Epilog

2.5K 150 22
                                    

Davia za ruku uzme Maria, a njegov brat me povuce da budem prva.

-" tebe najvise zeli da vidi, ne brini za Davia. Idi"

Pojurila sam brzinski ka tunelu, te cim stanem na travu uocim savrsenstvo na sredini terena, okrenuo se mahinalno ka meni te  se siroko nasmije i rasiro svoje ruke.  Kao dijete sam trcala ka njemu te  se zaletim tako da ga obmotam nogama oko struka  i poljubim  uz snazan zagrljaj. Okrenuo nas je par puta te kad se spustim nastavio je da ljubi moje usne i da me grli snagno.

-" Nedostajala si mi vjestice, nedostajala si mi!"

-"volim te Pedro!"

-" nikad te vise ne pustam!"

Opet sam ga poljubila dok Gavi pritrci i odvoji nas stajuci izamedju nas, ne shvatim nista ali se momci okupe oko nas u trenu, a kad se Gavi pomjeri, Pedri je klekao na koljeno sa ogromnim dijamantom ispred mene.

-"  znam da mislis da je rano, ali za mene je pravo vrijeme bas sad!? Hoces li se udati za mene!"

Povikali su u isto vrijeme, dok se on siroko nasmije, a ja po prvi put zaplacem od srece. Placem i govorim " hocu!" Podrhtavam kao prut od siline emocina koja se skupila u samo jednom trenutku.

-" Nemas pojma koliko te volim!"

-" Izvini sto se nisam borila za nas, sto sam samo tako otisla. Nije prosao ni dan da nisam mislila na tebe"

-" ljubavi imamo cijeli zivot da se borimo za nas, od dana si moja, ti i Davi ste moja porodica i nikada vise ne zelim da budete daleko od mene..."

-" nikada vise Pedro!"

-" Toliko si savrsena, da si nestvarna... toliko si savrsena, a samo moja!"

Nije pustao moju ruku dok se pozdravljao sa  ostalima, slikavali smo se, novinari su molili za intervju.

***
Jutro smo docekali zagrljeni, dugo u noc smo slavili titulu, a Davi je bio kod njegovih roditelja bez problema je prenocio i ujutru sa Mariom donio dorucak i kafu za nas dvoje.

-" ja i Davi smo svratili samo da vam donesemo dorucak i idemo na trenig"

-" na trening?"

-" da Gavi ce ici sa nama da nam pokaze salu i da nam pomogne oko upisivanja... Davi mora da igra u Barselonin mladji tim. Kod nas u porodici svi navijamo za Barselonu od najstarijeg do najmladjeg clana"

-" Hvala vam"

-" vi odmorite, a ja Davia vracem sjutra ujutru"

-" Ovo je bajka"

Saputala sam, a on nije propustao priliku da me poljubi.

-" Nije ljubavi, ovo je mnogo bolje od bajke. Znas mene da ne odustajem dok ne ispunim  svoja obacenja..."

-" obecanja?"

-" Da cu ti promjeniti prezime, ja se nikad ne salim i ne obecavam ako to ne namjeravam da uradim."

* Reci pisca*

Na internetu ljudi su konstantno objavljivali klipove odusevljenja o Pedru i Carolini. Cijeli internet ih je zavoljeo dan nakon sto se kup zavrsio jer svuda su izasli njihovi snimci.

2 godine kasnije Carolona je izgovorila sudbonosno da Pedru, a 12 mjeseci posle vjencanja saopstila je da  je u drugom stanju sto je Pedri proslavljao danima kako sa njom, tako u klubu sa momcima. Upoznala ih je sve, najbliza je bila sa Pablom kog u pocetku nije voljela, a Maria nije pustala svog " unuka" kako ga sada zove jer je svako malo vodila Davia na trening i kupila ga iz skole.

Sada kad stoji u njihovoj porodicnoj kuci sa naraslim stomakom shvata da zivi  nesto mnogo bolje od bajke. Jer je postala najpoznatija zena na svetu iako to nikada nije vjerovala da ce moci da joj se desi. Pedro je postajao sve uspjesni i uspjesniji i time jedan od najskupljih fudbalera danasnjice sto je bio veliki uspijeh koji je on prepisivao svojoj zeni i Daviu koji je sada bio i njegov sin i pomocnik u treningu. Dobili su decaka kojeg su nazvali  Daniel i uzivali su u svakom danu koji je dolazio demantujuci to da ljubav nestaje kada se rode deca  jer njih dvoje voljeli su se svakim danom vise i vise.

-" Moj uspjeh prepisujem naravno trenerima ali najvise Carolini Gonzalez  mojoj divnoj supruzi koja je tu i kad niko nije koja sve moje padove prolazi sa mnom i tera me da budem ovo sto jesam najbolji igrac na svetu cak i kad sumnjam u sebe ona mi vjeruje  i zato nikada necu da je iznevjerim"

Podigao je zlatnu loptu i time  je oznacio eru najboljeg fudbalera svijeta vec 2 godime za redom.   

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Jako mi je zao sto niste vise pisali svoje utiske o ovoj prici... Ja sam uzivala pisajuci je.

Nikada nismo imali fan fikcije  na profilu, pa pisite da li bi s vremena na vrijeme citali ovakve price  od mene ❤️

Ljubim vas i pisite utiske.

Dovoljno za srećuWhere stories live. Discover now