Pedri je dva puta zabio loptu pravo u gol, a voditelj konstantno ponavlja da je nezaustavljiv. Nije me prosao ni posle 2 ipo mjeseca, a kako je ovo pobjeda Barselone igrace finale i Davi je veselo skakutao jer ce ici u Barselonu opet.
Znam da sam mu obecala i da ce to biti posebna stvar za njega ali ne i za mene. Ne mogu da budem tako blizu, a tako daleko. Diago i Olivia su zagrljeni navijali, cekaju dijete i sada su mi sjajni prijatelji koji su znali da ja i Pedro nismo bili samo ljekar i pacijent.
Diago me je kritikovao, nije trebalo da odem tog dana tek tako, ali nisam mogla ni da ostanem i to je istina.Na instagramu je dodao novu curu, ta cura je izbacila story sa njim i te veceri sam isplakala dusu u svojoj sobi.
-" Nas dvoje idemo sada"
-" Ako uzmem slobodan dan idemo da gledamo finale svo cetvoro"
-" Mozda da idete vas troje."
Zapocela sam ali Olivia brzo prekine
-" aaa onda necemo ici, ti si obecala Daviu ne mi"
-" znam sto to radite"
-" Ne moze znati da si dosla, a bice ti lakse da ga vidis."
* Pedrova perspektiva*
Gavi i ja smo listali i pretrazili sve informacije, te kad smo nasli njeno radno mjesto poslao sam dve ulaznice. Imao sam sjajna mjesta i prvi sam koji je kupio kartu za finale odmah sjutri dan posle utakmice.
-" mislis da ce doci?"
-" Hoce, mora obecala je Daviu. Mene mozda ne zeli da vidi, ali Davia ce morati da dodvede jer joj je njegova sreca najvaznija"
-" Nikad bolje nijesi igrao, tacno je bilo jasno da si nasao Carolinu momci su to odmah rekli. Njihove srece sto vise nisi nadrndan sad kad smo u finalu"
Ustao sam da otvorim vrata misleci da je menadzer, ali onda ugledam moju majku sa kojom ne razgovaram, oca sa kojim sam se cuo jednom i brata sa kojim sam vecinski pricao o svemu osim o roditeljima i Carolini.
-" Pedro molim te saslusaj me"
Otac postavi ruku da ne zatvorim vrata
-" saslusaj majku"
Pomjerim se i pustim ih da udju, a ona mi ostavi papiric na stolu.
-" to je njena adresa, nasla sam i gde radi. Jako mi je zao zbog svega jer nisam imala predstavu da ti ona toliko znaci, zao mi je za sve uvrede i losw rijeci koje sam rekla tog jutra."
-" gledali smo te u jako losem stanju Pedro, ne zelim da se tako nesto ponavlja"
Tata me potapse po ledjima
-" Saznao sam sve to jos pre polufinala."
Rekao sam mirno
-" Ona ce doci ovde u Barselonu jer je obecala sinu i to sam znao pa sam davao sve od sebe da udjemo u finale, igrao sam kao nikada do sada jer finale nam je potrebno da je opet vidim. Da nisam saznao gde zovi ceo stadion bi me cuo kako je tratim i volim"
-" tvojoj majki je jako zao i meni je jer sam mislio da nije za tebe. Ona je sjajan doktor, sjajna majka raspitao sam se i ona je sjajna zena za tebe"
-" Trazicu izvinjenje od nje i zaista sam rekla mnoge ruzne stvari. Sad znam da ona nije faza za tebe i da je stvarno volis i kajacu se do kraja zivota sto nisam dala priliku da je upoznam bez predrasuda"
-" Ozenicu je, ozenicu je i ne zanima me bilo cije misljenje. Ti si se ozenio sa 20 i jos volis majku"
-" da, podrzavam te sine. Ona je jaka i sposobna zena, a nama je vazno da si ti srecan"
-" hvala..."
Peblo je bio srecniji od mene sada kad su se kockice poklapale.svima je bilo jasno da nije faza i da sam spreman biti cale, spreman biti suprug. I spreman da ako ne saznam gde zivi ceo stadion cuje da je volim i da mi je sve.
Kockice su se slagale jedna po jedna, a ja sam trenirao sa osmijehom. Niko nije pricao o tome, ali su znali da je taj osmijeh zbog nje. Cak je i Cavi pitao da li je nasao doktoricu pa je ovako poletan.
" nju vise ne pustamo momci jer je svaki kup nas u koliko ona bude sa Pedrijem. Taj decko trenira kao lud od kad ga je operisala"
KAMU SEDANG MEMBACA
Dovoljno za sreću
RomansaDa li ce glavni likovi ove price uspjeti da predju preko svih problema? Da li je dovoljna samo ljubav da bi uspjeli? Koliko daleko se ide da bi bio/la sa nekim kog volis? Saznaj u ovoj prici... fikcija/romantika ❤️