– Зніми, або просто підніми сукню, мені потрібно подивитись на поріз.- сказав той та прийнявся знов ритись у торбинці. Я повільно підняла поділ сукні, але кров навколо рани засохла та покрилась коркою. Непомітивши цього, я різко смикнула вверх та в мить випустила стогін від пекучої болі. Очі хлопця в мить повернулись до мене та він швидко опинився поряд з морким білим рушником.Опустивши мої руки, той приклав мокру та крижану тканину до припікшійся сукні. За декілька хвилин він забрав вже порозовівший рушник та кинув його до умивальника. Массімо задумався, але швидко вийшов з ванної.
За декілька хвилин він повернувся з чорною футболкою в руках.
– Перевдягнись, а сукню вже прийдеться викинути.– сказав хопець, коли поклав її біля мене. Він розвернувся та знов почав щось шукати в аптечці. Я зняла зіпсовану сукню і хутко наділа футболку, яка була нижче стегон. Після чого поклала руки на коліна, які досі тряслись від адреналіну.– Піднми її, щоб я зміг нормально роздивитись рану.– роздратовано сказав Массімо, який вже підійшов до мене та наніс на ватний диск перекись. Підявши футболку, я притисла її до грудей. – Її прийдеться зашити.– сказав коли прийнявся обробляти пульсуючу рану. – Знадобиться зробити сім швів. – я злякано подивилась на нього, але той доповнив. – Не переживай, Відьмочко, це буде швидко- він дістав шприц та ампула з прозорою рідиною. Наповнивши його, він став збивати звідти повітря та ненароком подивився на мене. – Це місцева анастезія, я тобі її вколю та прийдется зачекати трохи, щоб вона подіяла.
Я лише кивнула та важко видихнула. Легко вздригнувшись від відчутної болі в животі, коли він з цим закінчив, то прийнявся готувати нитки. За десять хвилин, я перестала відчувати біль. Лише легкий дискомфорт нагадував про рану.
Натягнувши рукавиці, Массімо взяв голку та обережно проколов шкіру. Від неприємного відчуття, я здригнулась, але болю не було.
– Ще боляче?- стурбовано спитав хлопець
– Ні.– тихо сказала я хриплим голосом.Від кожного проколу голки та нитки, яка неприємно відчувалась на шкірі, шкіра покривалась мурашками, та ставало неймовірно холодно.
– Так ти через нього плакала?–
Порушив тишу хриплий тембр голосу.Я підняла свої мутні очі на хлопця, але той зосереджено зашивав мені рану, від чого вена на його чолі виднілася. По спині пройшовся холодний піт.
– Через свого нареченного?– різко повторив той.
І тут спогади почали повертатися до мене. Всі слова, всі дії, всі подихи та емоції, які були фальшивими. Я відкинулась на стіну та здригулась від нериємного відчуття протягування нитки в шкірі.
– Так і ні.– спокійно сказала я, хоча на душі розросталась буря розчарування.
– Це як? Він розбив твоє наївне серденько?– з насмішкою сказав той – Чи чарівне зілля закінчило свою дію?– та різко потянув за нитку, від чого я здригнулась сильніше. Массімо лише поклав свою руку мені на стегно та сильніше притис його до столу. – Тихіше, я майже закінчив.– Звісно, обійшлося би це лише цим.– тихо сказала я.
Массімо нарешті підняв голову та запитально подивився на мене, вимагаючи більше подробиць.
– Невже італійський соціум надто жорстокий?
– Та ні.– хмикнула я. – Все було начебто нормально. Ми мали одружитися, коли я б закінчила університет, прожитии щасливе життя, війти в сімейну рутину.– говорила я. – Все як вони бажали.– вже тихішим голосом додала.– Але ти його не хотіла?– спитав Массімо.
‐ Наші батьки з самого дитинства намагались зробити так, щоб ми проводили час разом, як умога більше. На весіллі наполягли батьки, нам й не було про що й поговорити. Деколи мені здавалось, що я дійсно була цікавов йому.– вже тихіше сказала я. – Але крім мого тіла, йому від мене й не потрібно було.–сказала я та стисла губи в ліня. Йога рука ніжно погладила мене по стегні, на секунду його погляд став задумливим.
Тихий схлип наповнив кімнату.– І що? Ти це все сприймала? Не хотіла цього припинити?
– Я говорила про це матері, але від цього нічого не змінилось. Мати намагалась поговорити з батьком, але вона завжди робить те, що він скаже, без обговорюваня.– хрипло проговорила я.
Хлопець витер кров з зашитої рани та приклеїв загоюючу плівку на неї. Знявши рукавички, які були забрудненні моєю кров'ю, поклав свої руки назад на мої стегна, обережно поглажуючи їх, його погляд став відстороненим. Темне пасмо волосся впало на обличчя хлопця, від чого той перевів свій пронизливий погляд на мене.
Насичено зелені очі вивчали моє обличчя. Несподівано його рука доторкнулась до щоки, заправивши моє вибите пасмо волосся, з раніше обережної коси, за вухо. Заправивши його, хлопець повернув свою руку до щоки, від ніжного дотику, я закрила очі.В секунді Массімо нахилився до мене і я відчула його теплі вуста, які ніжно накрили мої. Після моєї відповіді, його рухи стали впевнениними та сильнішими, у роті з’явився смак міді, схоже, рана на губі знов почала кровоточити. Массімо стис рукою стегно, від чого в поцілунок ввірвався мій стогін.
Мої руки піднялись до волосся хлопця та занурились у них, відтягуючи їх у сторони.
ВИ ЧИТАЄТЕ
You are a light in a dark time |18+
RomanceЩо можна очікувати від сімнадцятирічного підлітка з простої італійської сім'ї? Карлотта-дівчина, якій життя диктувало всі правила порядності. Школа, хобі, університет. Такий план успішного та забезпеченого майбуття? Тоді він ніяк не підходив Карлотт...