i da budem upucena sa kim Barselona igra koja je na tabeli, koliko bodova ima.
-"Dobro mili, naravno da hocemo. Hajde idemo sad"
Dok me Davi cekao u hodniku ja sam pospremila haos koji smo ostavili tokom utakmice. On me je veselo posmatrao svaki moj korak.
-" Da li mogu dobiti poseban pozdrav do sjutra?"
-" Ne okreces sina protiv mene"
-" ne prdobijam ga jer ako me on zavoli ti neces imati kuda, moraces da priznas da ipak zelis pokusati sa mnom i onda ces zivjeti sa mnom pa da ne nabrajam ostalo"
Nisam htela da reagujem pa sam smijeh prikrila od njega.
*PEDROVA PERSPEKTIVA*
Jutro je bilo jako suncano, otvorili su mi prozor da sunce udje i kod mene malo. No informacija od dve mladje sestre, mojih godina koje su ovde na praksi mi je popravila dan. I sa njima sam se slikao samo da bi mi rekle.
Carolina se razvodi od muza, papiri su joj stigli u kancelariju.
Mozda ne trebam ali ja sam bio maksimalno srecan, uz sve to koljeno se oporavljalo mnogo bolje od ocekivanog sto niko nije mogao da ocekuje s obzirom kakvo je stanje bilo. Jedva cekam da se vratim na teren da, ali vise cekam momenat kad stanem na svoje noge i omogucim sebi da je saterm u cosak i poljubim, dodirnem...
-" Dobro jutro"
Njen glas mi odmah uljepsa dan, a sada kako sam srecan cinjenicom da se razvodi sve mi je savrseno!
-" Dobro jutro"
-" Sjutra micemo konce, oziljak ce jedva da se vidi tako da slobodno ne brini"
-"Ne brinem, jedva cekam da budem u mogucnosti da te sprijecim da odes dok te ne poljubim. Zaludecu te sobom doktorice da ces pristati da se preselis kod mene u Barselonu"
-" Klinac smiti strasti"
-" da budem iskren moje strasti samo ti mozes smiriti Carolina. Ne zelim da budem klinac ali bih tako voleo da te opet imam detaljno i veoma veoma dugo"
-" sjutra se vidimo rano da maknemo konce, pa polako da vjezbamo"
-" ti i ja?"
-" da mi zajedno"
-" mmm tako dobro zvuci... mi zajedno. Sta tacno vezbamo?"
-" ako nastavis da se tako lukavo smjeskas i provociras perverzno vezbaces sa Oliverom starim dekicom koji je nas tehnicar"
Rekla sam pre nego zatvorim vrata i pocnem da se kikocem njegovom vristanju
-" Salio sam se Carolinaa!"
YOU ARE READING
Dovoljno za sreću
RomanceDa li ce glavni likovi ove price uspjeti da predju preko svih problema? Da li je dovoljna samo ljubav da bi uspjeli? Koliko daleko se ide da bi bio/la sa nekim kog volis? Saznaj u ovoj prici... fikcija/romantika ❤️