BÖLÜM 32:: Cidden mi?

11.3K 602 164
                                    

"Dalga geçme. Sadece sordum." Dedi. Kafamla onayladım. Elini elimin üstüne koydu ve bana baktı.

"Seni Seviyorum." Dedi. Bende sadece gülümsedim. Başka ne yapacağım ki zaten. Biraz geçtikten sonra işyerine vardık. Arabayı durdurup yüzümden öptü.

"Görüşürüz." dedi.

"Görüşürüz." dedim ve arabadan indim. Direk işyerine girdim. Şimdi herkesin merak ettiği soru. Nereye gidiyorsun? Valla bende çok merak ediyorum. Galiba yeri unuttum. Ben direk müdürün yanına gitmemişmiydim arkadaş? Niye yeri sormamıştım ki.

"Nereye gideceğini bilmiyorsun galiba." dedi birisi. Kafamı oraya çevirdiğimde siyah saçlı, siyah yarım t-short ve siyah şort giymişti. Kokusundan vampir olduğunu anladım. (Medyadaki kız. Kiyafet orada var zaten)

"Evet. Biraz öyle oldu." dedim gülümseyerek.

"Yeni çalışansın. Değil mi? Tabi. Yoksa niye restorana girmeyip burda dolaşasın ki? Gel benimle." dedi. Bende onu takip etdim. Aslında böyle bakınca kime dokunuyorum vampir çıkıyor. Arkadaş kimseye güvenmemek lazım. Isırır mazallah. (Her iki anlamda da. Sineğe bile inanmıcan. Gözüne yapışıyor. Sonra bütün gün gözün seyire seyire dolanıyon evde. Dışarı çıksan daha beter.) Ben böyle düşünürken restoranın şu sipariş verilen kısmına geldik. Bana döndü.

"Ben ismini öğrendim senin. Jennifer. Değil mi? Evet öyle. Neyse ben Hyuna. Kim Hyuna. Koreliyim. Hatta baya ünüm var orda. Neyse. Sen garson olacaksın değil mi? Evet garson olacaksın. İşte burdan sana yemekleri vericeğiz. Sende bunları oraya götüreceksin. Çok basit. Hatta çok çok basit. Kaç yaşındasın? Muhtemelen 18 dir. Ben-"

"YETER!" dedim dayanamayıp. Bi susmuyor arkadaş. Bi sus. Allahına kitabına sus.

"Allahını seversen sus. Lütfen. Bi izin vermedin konuşayım." dedim isyan ederek. Sustu.

"Peki sen bilirsin" dedi.

"Neyse. Sen kaç yaşındaydın?"

"19." dedi.

"Peki" dedim.

"Neyse sen git. İhtiyac olursa söylerim. Yani anlattıklarım boşa değil" dedi gülümseyerek. Bende gülümseyip diğerlerinin yanına gittim.

"Selam Ben Jennifer. Kısaca Jen diyebilirsiniz." dedim.

"Merhaba. Ben Ally, bu Ash, Lilly, Gracie." dedi. Bende tanıştıktan sonra gelecek siparişleri bekledim. 10 dakika sonra Hyuna yine geldi.

"Ally abla, Akşam menüsü istiyorlar. Bi zahmet 3 tane yapıversene."  dedi. Ally de onayladıktan sonra gitti. O da bittikten sonra "Al." dedi ve tepsiye koyup bana verdi. (2 tane sığdı tabiki.) "32 numara" dedi. Onaylayıp aldım. Ve söylenilen masaya götürdüm. Yemekleri 2 kişinin karşısına koyduktan sonra yüzlerine baktım. Aralanmış dudaklarımı kapadım. Ciddi misiniz?

"Gerçekten mi?" 

"Acıktııkk." dedi T.O.P. (GD'de vardı.)

"Alex?" dedim ona bakarak.

"Ne Alex'i? Yemeği o mu getirecek? Garson değil misin sen? Git yemek getirr." dediğinde T.O.P'a ölümcül olmasını denediğim bakışlar attı.

"Hadi canım hadi giiit." dedi. Gözlerimi birkaç kes kırpıp arkamı döndüm. Gittiğim sırada bi kahkaha duydum. Arkadaş ben bunu öldürürüm. Bak bide yüz var adamda. Tip yok be. Mala benziyor. Seste ayrı gıcık (Çarpılır). Gidip hazır olan yemeği de alıp masaya doğru yöneldim. Masaya vardığımda biraz durdum.

"Hadi hadiii." dedi T.O.P. sinirle yemeği önüne koydum. Alex ve GD kıkırdadı. Sinirle onlara baktığımda Alex ellerini kaldırdı.

"Acıkmıştılar. Bende hazır tanıdık varken buraya geleyim dedim." dedi. Şeytan diyor kafasına çak bi tane. Ve ben şeytanı dinlerim evet. Kafasına geçirdim bi tane. Daha da yapardım da o yüze yazık. Arkamı dönüp çok cool bir şekilde gittim.

~~~

"Jeeennnnnn"

"Şaka falan uyudu bu be."

"Kız haklı n'apsın uyuyacak tabi." denildiğinde gözlerimi açtım. Karşımda bir adet Hyuna ve Ally.

"Ha bitti mi iş? Ha iyi tamam. Ben kalkıyım o zaman." diye kalkmağa çalışırken Hyuna omuzumdan itti. Sonuç olarak hala aynı koltukta. Evet koltukta uyudum napak? Siz hiç mi uyumadınız?

"Bitti bitti. Hani sen çalışıyordun? 4 tane siparişten sonra uykuya kalan ilk insansın." dedi. Sonra belimden vurmaya başladı. Değişik.

"Kalk kalk hadeee." dedi. Bende garip bir şekilde ona bakarak yerimden kalktım.


Üzgünüüüüüüüümmmmmmmm. Yazarınız ne çekiyor haberiniz var mı? Hayır onu geçtim. 10 dakikaya +40 yorum yazılan tek hikaye bu arkadaş!! +102 yorum, +40 vote. Hadii bakalım bunu yapın. Görecem siziii. Ve Hyuna çoh taşş. Neyse. CerenArslan11q AysenurGul988 Hayaliss Esmerlice ElisKallen Burcu_2 ve Sudezsss. Son ikisi yeni bu arada. u.u  çok yorum yaptılar diye.... Gelecek bölümlerde BTS ve EXO şarkıları var korecanlarrr muckss.


Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin