"Hu Hu??.... İyi misin?.... Öğretmenimmm...." dedim. Ama duyan var mı? Yok. Sınıftakilerde mal gibi bakıyor. Bellaya baktığımda tezahuratı bırakmış gözlerini pörtleterek bakıyordu. Ki ağzı da 5 karış açıktı. Patlamış mısırı bitmiş güzelimin. Sınıfa baktıktan sonra ses duydum..
"KAVGA VARR..." dedi.
"KAVGA VAR.. MELEZLE ÖĞRETMEN ARASINDAAA...." diyordu... Birazdan gelirler. Bunu yalnız ben mi duydum?
"Öhöm... Şey... Duydunuz mu?" dedim. Bella kesin duymuştu.
"Neyi?" dedi Sınıftan biri.
"Hiçç. Boşver... Neyse ya ben gitmeliyim. Öğretmende bayılmış. Artık şey yaparsınız-" dediğimde uzaktan adım sesleri duydum. Aldın mı başına belayı? Napcammm??
"Bella anlatır hadi bay." dedim ve fuşşşş.(Şimdi uçma sesi gibi bişey yapıcakttım.. Tamam tamam vurmayın..-_-) Sınıftan çıktım. Sonrada vampir hızıyla okuldan çıktım. Her yer kalabalıktı. Ben o kızı buluyım. Yapacağımı bilirim de.... Direk kurt okuluna girdim. Dersteydiler. Oh iyi iyi. Merdivelere doğru gittim. 2. ve 3. katların arasındaki merdivende Alex, Tex ve John u gördüm. Alex duvara yaslanmış bir eli cebinde, diğer elinde tenis topu. Duvara atıyo duvarda ona geri gönderiyor. Tekrar, Tekrar. John ve Tex se merdivenlerde oturmuştu.
"Sıkıldım." dedi Alex.
"Bende." dedi John.
"Aynen." dedi Tex.
"Bende Sıkıldım." dedim umutsuzca. O sırada bütün kafalar bana döndü. Bende gidip Alexin yanına oturdum.
"Sıkıldın mı? Dersine noldu? Çıkmana izin vermezler sanıyordum." dedi Alex. Kafamı duvara yaslayıp mal gibi güldüm.
"İzin almadım ki." dedim.
"Peki nasıl-" derken okulun bahçesinden yüksek bir ses yükseldi.
"NERDE BU MELEZ!" diye. Ne var yani. O kadar vurmadık. Düzelir elbet. Yani umarım. Yani inşallah. Yani-
"Anladım." dedi Alex. Kafamı omzuna koydum. Ve güldüm.
"O kaşındı." dedim. Oysa kafamı omzuna koymamın şokundaydı. Sonra Kafamı düzeltip çenemi omzuna koydum (Alexe dönük bir şekilde).
"Sıkıldım." dedim. Basitt. Nefesim boynuna gitmişti ve çok yakındık. Kafasını öne çevirdi.
"Biz de burda parti yapıyorduk ya seni davet etmedik." diye mırıldandı. Ama hepimiz duyduk.
"Saol ya. Çok moral verdin."dedim. O da bana döndü.
"Morale mi ihtiyacın var?" dedi. Bende onu taklit edip kafamı yeniden omzuna koydum.
"Bir düşünürsek.... Aşağıda durumlar pek iyi değil. Yani elinde sonunda bişey yapıcaklar." dedim ve Alexe döndüm. Kafasını öne çevirmiş dinliyordu. Gülümsedim.
"Bir kaç gün okula gitmesem ??? Harika fikir. Bazen kendime bile şaşıyorum ne yalan söyliyim..." dedim. Son cümlesinde kafamı yine omzuna koymuştum.
"Sanki evde bulamıycaklarda." dedi.
"Napıyım o zaman?"
"Git ve cezanı çek."
"Film mi çekiyoruz burda? Normalde sen bana yardım etmelisin. Sonuçta -tekrar Alexe baktım- bu kadar kafanın içinde bişey olmalı değil mi?" dedim. John'la Tex kıkırdadılar.
"Var canım Var da bu sana pek yaramaz." bla bla bla.
"Neymiş o?"dediğimde yine bana döndü. Rahatsız olmuyor değilimde konu bu değil. Tip tip güldü. Cık Cık Cık.
"Bende kalabilirsin mesela." Hahaha NO!
"Almıyım. Başka fikri olan?" dedim diğerlerine dönüp.
"Benim yok." dedi John.
"Aynen." Dedi Tex. Nah yok. Kafamı yeniden omzuna koydum. O da bana baktı.
"Napcaz o zaman?" dedim.
"Bende kalıcaksın?" dedi. (Soru koymamın sebebi soru soruyormuş gibi söylemesiydi.) Bende cevap vermedim. 5 dakika böyle durduk.
"Ama ben sıkıldım." dedim. Cevap yok. Sınıfın seslerini duymaya odaklandım.
"Kızım adına özür dilerim." dedi birisi. Bi baktım da babam ola bilir.
"N-Ne demek? Zaten pekbir şey olmamış." dedi.
"Merak etmeyin ben cezasını veririm."
Burda bitirmemin sebebi Karar verememiş olmam. Evinde Kalsın mı kalmasın mı? Aslında yazacağım konuda bu yoktu da. Yazınca dank etti. Kalırsa baya eğlenceli olur aslında. Emma Anna(Bu arada o kadar yazmıyorum ki 30 dakika Annanın ismini bulmaya çalıştım. Hihihi.) . Güzel olur bence. Sizce?? Ve benim fazla yazmama sebebim var.
1.si ; Ben yazmadıkça görünmez okuyucularım görünür oluyor.
2.si ; Zamanım yok. (Her yazarın yalanı ;D)
3.sü ; Bu liste uzanıp gider. (Bende bahane bitmez.) Ve Bu arada Medyadaki Justin'in Jen gelirken ki bakışları... Sonuncusunu saymazsak. =D Ve Justin Yine koreli. Benim koreli sevdam bitmez. Ve ismi Jungkook. Google ye Jungkook , Kookie , Golden Maknae falan yazın çıkar. Diğer video ise 4Minute - Crazy. Bölüme uygun geleceğini pek sanmıyorum. Ama dinleyin. (Klipe bakmak Önerilmez...)Ve İtfahler::
Aysenurgul988 , CerenArslan11q ve NightFairy506 ...
Yeni ortaya çıkanlar::
Hayalisss (Galiba yeni değil. Ben öyle sanmış olabilirim. İsim tanıdık gelmedi de...) , HelloooKity , ZeynepSudeBakirtas ...
Ve DogaAda17 ... Kırıldım bak. Ühühühüh. ;((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampirgeschichtenDünyada 100-den fazla yaratık vardır. İster insan, ister vampir, isterse de kurt olsun. Binlercedir. Daha onların ismini bile bilmezken onlar tam etrafında dolaşırlar. Bunların hepsi 'İnsan' adını taşıyarak dünyada yaşarlar. Şüphelendirmeyi sevmezle...