Doğruluk mu? Cesaret mi?

16.6K 900 42
                                    

aysenurgul988 'e itfahen. (Saolasın kanka ya çok yardımın dokundu. Nerdeyse her bölüme yorum yazdın. Yerimm seni kızzzz.)

"Nasıl?"

"Başka bir şey."

"Başka ne?" dedi Key. Yuh abi size ne be? Özel hayat lan bu. Herşeye karışın. Ben size soruyo muyum? 'Bak Key sabahtan beri Emmaya asılıyon görmedim sanma.' Ya da diyo muyum? 'Robiiinnn Aranıza oturdum diye bi küstün? Bi qocundun? Noluyo kanka hayrola.' Diyo muyum? Demiyorum. Ya da biri daha aklıma geldi. Tex sana noluyor? John'u anladık Olivia'yla bakışıyo. Kıskandın mı qardişim? Kıskan kıskan.

"Sanane?" hahaytt kapak.

"Ne di-" derken Keyy..

"Acıktınız mı?" dedi Alex. Kurtarıcım oldu bu çocuk iyice benim ha.

"EVETTTT." dedi hepsi bir ağızdan (Oruç kafama vurdu. Sorry.)

"Onların dediğinden." dedim. Hepsi bana dönüp baktı.

"Ne var be."dedim. Alexde hizmetçilere bişey söyleyip yanıma geldi. Şimdi nasıl geldi diyeceksiniz. Şöyle geldi. Robini resmen kovdu. Robinde Lucynin yanına geçti.

"Birazdan hazır olur." dedi Alex.

"Heeyyyy Ben geldim." diye genç bayan eve girdi. Baya genç ama bizden büyük. Emma gidip ona sarıldı.

"Selam Anne." neyy? Anne mi?

"Selam Çocuklar... Yeni biri var herhalde?!" dedi soru sorarmışcasına. Haa hatırladım. Bu geçen günkü bayan. Hani 'Sen kimsin?' repliği olan vardı ya o.

"Ah Sen şu kızsın."

"Evet."

"İsmin ne?"

"Jennifer. Kısası Jen."

"Ahh tamam. Kafan iyi mi?" dedi. Tabi bu mallar anlamadılar. Konuyu bilmiyorlar ya. Hepsi birlikte güldüler. Alex le Emma haricinde.

"Şaka yapmıyordum." dedi.

"İyi." dedim ve gülümsedim.

"Neyin kafası ya?" dedi Lucy. Hah bu da espiri. Bi baktımda bunların hepsi kafayla lan.

"Yaralanmıştı." dedi Emma.

"Kafasından. O yüzden sordu. Gülünecek bir şey yok yani." dedi Alex.

"Tamam. Özür dileriz." dedi Olivia. Annesi birşeyleri yerleştirip yanımıza geldi.

"Gençler, Ben şimdiden sıkıldım. Neden oyun falan oynamıyorsunuz?"

"Anne biz çocuk muyuz?" dedi Alex.

"Öyle değil. Mesela Doğruluk mu? Cesaret mi? gibi."

"Olm-" dedi Alex.

"Olur." dedim lafını keserek. Bana bakıp gülümsedi. Ama bu normal gülümseme değil. Bunu sen istedin kafası gülümseme. Olmaz de. Olmaz de. Kaç haftadır arkadaşız.

-1 Hafta

-Çok biliyon sen

-Biliyom tabi. Oynasan nolur hem.

-Oynasam kötü olur.

-Sen Bad Girl değilmiydin be güzelim. Oyna. diyerek içsesimle tartışırken Alex araya girdi.

"Tamam. Hadi." dedi ve şişe getirdi. ÜHÜHÜHÜHÜHÜ(Ağlıyo da maruz görün) . Alex şişeyi çevirdi. (Bu arada anneside oynuyo oyunu) Benimle Emmaya düştü.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin