Ayy bı grip olmuşum kolumu kaldırmak zor vallahi
Bölüm 6: sözüm olsun
Jungkook ve Jimin geçirdikleri bir saatlik bir at yolculuğunun ardından şehire varmıştı. Yolculuk sırasında yaşanan bazı anlar ise Jimin'i çokça utandırıyordu.
Jungkook onu önüne oturmuştu çünkü Jimin'in arkada düşeceğinden emindi. Bu yüzden önüne oturmuştu. Jungkook için sıkıntı yoktu evet fakat Jimin jungkook'tan zerre kadar hoşlanmasa bile gaydi.
Ve arada jungkook'un aletini hissetmesi ile yüzünü kıpkırmızı bir hale sokmuştu. Şükür ki Jimin bu yolculuğun bitmesi ile derin bir nefes aldı Jimin. Önceliği yazıcı ve fotokobilerken jungkook'tan onu biraz gezdirmesini isteyecekti.
Busan dışına ilk çıkışıydı bu. O yüzden gezmesi gerekiyordu. "Nereden alacağız biliyor musun?" Jungkook'un sorusuna Jimin kendine gelmiş ve etrafa bakmaya başlamıştı.
"Etrafta herhangi bir kırtasiye varsa ordan çekebiliriz ama yazıcı için bir teknoloji mağazası ile görüşmemiz gerek" jungkook, Jimin'in tahmin ettiği kadar cahil değildi elbet. Kırtasiye ne biliyordu ama yerini bilmiyordu, hiç gitmemişti.
Telefonunu çıkarıp 5'i tuşlayıp abisini aradı. Kısa süre sonra açılan telefonu bekletmeden yanıtladı hemen.
"Hyung telefonu jisan'a verir misin? bir şey sormam lazım." Jungkook kısa bir süre daha susup telefonun jisan'a geçmesini beklerken Jimin onu merakla izliyordu. Okuma yazması olsa çok daha kolaydı herşey onun için.
"Bu senin sürekli annenle geldiğin kırtasiye nerede?... Soru sorma işim var hadi!" Jimin onu izlerken jungkook tamam deyip kapatmıştı telefonu.
"Gel bakalım öğretmen, şu sokağın sonundaymış" Jimin onun arkasından ilerlerken jungkookla konuşmaya çalışıyordu.
"Bana artık öğretmenim demelisin" jungkook kafasını jimin'e çevirmeden sormuştu. "Neden öyle diyeyim, ne değiştirir?" Jimin gözlerini devirmiş ve onun görmeyeceğini bilerek arkasından elini yumruk yapıp vururmuş gibi yaptı.
"Ben artık senin öğretmeninim bana karşı saygılı olmalısın" jungkook kafasını onaylar anlamda sallamış ve konuyu çok fazla uzatmamıştı. "Yaparım"
Günün çoğu kısmını yazıcı seçmekle geçirdikleri kısmın arkasından bu sefer de köye teslim edemeyeceklerini söylediler. "Ne demek teslim edemeyiz, ben bir eğitimciyim ve siz beni çok zor duruma düşürüyorsunuz!" Jimin'in sinirli ses tonuna karşın sakin sakin bekleyen jungkook'un da pek bir farkı olmasada o ne yapacağını bildiği için sessiz kalıyordu.
"Beyefendi lütfen bakın bizide anlayın, o yollar hep taş çakıl biz bu cihazı oraya ulaştıramadan bozulur. Bu makineler çok hassastır." Jungkook sonunda söze girmesi gerektiğini hissetmiş ve girmişti.
"Siz bunu paketleyip bir kenara indirin. Paket sahibi Jeon jungkook, alıcı da le-"
Jimin hemen sözünü kesmiş ve araya girmişti. "Hayır hayır paket sahibi Park Jimin, alıcı da kim taehyung olacak" adam bir jimin'e bir jungkook'a bakıp kime uyması gerektiğini soruyordu. Jungkook eliyle Jimin'i gösterince isimler Jimin'in istediği gibi düzenlendi.
"Peki ne zaman alınacak?" Jimin telefon edip geleceğini söyleyerek gitmişti. Bu sırada jungkook kasiyerle arasında geçen bu saçma bakışmanın bir an önce bitmesini istiyordu. "Bu çok iyi bir haber, seni çok seviyorum görüşürüz" Jimin'in mutluluk dolu nidaları mağazada yankılanırken jungkook bir erkeğe seni seviyorum demesine takılmıştı.
O babasına bile seni seviyorum dememişti. Ama şu sıralar ülkenin gay nüfusu artmakta olduğu için şaşırmadı, sadece köy çocuklarının da aklına girmemesi yeterdi.
"Bu akşam alıcı gelecek ödemeyi şimdi yapabiliriz" adam post cihazını çıkartmış ve Jimin'in önüne koymuştu. Jungkook her ne kadar ödememek istese de Jimin izin vermemiş bu fişi milli eğitime gönderip paramı geri alacağım demişti. Cidden zekiydi.
Mağazadan çıktıktan sonra jungkook adımlarımı şehrin göbeğindeki bir dükkanın önüne bağladığı Astra'ya doğru adımlarken. Jimin onu durdurmuştu. "Ben ilk defa daegu'ya geliyorum. Busan'dan hiç çıkmadım ve şimdi de, boşver beni gezdirebilir misin?"
Jungkook arkasını dönmüş ve jimin'e bakmıştı. "Busanlı mısın? Bende busanlıyım" Jimin şaşırdığını belli etti. "Babam küçükken annemle buraya taşınmış" Jimin kafasını onaylar anlamda sallamıştı. "Taehyung daegu'lu ama ailesi de busan'da yaşıyor"
Jungkookda kafasını onaylar anlamda sallamış jimin'e cevap vermişti. "Bugün olmaz ama sözüm olsun başka bir gün mutlaka gezersin olur mu?" Jimin kafasını sallamış ve sesini çıkarmadan jungkook'u takip etmişti.
Bunlar ne kadar şapşik ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SWY
Fanficaşk nedir dedim? tüm öğrenciler kendi kafasından bir şeyler uydururken o sadece bana baktı. "siz bay Jeon, siz aşk hakkında ne düşünüyorsunuz?" güldü. 11-13 yaş aralığındaki öğrencilerim arasında 32 yaşında biri olarak basit de olsa bir Fikri vardı...