Bölüm 16: gözlerimi açmamı sağladın
"size verdiğim ödevler nasıl gidiyor? Hiç boyamadığınız bir renk var mı?" Jimin dersin ortasında verdiği ödevle ilgilenmek istemişti. "Kağıtlar yanınızda ise bakabilir miyim?" Kağıtları yanında olanlar çantasından çıkartıp sıranın üstüne koyarken Jimin teker teker hepsini gezip, konuştu öğrencileri ile.
Çoğu öğrencisinin gün içerisinde hep mutlu olduğunu gördüğünde Jimin'de mutlu oluyordu. Bazılarının kötü geçirdiği günler olmuştu ama çoğu ufak tefek çocuk aklınca üzüleceği sebeplerden ötürü boyamıştı.
Yerine geçeceği sırada cebinden katladığı kağıdı sıranın üstüne açan jungkook'un yanına gitti. Kağıda bakar bakmaz ilk dikkatini çeken şey geçen hafta salı gününe denk gelen kutucuğu siyaha boyamasıydı. "Neden burası siyah bay Jeon" baş parmağı ile siyah kutucuğu gösterdiğinde jungkook jimin'e bakmaya devam ediyordu.
"Bir gerçekle yüzleştim." Jimin şaşırdığını belli edercesine kaşlarını kaldırmış ve direkt olarak jungkook'un gözlerinin içine bakmıştı. "Nasıl bir gerçek bu, ailevi mi?"
Jimin merakının kendini yenmesine izin vererek soruyordu. Sınıf ortamında konuşulması doğru olmayan bir konuydu bay Jeon'un özeli. "Tamamen kişisel" Jimin boğazını temizleyip yerine geçti ve geri kalan saatleri ders işleyerek geçirdi. "Kitap okuma saatini yarına bırakalım bugün derse devam edelim"
-------
"Neden böyle yapıyorsun eun ji. Bana her şeyi anlatabilirsin güzelim" Jimin okul çıkış saatinden önceki tenefüs bir öğrencisini lavaboda ağlarken görmüştü.
"Sadece üzgünüm öğretmenim" Jimin küçük kıza kocaman sarılmış ve saçlarına birer öpücük kondurmuştu. "Peki ne üzdü seni?" Küçük kız gözyaşlarını penyesinin koluyla silmiş ve öğretmenine daha çok sokulmuştu.
"Ablam ve annem üzüyor beni öğretmenim" Jimin yeniden gözleri dolan öğrencisinin gözyaşlarının istemsiz aktığının farkındaydı. "Bana sürekli beceriksiz yada ne bileyim gereksiz falan deyip duruyorlar. Üzüldüğümü anlamıyorlar mı yada tahmin etmiyorlar mı öğretmenim?"
Jimin küçük kıza kocaman sarılmış ve saçlarını tekrar okşamıştı. "Bazen anne ve babalar hatta ablalar yaptığı hataları anlamaz ve kendilerini kardeşine oğluna kızına bağırma hakkı varmış gibi davranır. Onlarla konuşmamı ister misin?"
Eun ji hemen kafasını iki yana sallamıştı, panik olmuştu. "Ya bana neden öğretmenine anlattın diye kızarlarsa?" Jimin hemen itiraz etmişti. "Hayır güzel kızım ben onlarla konuşursam asla sana kızmazlar. Sadece bana evinin adresini ver yeter."
Eun ji eliyle koridorun sonunu göstermiş ve büyük yolun sonu demişti. Jimin aklına gelen yol ile kaşlarını çatmıştı. "Bay Jeon'un orada mı?" Küçük kız hızla kafasını sallamış ve 'karşısı' demişti.
Jimin küçük kıza "akşam yemeğine geleceğimi söyle" deyip sınıfa göndermişti. Sınıfa gireceği sırada kapıda bay Jeon ile karşılaşınca sormak istemişti. "Bugün çıkışta sizinle gelebilir miyim? akşama kadar oturmam gerekiyor" jungkook sadece başıyla onaylamış ve sınıfa girmişti.
Son derside bir şekilde atlatan Jimin çıkışta jungkook'un peşine takılmış onun büyük adımları arkasında paytak paytak yürüyordu.
"Sormayacak mısın?" Nerdeyse beş dakikadır sessiz geçen konuşmanın ardından Jimin jungkook'un sesini duyunca kafasını kaldırmış ve aralarına fazla mesafe girmiş adama doğru adımlarını hızlandırırken sormuştu. "Neyi?"
Jungkook sıkıntılı bir nefes çekmiş ve adımlarını durdurup arkasındaki bedene "hangi gerçekle yüzleştiğimi sormayacak mısın?" Demişti. Jimin ilk başta şaşırsa da bu merak ettiği bir konuydu. "Merak ediyorum ama bu sizin özeliniz bana sormak düşmezdi."
Jungkook tekrar önüne dönmüş ve uzun sayılmayacak bir süre daha sessiz kalmıştı. "Herşey seni ilk gördüğümde başladı." Jimin ağzından çıkan şaşkınlık nidasına engel olamamış ve daha da dibine girmişti jungkook'un. "Ben hayatımda ilk defa bir erkeğin çok çekici olduğunu düşündüm." Jimin ani gelen itiraf yüzünden afallasada utanmasına engel olamamıştı.
"Gözlerimi açmamı sağladın" Jimin duyduklarını idrar edemiyorken yenileri ekleniyordu üstüne. Jungkook kapıyı açmış ve Jimin'i evine aldıktan sonra rahatça oturmuştu koltuklarına. Jimin'e de oturmasını söyledikten sonra ellerini kafasının altında birleştirip boylu boyunca uzandı kanepeye. "Ben eşcinselim sanırım"
Neler diyorsunuz jungkook bey gerçi 16 bölüm oldu bir yerden başlamak lazımdı Bu bölümden sonra artık bir şeyler yaşanacak aralarında gibime geliyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SWY
Fanfictionaşk nedir dedim? tüm öğrenciler kendi kafasından bir şeyler uydururken o sadece bana baktı. "siz bay Jeon, siz aşk hakkında ne düşünüyorsunuz?" güldü. 11-13 yaş aralığındaki öğrencilerim arasında 32 yaşında biri olarak basit de olsa bir Fikri vardı...