* Pedrova perspektiva*
MESEC DANA KASNIJE-" kako si?"
Sjedio sam u slacionici u tisini prije treninga, pokusao sam stati na crtu svim novinarima. Uvrede ljudi po portalima za nju, potom uvrede koje je cula,a mislio sam da nije svega mi je bilo previse. Rekao sam da nikada nismo bili zajedno, da je ona slucajno bila stanar u stan do mog i da smo se sreli na izlazu. Da je njen sin nas veliki fan i da sam joj bio duzan jer je spasila moju profesionalnu karijeru pa sam bio pazljiv prema njenom sinu par puta.
-" kao sto vidis"
Prekinule su uvrede, ona se zaboravljala u javnosti i rijesio sam glavni problem jer je vise niko ne vrijedja. Da je ovde pa da potvrdim da nije ona dala tu izjavu samo da postane poznatija, da je ovde pa da ponosno kazem da je moja.
-" Pedro ovo je tvoj posao, a ne mozes biti ovako neodgovoran prema sebi"
Gavi odmakne Raphinhu od mene, samo je Gavi video moje suze i lomljenje stvari kad je promjenila broj dan nakon sto je otisla i dan nakon sto sam joj poslao 60 poruka i skoro 100 poziva. samo je on isao sa mnom kada smo je trazili po Portugalu i bio je tu kad smo saznali da se preselika i uzela premjestaj negde drugo. Nema je, nema je mesec dana, a trazio sam je kao lud svuda po Portugalu.
-" Nemoj ga, hajde idemo na trening"
Trenirao sam vise nego inace, mucio sam svoje tijelo sto sam vise mogao. Cavi me molio da malo manje forsiram sebe, ali to je bio jedini lijek da ne mislim na nju, da jedem i spavam i to je sve.
Sa majkom nisam u kontaktu tacno 20 dana, videli smo se samo jednom kada je rekla da sam se spasio i da cu to shvatiti uskoro. Tada sam zavrsio svu kominikaciju sa njom, zavrsio sam i onog dana jer sam obecao da ako cuje nikada vise necu progovoriti sa njom. I nisam i necu jer ona me rodila, ona treba da vidi kad sam srecan i da ne kvari moju srecu. Sad kad sam u ocajnom stanju, kad i najveci slepac vidi da sam lose moli za oprostaj.
-" Hajde, kasnimo"
U paru sam bio sa Gaviem koji je pratio moj tempo cijelo vrijem, trenirao je sa mnom i kad god mi je trebao odazivao se da treniramo i trcimo.
-" Vceras u 19h imate konferenciju za sponzorstvo, doci ce i fanovi"
Klimnem glavom nasem zajednickom menadzeru koji je bio upucem u sva moja ludila. Tomas je trazio Carolinu zajedno sa nama, trazio je sve bolnice koje postoje u Portugalu medjutim i najmanja seoska bolnica nije imala Carolinu kao doktora sto me je unistavalo dodatno.Isasao sam na trening, do kraja se opteretio kako bi mogao prespavati sto vise dan.
Posle treninga mi Tomas pokaze portal
" Pedro trenira vise nego inace, bezvoljniji je vise nego inace i plasimo se da je to produkt toga sto vise nije sa mladom doktoricom iako je glasine negirao"
-" povukao sam sve potrebno da ovo nestane"
-" Hvala"
-" Mislim da doktorica ne zivi u Portugalu vise i da zato ne mozemo da nadjemo gde zivi"
-" sjajno"
Bacio sam trenerku u zid bijesno-" ja nju trazim, ja se osjecam ocajno, bio sam spreman da sve ljude maknem od sebe zbog nje! Ona je samo otisla"
-" Ajde Pedro idemo nesto da jedemo pa da odmorimo imamo trening veceras"
-" da, ja idem da provjerim konferenciju, a vi rucajte. Sjutra nemate trening zbog utakmice jos jako malo vas dijeli do titule"
Nikada nisam bio losije raspolozen, ali sam se trudio smiriti. Cvrsto sam odlucio da je zaboravim, da je htela ne bi otisla. Stalo joj je do drugih misljenja ne do mene i ja nista ne mogu da uradim.
Ugasila je sve drustvene mreze, promjenima broj, odvela sina ocigledno van portigala. Ja sam joj suvisan, a da je samo htela da se potrudi videla bi da me nije briga za ljude oko nas, da mi nije zabava i da je zelim do kraja zivota vise nego sto moze zamisliti.
Svadjam se sam sa sobom u glavi dok Gavi vozi ka restoranu u tisini. Ne postoji lijek za mene jer se ubjedjujem sa cu je zaboraviti, a sve vise i vise je volim iz minuta u minut.
YOU ARE READING
Dovoljno za sreću
RomanceDa li ce glavni likovi ove price uspjeti da predju preko svih problema? Da li je dovoljna samo ljubav da bi uspjeli? Koliko daleko se ide da bi bio/la sa nekim kog volis? Saznaj u ovoj prici... fikcija/romantika ❤️