Nisam mogla da se dozovem, prosto sam bila izgubljena u toj kancelariji dok nijedna tehnika za smirenje nije funkcionisala. Moje tijelo reaguje uzasno providno na njega, a on je neopisivo lijep. Ma koliko se trudila Pedro je bio definitivni neko kog cu teze zaboraviti.
Kada se svi ponovo vrate u moju kancelariju, dobijem i rengen koljena.-" stanje je ozbiljno"
Zapocnem cim stavim snimak na tablu.
-" Rekao sam Vam da davate laznu nadu"
Ovaj Roberto ce biti izbacen iz bolnice kako je krenuo, ostanem smirena na njegove upade.
-" Medjutim, u koliko mozete ostati duze ovde kako bi operisali koljeno i odradili sve dodatne vjezbe bilo bi moguce da se oporavite"
-" kaliko dugo Doktorice?"
-" Roberto zamolicu te da mi se ne penjes po zivcima sa svojim ironijom i pitanjima pracena podsmijehom"
Procistim grlo i okrenem se ka njemu. Mozda je stariji par godina od mene ali je neopisivi kreten.
-" Pedro ce igrati za mjesec dana, imace 15 dana strogog mirovanja uz sitne vjezbe kada se konci maknu ali ce uspjeti da opet normalno hoda i igra utakmice za mesec dana"
-" Koliko ce mu ova informacija donijeti srece, hvala Vam puno gospodjo Beretto"
-" to je moj posao gospodjo Gonzalez, Vas sin je sjajan fudbaler i potrudicu se da ne osjeca pisledice od operacije"
Ispratila sam jednog mladeg decka koji mu je po svemu sudeci brat. Pedrovog menadzera i majku iz kancelarije te krenem ka ViP dijelu bolnice da provjerim da li je smjesten.
-" Za mesec dana se mozes vratiti treningu"
Zapocela sam dok se njegov osmijeh rasiri na licu.
-" Carolina previse si savrsena da bi bila stvarna"
Gotovo opet je probudio sitne trnce u meni dok me tako skenira od glave do pete. Njegov pogled me razoruzao u trenu dok ponavlja rijeci koje su mi jos one noci urezane u pamcenje
-" Da li su bolovi prestali?"
-" Trazio sam te ali nisam uspjeo da te nadjem svih ovih dana, ja i moj najbolji drug smo svaku Carolinu pretrazili"
-" Rekao si svom drugu, tipicno za jednog balavca"
-" Nisam se hvalio, samo sam mu rekao da si nestvarna i da bih voljeo da te pronadjem.. Podcjenjujes moje godine, a daleko sam od nezrelih balavaca"
-" sumnjam"
Izdahnula sam sav vazduh iz pluca i opet ga obnovila, dok on svoj pogled ne skida sa mene ozbiljniji nego ikada.
-" To sto si starija od mene ne znaci da ne mogu da ti pariram sa zreloscu mlada doktorice. Na jednom polju sam se dokazao, a dokazacu se i na svakom drugom. Tebe zelim Baretto i ne planiram odustati."
-" Da li su bolovi prosli?"
-" Da li ti je Baretto devojacko ili muzevo prezime?"
-" Gonzalez volim svog muza, za mene si dijete i dogovor je bio da se ne poznajemo nakon sto se razidjemo. Zato molim te da ne pravimo probleme"
-" osoba koja voli nekog ne vara, zato mi ne mozes reci da je tvoj brak srecan. Muskarci to osjete, osjete cak i da ti je ta noc bila prijeko potrebna jer nista slicno nisi imala dugo"
Opet me ostavi bez teksta, a mogucnost da dam neki odgovor zaustav glas njegove majke koji se primicao
-" taj mantil ti tako savrseno stoji, a ja se radujem sto cemo se druziti narednih dana"
-" Doktorice hvala Vam puno, zamolila bih vas za jednu veliku uslugu. Da li mogu dobiti Vas broj. Znam da nije po pravilima ali ako ste majka razumjecete brigu"
-" moj asistent je gotovo uvijek ovdje ne bi trebalo nista da vam zahvali"
-" Znam ali imam vise povjerenja u vas nekako zena ste i bolje me razumijete"
-" Razumem ostavicu vam broj."
Zvuk mojih stikli je odzvanjao niz hodnik dok sam odlazila i konacno slobodno disala.
YOU ARE READING
Dovoljno za sreću
RomanceDa li ce glavni likovi ove price uspjeti da predju preko svih problema? Da li je dovoljna samo ljubav da bi uspjeli? Koliko daleko se ide da bi bio/la sa nekim kog volis? Saznaj u ovoj prici... fikcija/romantika ❤️