"Tamam. İyi geçinin" dedi. O sırada Alexle göz göze geldik. Bizi izliyordu. Ona bakarak
"Emin ol İyi geçinicez" dedim. Artık mümkünse.
Babam da gittikten sonra içeri girdim. Danışman beni sınıfıma götürdü. Alexle aynı sınıftaydık. Ne acayip hiç şaşırmadım.
"İşte. Bu yeni öğrencimiz. Aslında yeni değil, Çünkü eğer sorun yaratırsa bir süre bizimle kalıcak. Yaratmazsa da 2 hafta bizimle. Kendini Tanıt."
"Ben Jennifer. Arkadaşlara ihtiyacım yok. O yüzden benimle konuşmayın. Hayatımı sizsizde geçirebilirim."
"Tamam. Boş yere otur." dedikten sonra bende alexin bir ön sırasına, orta sıradan en son 2-ye oturdum. Yanımdaki bana hayranlıkla bakıyordu.
"Ne bakıyosun?" gözlerini kaçırarak cevap verdi.
"H-Hiç. Öylesine. Bir şey sora bilir miyim?"
"Dinliyorum."
"Alexe kan kusturan sen miydin?"
"Evet. Kız." dedim.
"Sen... Nasıl?" sakince gülerek:
"Ne yani melez olmama şaşırmadın da aklını okumama mı şaşırdın?" dedim. İçinde 'Evet' dedi. Yine güldüm.
"İçindekileri dışına vurmayı öğrenmelisin canım."
"Haa tamam. Şey-"
"İsim?"
"Ne?"
"İsmin diyorum ne? 1 arkadaştan zarar gelmez. Zaten ihanet edersen öldürürüm. Yani No problem." kız şaşırmış bana bakıyordu. ve yine 'Öldürürüm mü?' diye düşündü.
"Evet. Ve söylicek misin? Yoksa daha fazla Bekliyeyim mi?"
"İsmim Jessy." elimi uzatdım.
"Zaten tanıyosun beni. Şu arkadakine kan kusturduktan sonra okulda havalı oldum. Tanıştığımıza memnun oldum." kesin olarak bizi izliyordu alex. O yüzden yaptım.
"B-bende." kız galiba hala öldürmeye takıldı.
"Bir şey yapmıcam. Böyle korkmaya devam edersen işin tadı kaçıcak. Rahat ol."
"Tamam." dedi. Ve öğretmen geldi.
"Ben az önce ne dedim ? Jennifer."
"Ben ne biliyim? Bu arada kısaca Jen diye bilirsiniz." dediyimde herkes güldü. Kahkahalarla. Galiba en sert kişiyle az önce kavga konusu başlattım.
"Dersin ismini biliyormusun?" dedi. Bende düşüncelerini okudum. 'Matematik hah bunu bile bilmiyor.'
"Matematik."
"Dersi dinledin mi?"
"Hayır . Sadece tahmin yürüttüm. Ve tuttu."
"Tamam o zaman. Çıkta şu misalı yaz bakalım." heh bundan kolayımı var? Çok yaptım ben bunları . Çıkıp dediğini yazdım. Ve doğru yazmışım.
"Ama sen.. Dersi dinlemedin... Normalde bunu yapamazlardı."dedi şaşkınca. Sınıfta bana bakıyordu. Ne yani bu kadar mı mallar?
"Sizin sınıf malsa bana ne?" dedim. Bir kız kalkıp:
"Ne dedin sen?"
"Tekrarları sevmem." güldü.
"Bizim sınıf mı malmış? Biz en iyi sınıfız hatırlatırsam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireDünyada 100-den fazla yaratık vardır. İster insan, ister vampir, isterse de kurt olsun. Binlercedir. Daha onların ismini bile bilmezken onlar tam etrafında dolaşırlar. Bunların hepsi 'İnsan' adını taşıyarak dünyada yaşarlar. Şüphelendirmeyi sevmezle...