13

587 118 20
                                    

Bölüm 13: o bir erkeği öpmüş

Sonunda cuma günü gelmişti. tüm öğrenciler ailesinde en sevdiği kişiyi tanıtacağı için heyecanla bekliyordu.

Jimin ilk önce 5. Sınıflardan başlamak istedi. "Soobin senden başlayalım mı?" Soobin hemen öğretmenine kafasını sallamış ve tahtaya çıkmıştı.

"Ben en çok teyzemi seviyorum çünkü o bana bakıyordu. Küçükken annemle beraber sürekli benimle ilgilenir ve bana çikolatalar alırdı." Jimin yüzündeki şapşal gülümsemesi ile soobin'i izlerken jungkook'ta pür dikkat Jimin'i izliyordu.

"Sonra o çok genç daha evlenmedi bile. Hatta onu jungkook namjoonie hyung ile evlendirmek istiyorlar teyzemde istiyor, namjoon hyung istiyor mu bilmiyorum ama bir türlü evlenmiyorlar" tüm sınıf gülerken Jimin'de onlarla beraber gülmüştü.

"Bu kadar öğretmenim. Başka da anlatmayacağım." Jimin kafasını sallamış ve minik çocuğu yerine oturtmuştu. "Şimdi kim gelmek ister?" Jisan hemen öne atılmış ve Jimin'in izniyle tahtaya çıkmıştı.

"Hocam ben en çok amcamı seviyorum." Jimin gözlerini jungkook'a çevirmiş, onun kabaran göğsüne bakmıştı. "Ama jungkook amcam değil, bu başka amcam adı jaehyun" Jimin jungkook'un düşen surat ifadesine bakıp gülme isteğini bastırmaya çalışıyordu.

"Jaehyun amcamla ben sürekli bir yerlere gider ve oyunlar oynardık. O benimle hep oyun oynuyor ve bana telefonunu da oynanamam için veriyor."

Jimin kafasını sallamış ve yerine geçen çocuğu izlemişti. Jungkook ona kötü bakışlar atıyordu ama ciddi olmadığını da biliyordu.

"Siz bay Jeon, siz gelmek ister misiniz?" Jungkook tahtaya kalkmış ve düşünmüştü. "Aslında ailemde sevdiğim kimse yok ama yine de anneannem diyebilirim sanırım." Jimin kafasını onaylar anlamda sallamış ve devam etmesini söylemişti.

"Küçükken babamla hiç anlaşamazdık, babaannemde annemi sevmediği bahanesiyle benide sevmezdi ama anneannem öyle değildi. Her gün onun evine gider güzel yemeklerini yer ve onunla oyunlar oynar daha sonra da akşam geç saatte eve giderdim. Yaşım önemli değildi. Yedi yaşımdada yaptım. 27 yaşında da. İki sene önce vefat etti."

Jimin ne kadar üzüldüğünü belli edip başka öğrencileri ile konuşmaya başladı. Sınıftaki diğer tüm öğrencilerinden de ailesinden en sevdiği kişinin kim olduğunu sordu. Çoğu teyzesi, halası dayısı veya amcası diyordu. Ama bir tanesi hariç.

"Neden en çok kuzenini seviyorsun minsun" öğrencisinin kuzenini daha fazla sevmesi normaldi elbet kendiyle yaşıt bir kuzen belki ama bahsettiği kuzeni yirmili yaşlarında olan bir gençti. Ve ölmüştü.

"O benimle sürekli oyunlar oynuyordu. Beni parka götürüyor ve benimle abur cubur alıp geceleri de benimle uyuyordu. Ona sarılmama izin veriyor, bana sarılıyordu. Ama sonra onu öldürdüler."

Jimin daha da meraklanmıştı. Sormak istedi ama sınıfın içerisinde sorması uygun gelmediği için öğrencisini lavaboya çağırdı. "Lavaboya gidelim ister misin? Elini yüzünü yıkarsın bir"

Ağladı ağlayacak olan çocukta bunu beklemiş gibi hemen kafasını sallamış ve Jimin'in peşinden ilerlemişti.

Lavaboda Jimin küçük çocukla güzelce ilgilenmiş ve küçük parmaklarını teker teker yıkamıştı.

"İzin verirsen kuzenini neden öldürdüklerini sorabilir miyim?" Jimin musluğu kapatıp çocuğun boyuna eğilince çocuk ilk başta sustu.

"O çok büyük bir günah işlemiş dedi halam" Jimin merakına yenik düşüyordu her seferinde. "Ne günahı bu biliyor musunuz?" Minsun kafasını olumlu anlamda sallayıp öğretmeninin kulağına eğilmişti iyice.

"O bir erkeği öpmüş ve onu sevdiğini söylemiş"

Bu fic hakettiği değeri almıyor ve ben kendi kafama göre bölüm atıyor gibi oluyorum. Kendim yazıyor, kendim okuyorum. bu yüzden bu fice biraz ara vereceğiz.

En azından biraz oy ve vote alana kadar

SWYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin