BÖLÜM 1:: OKul

65.1K 2K 808
                                    

"Heyy! Hadi kalk. Babam bize bişey söylicek. Çabuk ol! Hadiiii"

"Tamam. Tamam . Kalktım. Sen git ben gelicem." diyip kalktım. Kardeşim Bella beni uyandırmakta ustadır. Neyse uğraşamıcam. Üzerimi giydim.(Medyadakini).Ve aşağıya indim.

"Gelin, oturun." dedi annem.

"Sizinle bi şey konuşacağız." babam lafa girdi.

"Sizi Vampir okuluna gönderiyoruz." dedi. Buna hazırdık. Yani birkaç gün bu konu hakkında konuşulmuştu. Ve belli ki, şimdi de uygulanıyordu. Biz de bunu onlar istemese bile duymuştuk. Yani bu kulakları (Hemde melez kulakları) aksesuar olarak taşımıyoruz dimi? Bizde kalkıp yukarıya yöneldik. Sadece zamanını bekliyorduk. Bizim için pek sorun yaratmıyordu.

"Şimdi mi gidiyorsunuz?" dedi annem.

"Kayıt olucaz ve evimize alışıcaz." diye açıkladım.

"Tamam." dedi babam ve arabanın anahtarını verdi. Verilen adrese nerdeyse 3 saate ulaştık. Kardeşim evi düzenledi. Ben de kayıt yaptırmaya gittim. Bugün Pazar olduğundan okul çok sessizdi. Danışmana doğru gittim.

"Ah! Merhaba. Babanız kayıt yaptırmıştı." dedi.

"Üniformamızı almaya geldim." dediğimde bana elinde iki tane simsiyah üniformaya benzer bişey verdi.

"Bu mu? " dedim üniformaya bakarak.

"Evet." dedi.

"İyide bu siyah."

"Bu okulda Vampir olduğunuzu gösterecek üniforma giymelisiniz. Siz melez olduğunuzdan dolayısıyla kiyafetler sizin için tasarlandı. Normalde Vampirler Kırmızı pelerin giyer. Ama siz siyah giyeceksiniz. Ve gücünüze göre sınıflara gideceksiniz. Duyduğuma göre sen En büyük kız olduğun için 10A ya gideceksin. En iyilere. Kardeşinse 10B ye."

"Tamam." dedim.

"Yarın başlaya bilirsiniz."

"Bişey daha sorucam. Bizim gözlerimizde siyah . Vampirlerinkiyse kırmızı. Yani pelerine ne gerek var. Bizi gözlerimizden tanıyamazlarmı??"

"Yine de giymelisiniz."...

***

"Üniformamızı aldım Bella!" dedim eve girerken.

"Tamam bende buraları temizledim. Hadi dinlenelim biraz." buzdolabını açıp üç kan torbası çıkardı. Ben iki tane o da 1 tane içti.

"Ha bu arada ben 10A da sen 10B de okuyacaksın. Öyle söylediler." dedim.

"Ayrımıyız?"

"Maalesef."

"Tamam." dedi. Sonrada akşama kadar Korku seansı, Testere izledik. Pek korkunç değil aslında. Özellikle de Testere. Git 40 tane adam öldür sonrada gel 'I want to play again?'. Kafaya bak. Hele o maske. Söylemiyorum bile.

***

"Hey! Uyan bu gün okulun ilk günü. Geç kalkmak istemeyiz dimi. UYANNN!" dedi herzamanki gibi Bella. Bırak uyuyalım ya sabah sabah.

"Tamam. Sen git ben gelcem." diye zorlada olsa kalktım. Kiyafetlerimi dün dolabımdan asmıştım. Dolaba yöneldim. Kapısını açıp bir süre öyle baktım. Heryer renkli kiyafetler bi tek üniforma siyah. Nerde görülmüş siyah üniforma?? Daha fazla dolabın başında beklememek adına üniformayı aldım. Sonra gidip banyoda rütin işleri hallettikten sonra gelip üniformamı giydim. Onu da giydikten sonra pelerini takıp makyaj masasına geçtim. Üniformaya uygun makyaj yapıp kalktım. Ve aşağı indim. Bella çoktan hazırdı. Hele olmasaydı gösterirdim ben gününü de..

"Kalk çıkalım." dedim. Bana baktı. Kafasını onaylar biçimde sallayıp kalktı. Bende anahtarı aldım. Dışarı çıkıp direk arabaya bindik. Ve okula gittik. Okula gelene kadar sadece Khalil feat. Justin Bieber - Playtime dinledik. Zaten pekte uzun yol değildi. O bittikten sonrada birisi öylece zaman öldürmek adına konuşuyordu. Okula vardığımızda arabadan inip okula girdik. Bazılarının dikkatini çekmiştik galiba. Çünkü sadece bizim hakkımızda konuşuyorlardı. Başka işleri yokmuş gibi.

Vay be melezler.

Baksana simsiyah giymişler. Bizde siyah giymeyi çok istiyorduk da...

Sarışının gözlerine bak simsiyah. Kardeşimden farklı olarak benimki siyah. Doğru. Biraz daha ireliledikten sonra danışman geldi.

"Hoşgeldiniz! Sınıfınıza gitmeyinize müdür de eşlik edicek." dedi. Bir müdürümüz eksikti tam oldu.

"İlk önce 10A ya gidelim." dedi müdür ve birlikte sınıfa gittik. Sınıfa girdiğimizde yine konuşmalar başladı. Benimkide kulak lütfen yapmayın ya.

Bunlar yeniler mi?

Okula yeni gelmişler. Melezler.

Ama okula yeni gelenleri A sınıfına almazlar ki. Çok güçlüler galiba. Öğretmen gelip birkaç şey söyledi. Sonrada bize baktı. Ve tanıtmaya başladı.

"Selam. Bu yeni öğrenci Jennifer. Melez. Dikkat edin. Ve iyi anlaşın." dedi. O sırada bir kız elini kaldırdı Ve konuşmaya başladı.

"Öğretmenim o yeni geldi okula neden A sınfı?" dedi. Gel bide bununla uğraş.

"Bu sınıftaki herkesten güçlü de o yüzden." dedi. Ve kız susup yerine sindi.

"Boş yere otur Jennifer." dedi öğretmen.

"Tamam." dedim ve en arkada ki yere gittim. Yanımdaki kız resmen bana hayranlıkla bakıyordu. Bu okulunda iyi yanları varmış baksanıza.

"Sen gerçekten melezmisin? Gözlerin simsiyah. Çok güzelsi-" dedi.

" Sende çok konuşuyorsun." dedim sertçe. Çok üzgünüm ama burdaki kimseyle anlaşmak istemiyorum!

İlk hikayem. Umarım beğenirsiniz. Medyadaki kız Jennifer. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. <33

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin