"Tamam Jen. Kaç yaşın var?" Söylesem inanmazsınız.
"18." dedim.
"Tamam. Yeterli. İstersen yarın başlarsın. Garson olmak istiyordun değil mi? Yarın aynı saatte burda ol." dedi. Sonra da Alex'e baktı.
"Sevgilin mi?" dedi bana bakarak.
"Hayır. Sınıf arkadaşım. (Neyin tripiyse)" dedim.
"Sınıf arkadaşınla bu kadar yakın mısınız?" dedi belime bakarak. Alex (Yine) belimden tutmuştu. Ellerini çektim.
"Hayır. Değiliz. Biranlık dalgınlığıma gelmiş." dedim gülümsemeye çalışarak. Aradan-aradan Alex'e öldürücü bakışlar atıyordum.
O ne mi yapıyordu?
Gülüyordu. MANYAK.
"Tamam. Ve okuluna gelirsek. Okula gitmen gerektiği için ders sonları gelirsin. Okula gitmediğin müddette akşam restoran kapanana kadar burada olacaksın. Anlaştık mı?.. Ve arkadaşın seni rahatsız ediyorsa.." dedi.
"Etmiyor. Aslında ediyor. Ama o kadar değil. Anlaştık. Yarın erkenden gelirim. Ve bu arkadaş -dişlerinin arasında söylüyor. Kız manyak.- ben restoranda olduğum müddetçe burada olmayacak. Değil mi?" dedim. Önce tip tip baktı.
"Neden?" dedi.
"Rahatsız ediyorsun da ondan." dedim.
"Tamam." dedi umutsuzca. Kıyamam. Bi dk. Kıyarım. (Kıymamı bu afdshgfj)
"O zaman şimdi gidebilirsiniz. Yarın ilk iş günün geç kalma." dedi gülen suratla patron. Evet artık böyle dicem. Bende peki falan deyip çıktım. Alexte çıktı. Asansöre yürürken konuşmaya başladı.
"Acıkmadın mı? Ben acıktım." dedi karnını ovuşturarak.
"Obur musun sen? Daha birkaç saat önce yedik." dedim.
"Ben miyim obur? Ben hep böyle yerim bikere." dedi.
"Kaç kilo olduğunu gerçekten merak ediyorum."
"Merak etmeye devam et çünkü söylemeyeceğim." dedi ve asansöre bindi. Arkasından bende bindim.
"Söylemeyecek misin? Çok mu kilolusun?" dedim ve onu süzdüm.
"Evet bu kadar kasla kilolu olman normal." diye ekledim.
"O zaman yemek yemeğe gidiyoruz."
"Sen gidiyorsun. Çünkü ben gelmiyorum."
"Geliyorsun."
"Gelmiyorum."
"Geliyorsun."
"Gelmiyorum ya zorla mı?"
"Geliyorsun."
"Gelmiyorum."
"Geliyorsun."
"Gelmiyorum."
"Geliyorsun."
"Geliyorum."
"Ha bak kendin söyledin. Geliyorsun." dedi ve güldü. Bende duygusuz suratımla ona bakmaya devam ettim.
"Gelmiyorum. dedim."
"Geliyorum dedin."
"Gelmiyorum dedim."
"Geliyorum dedin."
"GELMİYORUM DEDİM YA."
"Gelmezsen babanı arayıp yerini söylerim." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireDünyada 100-den fazla yaratık vardır. İster insan, ister vampir, isterse de kurt olsun. Binlercedir. Daha onların ismini bile bilmezken onlar tam etrafında dolaşırlar. Bunların hepsi 'İnsan' adını taşıyarak dünyada yaşarlar. Şüphelendirmeyi sevmezle...