Davi je otisao na trening, a ja sam ostala na terasi da pijem kafu.
Diago se doselio blizu nas, a odgovaralo mu je i zbog pisla i zbog nove devojke sa kojom je.
Upoznala sam je, sjajna cura i izgleda da je Diago jako voli. Davi je voli, ali jos uvijek me pita za Pedra. Izbjegavala sam u pocetku, ali sam kasnije gledala utakmice sa Daviem uvijek se suzdrzavajuci da me placem.
U Spaniji sam, do duae znatno daleko od Barselone ali opet nije dalje od Portugalu i to me cinilo nervoznom...Danima sam slusala i citala razne optuzbe na moje ime, razne uvrede i neistine koje su pisali ljudi i novinari o meni. Plakala sam i Diago me je smirivao kao pravi prijatelj, ujedno me kritikovao sto sam tako brzo odustala od Pedra.
To sto je negirao sve u vezi nas je pomogli da me novinari ne razapinju i vrlo brzo zaborave, a ja sam nastavika sa radim u Drzavnoj bolnici kao hirurg.
Nisam ga zaboravila, zapravo nikad ga necu zaboraviti jer osjecam da je on ona moja " prva ljubav"... Bol koju osjecam svaki put kad ga vidim je ravna smrcu, a jasno je da je namrgodjen, umoran i da nikada nije bio u boljoj formi iako nije bas najbolje.Nisam se raspitivala za njega, a da mi je nedostajao jeste i to previse. Nisam vjerovala da ce jedna noc iz ciste igre stici do toga da sam lose, zaljubljena i povredjena zena.
Usla sam u kucu bez zelje da gledam tv, ali bilo je blago reci dzaba jer kad sam se okrenula ugledala sam njega i Gavia.
Bili su sponzori istom brendu i drzali su konferenciju.Odmah sam pojacala tv. I prikovala se za krevet. slusala sam intervju sa blagim osmijehom, pricao je o utakmicama, formi koju svi komentarisu, treneru, prestojecoj utakmici. Povredi koju je imao.
-" Kome dugujete zahvalnost tome sto sada bez posledica igrate na terenu"
-" Dugujem doktorici Barreto koja je sjajan doktor. Pratila je moje stanje iz dana u dan i odradila je sjajan posao iako su sumnjali da vise necu igrati."
-" da li su glasine da ste bili u vezi tacne?"
Pogledao je u stranu potom u novinara smireno se osmehujuci.
-" Doktorici Carolini dugujem veliko izvinjenje zbog svega sto je prosla prethodnih mesec ipo dana zbog toga sto su se ruzne glasine prosirile i time unijele mir kako njoj tako i njenom sinu koji je bio veliki fan naseg tima. Na zalost tesko je stati na kraj netacnim informacijama ali vec sam demantovao moju povezanost sa njom"
-" znaci nijeste bili sa njom nikada na nacin na koji ste povezivani?"
-" Nisam"
Nakon par trenutaka ustali su i smjestili se za stolove gde su razni fanovi prilazili da se slikaju i snimaju.
Videti njega je olaksavajuce bar malo za zelju koju imam. Naravno da njegovo negiranje znatno pomaze, ali Davia cesto pitaju da li poznaje Pedra i naravno da sam ga naucila da kaze "Ne" kako se prica ne bi sirila dalje. Ovo je bio stresan period i izgubila sam ceo zivot samo 2 dana nakon sto je vijest izasla.Ljudi su se slikali sa njim, bio je lazno nasmijan i to je ocigledno. No kada jedna cura njegovih godina, plavusica poprilicno zgodna pridje i slika se sa njim usnimili su i papiric koji mu je dala, nije bila jedina smela da to uradi, a on taj papiric i svaki drugi stavi u dzep praveci se da niko nije video.
To je boljelo, boljelo je ali nemam pravo da ista kazem. Prica o nama je zavrsena jos onda kada sam bez pozdrava otisla iz stana nazad za Portugal.
Osmijehnuo se curi, definitivno i najljepsoj koja mu je prisla do sada te joj nesto sapne dok ona sa osmijehom klimne glavom svoju ruku stavljajuci na njegovo rame i tako se slikajuci sa njim.
Ljubomorna sam, jako sam ljubomorna i plasim se da ce moje srce da iskoci iz grudi. Nedostaje mi, ali sta ako je sve bila faza za njega i sada lagano moze da flertuje sa curama jer me se ni ne seca.
BẠN ĐANG ĐỌC
Dovoljno za sreću
Lãng mạnDa li ce glavni likovi ove price uspjeti da predju preko svih problema? Da li je dovoljna samo ljubav da bi uspjeli? Koliko daleko se ide da bi bio/la sa nekim kog volis? Saznaj u ovoj prici... fikcija/romantika ❤️