"HERŞEY SENİN YÜZÜNDEN ALEX!"

22.8K 1K 38
                                    

"Yalan söylediğini biliyorum Hemen bana bak yoksa çok kötü olur." dedi sinirle. Ama bu sefer değil. Bu sefer kimseye zarar gelmeyecekti.


"Özür dilerim. Kötü olacağını biliyorum. Ama dönersem daha kötü olur." dedim. Vampir hızıyla karşıma geçti. Bende arkamı döndüm. Alt dudağımı ısırdım.


"HEMEN BURAYA BAK JENNİFER!!" dedi babam sinirle.


"Çook Özür dilerim." dedim ve vampir hızıyla okuldan çıktım.


Michael tarafından


Bu kız ne yapıyor böyle. Yüzünü neden gizliyor.

"Çook Özür dilerim." diyip koştu. Ne yapmaya çalışıyor? Çok sinirlenmiştim. İyi bir şey olmadığı belliydi.

"NE OLUYOR BURDA!"diye bağırdı. Tüm okul karşımdaydı. Müdür karşıma geçti.

"Durun Bay Michael."

"SANA MI SORUCAM NE YAPIP YAPMAYACAĞIMI?" dedim.Korkmuş olacak ki hemen geri çekildi. Bir kız karşıma geçti.

"Ben size her şeyi anlatırım efendim." dedi. Düşüncelerini okuyamıyordum. Gizlemeyi öğrenmişti belli ki. Bir erkek kolundan tuttu.

"Ne yapıyorsun Jessy."dedi kıza. Demek ki ismi Jessydi.

"Devam et." dedim biraz sakinleşerek.

"Kızınız yani Jennifer benim yakın arkadaşım. Bu okula geldiği ilk gün arkadaş olduk. İlk gün de talihsiz bir olay yaşandı. Kızı-"

"KES SESİNİ!" dedi Birisi arkadan.

"Sana nolluyor Alex!"dedi Kız. Onunda ismi Alexmiş.

"Nerde kalmıştım. Biz bir süreliyine okuldan çıktık. Jen'le okulun etrafını dolaştık. Sonra bana kan içmem gerekiyor dedi ve gitti. Yaptığım yalnış bir şeydi biliyorum ama onu takip ettim. Birisini kenara çekip kanını emecekken adam vampir olduğunu anlamıştı ki dönüşüp yüzünü çizdi. Yüzünü o yüzden saklıyor." dedi. O zaman diğerleride derinden bir oh çekti. Benim tepkim yüzünden olmalı.

"Kızımın böyle arkadaşları olmasına sevindim Jessy. Ve sen -alexi gösterdi- Birde sen -Jasonu gösterdi- KIZIMDAN UZAK DURUN! ÇOK CİDDİYİM" dedim. Korkmuştular bende gittim.


Jennifer tarafından


Biraz dolandıktan sonra babamın okuldan çıktığını gördüm. Koşarak kantine gittim. Herkes oraya toplanmıştı. Jason yanıma geldi.

"Jessy her şeyi halletti."

"Babam kızmadımı?"

"Birini ısırırken onun vampire dönüştüğünü ve senin yüzünü çizdiğini söyledi." dedi. Jessy nin yanına gidip ona sarıldım.

"Teşekkürler arkadaşım."

"Önemli değil arkadaşım." dedi. Sonra sınıfa gittik. Derslerr geçtiiiiiiiiiiiiiiiii. Ama bu gün Alex benimle uğraşmadı. Garip hemde çook. Herkes gidiyordu ama ben hala oturmuştum. Çünkü buraları temizlemek bana kalmıştı.

"Gitmiyor musun?" dedi Jason.

"Hayır buraları temizlemeliyim."

"Yardım edeyim mi?"

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin