Telafi

21.8K 1K 39
                                    


"İreliye gidemezsin Jennifer ve yaran olduğunu bize söylemeliydin. Revire gidiyoruz kalk. Babanı da aradım geliyor." ne yaptı? ne yaptı bu?

"Babamı ne diye arıyorsun?"

"Öğrenmesi lazımdı."

"Lan o öğrenirse siz ölürsünüz."

"Ne?" dedi. Bende umursamadan revire gittim. Doktor geldi.

"Yaran açılmış. Kim yaptı bilmiyorum ama karşındakini hiç düşünmemiş." dedi. Jason ve Alex yanımdaydı. Jason kafasını eğdi ve sadece izledi.

"Peki nolucak?" dedi Birden Jason.

"Yarasını kapatacağız. Ama bir daha kavgaya karışırsa daha kötü ola bilir. Onu kavgadan uzak tutun."

"Peki." dedim. Doktor odadan çıktı Ve babam koşarak geldi. Vampir hızıyla.

"Jen!! İyi misin? Noldu? Kafanda yara varmış? Kim yaptı? Söyle ben cezasını veririm. Söylemezsen ben bulurum."

"Baba az yavaş."

"Tamam. Tek-tek soruyorum. İyi misin?"

"Evet."

"Noldu?"

"Max beni sertçe yere fırlatınca açıldı."

"M-Max mi?" he tabiii. Sen onu öldürmeme izin verme. Sonrada M-Max? He he Max.

"Terbiyeli ol. Maxin burda ne işi var?" özür dilerim.

"Bu okulda okuyor."

"Tamam. Kafanda yara varmış. Kim yaptı? Söylemezsen kendim bulup öldürürüm." Jasonla Alexin gözü 5 karış açıldı.

"Bunlardan birimi?" dedi ve üzerilerine yürüdü. Önce Alexi havaya kaldırdı.

"Sen mi yaptın?" kafasını olumsuz bir şekilde salladı. Babam bu sefer Jasonu kaldırdı. Aynı soruyu ona da sordu. Ben araya girdim.

"O da yapmadı."

"Kim yaptı o zaman?"

"G-Gölge Vampirlerinden biri."

"Onları iyileştirdik daha ne istiyorlar?"

"Ş-şey iyileştirmeden önce yaptılar." dedim. Ve doktor araya girmesen olmaz. Allah Kahretsin!!.

"Bu yara yeni! Yapılanlardan haberim var ve öyle olsa normal insanda bile kapanırdı yara.(tabi insan yaşasa)"

"YENİ Mİ?"diye sinirle sordu babam.

"Ş-şey."

"SÖYLE JENNİFER HEMEN!!!"

"Bunu.... Max yaptı." Jason ve Alex bana şaşkınca baktılar.

"Ne? Max öyle birşey yapmaz." dediyinde kahkaha attım.

"Öyle birşey yapmaz mı? Lan o annem-....-biraz sakinleştikten sonra devam ettim-Yapar ve bunu sende biliyorsun."

"Artık değişti."

"Ne o? Her gün bağlantıya geçince değişmiş olduğunu anladın mı?" dediyimde tam babam cevap verecekti ki Max girdi içeri.

"İ-iyi misin?" dedi bana.

"Sanane!" Jasonla Alex burda ne olduğunu anlamamış gibiydiler.

"BUNU SEN Mİ YAPTIN MAX!" diye gürledi babam. Max bana anlamsızca baktı. Bende gülümsedim.

"Evet." dedi fısıldamış olan sesiyle. Jason bunu nasıl yaptığımı hala bilmiyorlardı.

"Yine mi?" dedi babam ve vampir hızıyla oradan uzaklaştı.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin