4.

1.9K 94 3
                                    

* Pedrova perspektiva*

-" Pedri brate gde si nestao proslu noc?"

Prvo pitanje mog najboljeg druga jos sa vrata. Naravno da sam znao da ce tako biti jer sam ih ostavio nakon par pica. Jos ne znam sta mi je bilo da se odvojim od Gavia i Raphinhe i odem za sankom ali je to definitivno odluka zbog koje se ne kajem ni tren.

-" Izadjemo jednom u 100 godina u neki cumez i Pedri ode ko zna kuda u sred zurke"

-" Opet bih vas ostavio"

Nasmijem se ovome i obucem svoju duksericu dok se njih dvojica pogledaju i nasmiju. Samo pogledom su se razumjeli.

-" pokazi nam sliku sa kojom si se safatao?"

-" je li to ona sto ti je dala papiric juce na slikanju?"

Zaboravio sam na taj papiric, koliko takvih dobijem nikada nisam iskoristo takve ponude.

-" ne pitam ni ja vas sta radite sa papiricima"

Prevrnem ocima, dok oni krenu za mnom sa tonom pitanja o curi sa kojom sam zavrsio tu noc.

-" pohvali se nekada covece! Hajde znamo da imas velike kriterijume, ne treba da krijes"

-" Hajde na trening"

-" prvo ja sam ti najbolji drug, drugo ja sam tebi za svaku rekao, trece ljut sam"

Nadureno je krenuo da trci, sto me ludacki nasmije, pridruzim se i ja trcanjem pored njega.

-" dobro Gavi pricacemo posle treninga, ne krijem nista od tebe"

-" Tako te volim"

Nisam volio da se hvalim, nisam volio ni da saram sa kojekakvim. Izbirljiv sam, a najteze je biti mlad i uspjesan jer svi se nude, a na jednoj ruci mogu prebrojiti koliko ih valja.

Ta noc je zauvijek najljepsa noc na svijetu koju sam imao do sada. Maksimalno sam se potrudio da zapamtim svaki detalj i jedino sto vidim kad sklopim oci je ona. Dobro, krenuo sam iz sale, volim iskusnije i samim tim starije... ona se nekako nasla tu, potpuno drugacija za sankom i uporno sam insistirao da je ispratim.

-" Pedri koncentracija!"

Treber se prodere sa pola terena, sto moje misli natera da se usresrede na trening.

-" imamo utakmicu za 4 dana, trebate mi spremni! Idemo jako!"

Trening me je iscrpeo do kraja, da sam jedva cekao da se istusiram i odem kuci na spavanje.

-" idemo li zajedno?"

-" idemo Gavi"

Nezaobilazno je da pisle svakog treninga tona ljudi bude ispred stadiona da se slika sa nama, a kako mi nije bilo do slikavanja zaustavio sam se svega dva minuta.

-" sad hocu detalje"

-" Pablo, ne znam sa kim sam bio to vece"

-" samo da nije presla 30"

Poceo sa smijati kao ludak

-" volis malo starije, a dovijecno te salijecu mladje ili tvojih godina."

Prevrnem ocima, no se on uozbilji kad vidi da sam i ja ozbiljan

-" kako ne znas sa kim si bio?"

-" nije ona znala ko sam ja, nisam ni ja znao ko je ona. Zavrsili smo u hotelu, ujutru je otisla nije ostavika broj kako to inace biva, nije ni uzela moj. Poruke nije bilo. Znaci samo je bila sa mnom, posle toga je otisla i to je bilo to. Nijesam pitao ni odakle je, samo znam da je bila uf"

-" kako si glup, pa sto nisi pitao bar nesto?"

-" Znam da ima 26 godina i to je sve"

-" pa dobro 6 godina nije strasno, po tvom ukusu..."

-" ocekivao sam bar da ce ostaviti broj, uvijek mi ostave broj i posle me uhode po utakmicama. I ne zezaj me jer i ti volis malo starije"

-" Nisam nista rekao, i sta ces sad?"

-" nista, sta cu da zaboravim na to, desice se jos ko zna koliko puta"

-" da to ima smisla"

Meni nije imao, nekako bih voljeo da znam ko je ona pa samim tim i da je opet imam. Bila je nezaboravna.

-" ocemo li zajedno na vecernji?"

-" doci cu po tebe"

-" pod hitno moram poceti sa casovima voznje"

-" Ja sam ti licni sofer"

Ostavio sam ga ispred kuce te krenem prema svom stanu. Treba mi odmor, a nesto mi se cini da cu se odmarati uz cinjemicu da Carolinu zamisljam pored sebe. Prokleto vatrena devojka!!



Dovoljno za srećuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora