-" objasni mi!"
Grub glas Claudia, njegovog menadzera se zacuje sa druge strane.
-" Pitacu te da li si normalan"
Maria njegova mama takodje se zacuje.
-" Uvalio si i Pabla u ovo da cuva to malo kopile dok se ti igras sa mamom"
-"Ti imas 20 godina, 20 Pedro takva zena to ne treba u zivotu! Moram preko novina da saznajem za ovo!? Kad si planirao da mi kazes za ovu sramotu, kako nju nije sramota?"
Uvrede koje su pljustale su joj tjerale suze na oci, a kad udje na portal da provjeri sta je to izaslo ima i sta da vidi...
" Po svemu sudeci mladi reprezentativac Spanije voli starije udate tete. Po izvorima koje imamo rijec je o Carolini Berreto, hirurg koji je operisao Pedria u Portugalu. Carolina je udata i po provjerama u Portugalu saznali smo da se razvela u periodu kada se smuvala sa mladim reprezentativcem. Nismo odmah shvatili, ali vec 15 dana Pablo Gavira i Pedro Lopez u timu provode vreme sa njom i njenim sinom ne bi li maskirali sve izvore. Pratili smo ih danima da bi vam ovako socne detalje ispisali."
Disala je tesko, gotovo da joj je svijet stao u trenu kada vidi svoju sliku u novinama, sliku "maskiranog" Pedra. Sve je bilo jasno...
-" Jasno mi je da zelis zabavu ali zar sa udatim zenama?"
-" Gde je ona!?"
-" majko ni slucajno!"
Bijesan glas Pedra se zacuje dok se Davi promeskolji ali nastavi spavati pored mene
-" Ja se u vas zivit ne mjesam! Boli ne briga za novine i za ljude, ja se ne mjesam u tudje zivote i samim ti ne zelim ni da se vi mjesate u moj!"
-" Zar je ta zena toliko glupa, zar misli da ces ti prihvatiti nju i njeno dijete? Da ti nece dosaditi, imas 20 godina, gomilu mladjih i ljepsih svaki dan"
-" Ova tvoja faza nek se zavrsava, nije ti prvi put ali ovo traje malo duze nego prethodne igracke sa kojim se igras"
-" ja se ne igram!"
Pedro se oglasi glasno, nije mogao doci do rijeci od silnih bijesnih rijeci svog menadzera i majke koji su u glas pricali.
-" Ona nije zabava i nije kratkog roka za mene. Ne zelim da slusam uvrede na njeno ime, jer je ona moj izbor. Znate da sam smiren ali prelazite granicu"
-" samo preko mene mrtve tu kurvu i sponzorusu cu sad da izbacim iz kuce!"
-" necu dopustiti da joj iko od vas pridje, ti si mi majka, zar ne bi trebala da vidis koliko je tvoj sin srecan?"
-" srecan sa zenom koju zna 20 dana"
-" znam je mnogo duze, mnogo prije bolnice i ponovicu da je ona moj izbor da sve ove uvrede upucujete i meni koliko i njoj. Njen sin je i moj sin i zato opominjem vas lijepo"
-" ta zena je bolesna, ajde ti ti si klinac ali ona? Ona je starija 6 godina i ima dijete!? Zar nema mozga!"
Nisam imala hrabrosti da ustanem, nisam imala hrabrosti da se suocim sa njima. Bol koju sam osjecala, bespomocnost i osjecaj da sam posebno velika glupaca nije mogao da me zaobidje.
-" otpusten si, a ti majko ces progutati sve te uvrede. Ako je cula bilo sta od ovoga, nikada vise necu progovoriti sa tobom to ti obecavam!"
-" sram te bilo!"
-" Ti bi trebalo da najbolje znas da tvoj sin ovoga puta nije neozbiljan, zar ne vidis da sam srecan? Nikad srecniji nisam bio sve jer je ona konacno pristala da mi pruzi sansu."
-" Pedro ja ovo nikada necu dozvoliti!"
-" i ti mozes da ides zajedno sa njim, nisam trazio dozvolu dc budem sa njom."
-" sram te bilo!"
-" nije me sramota jer volim i jer sam srecan! Ako tebe jeste znas dje su vrata."
Zatvorio je vrata i par trenutaka kasnije usao u sobu. Kad vidi da spavamo izadje i malo glasnije opsuje novinare.
-" molim Pablo"
-" da video sam novine"
-" ne brate jos ne zna, spava... kad se probudi cu pricati sa njom. Necu dati da me ostavi nisam lud. Ona je pcmetna i uspjesna zena tako da znace da se nosi sa ovim glupostima"
-" Znam, moji su mi napravili haos, a uz sve to sam i tebe uvalio u probleme. Izvini"
-"Hvala brate, hvala sto postojis "
-" da volim i ja nju i boricu se za nas. Nek nas niko ne podrzava, ja cu i dalje da se borim. Idem da kupim dorucak pre nego se probudim bar nije cula moju majku i menadzera. Kako su saznali prokletnici, sas ce dc zakomolikuju nesto tako savrseno!"
Kada je izasao krenula sam pakovati svoje stvari. Skupila sam sve sto je moje i Davievo te poslozila u kofer zahvalna Bogu jer sam sve slozila na jedno mjesto pa mi pakovanje nije trajalo dugo. Istusirala sam se, presvukla i spremila odjecu za Davia. Prethodno isplacuci tonu suza
-" mili hajde razbudi se"
-" mama dobro jutro, ja sam presao kod tebe jutros"
Rastegao se, a ja ga poljubim za dobro jutro. Pogledao je u nase kofere, pa u mene.
-" mama zasto si sve spakovala?"
-" hajde mili da se presvuces, pa cu sve da ti objasnim"
Presvukao se bez rijeci i sada su sve nase stvari bile spakovane... Ovako treba da bude, ovako je moralo da bude. Uvrede ka meni upucene mogu da prihvatim, ali Davia niko ne moze da vredja... znala sam da mastam o nemogucem, znala sam da njegovi nece dozvoliti. Nebo i zemlja smo i ns vrijeme ce stati.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dovoljno za sreću
RomansaDa li ce glavni likovi ove price uspjeti da predju preko svih problema? Da li je dovoljna samo ljubav da bi uspjeli? Koliko daleko se ide da bi bio/la sa nekim kog volis? Saznaj u ovoj prici... fikcija/romantika ❤️