"Şey..."

9.6K 565 229
                                    

"Bitti bitti. Hani sen çalışıyordun? 4 tane siparişten sonra uykuya kalan ilk insansın." dedi. Sonra belimden vurmaya başladı. Değişik.

"Kalk kalk hadeee." dedi. Bende garip bir şekilde ona bakarak yerimden kalktım.

2 HAFTA SONRA (Beklemiyordunuz değil mi? O yüzden n'apıcaz? BanuFarklı tagına facede destek olucaz =D Neyse)

... Yine aynı. Şu anda okulun. Afedersiniz okulların önünde durmuş siyah üniformam ve sağ kolumdan sarkan çantamla okula giren insanlara bakıyordum. Bislikler. Ne çabuk unutuldum. Hayır yani, okula girinde "Burada Jennifer Williams diye bir kişi okumuyor." deseler destek vericem. Yavaş adımlarla okula yaklaştım. Ve okula girdim. Sonunda. Sonra da sınıfa. Bekleyin. Akıllandım bi kere ben (okumayı kesmeyin lan azcık bekleyin). Kapıyı çaldım. Ses gelmedi. Bir kere daha çaldım.

"Gir!" dedi bir erkek sesi. İçeri girdim. Kafamla selam verip yerime geçtim.

"Dur!" dedi emir tonuyla. Güzel sesi olduğuna şükretsin. Geldiğim gibi geri adımladım. Ve öğretmene baktım. Daha doğrusu delik-deşik ettim desem daha doğru olur. Kumral saçlı, uzun, geniş omuzlu bir erkek. (Hey, sen. Buldun mu? Yoksa daha bulmadın mı? Yazık. İpucu: BTS'den)

"Derse geç gelmenin sebebi ne?" dedi. Boğazımı temizledim. Cebimden telefonu çıkarıp saate baktım.

"Sadece 5 dakika geçiktim." dedim telefonu cebime koyarken. Küçümseyici bakışlarla bana baktı.

"5 dakika bile olsa, insan bile değilsin. Bunu nasıl affetmemi bekliyorsun?" dedi. Ağzımı güzel küfürler yağdırmak için açtım ve geri kapadım. Yerine daha düzgün laflar seçtim. (yazarınız xxx'e aşık çocuklar)

"İşim vardı -yalan-. Ve yaklaşık 2 dakika önce okula girdim. Bunun 5 saniyesini buraya gelmeye sarf ettiğime göre, geri kalan 1 dakika 55 saniyedir sizinle konuşuyorum. Yani sonuç olarak sorun bende değil. Sizde olduğunu da söylemiyorum. Ama beni de suçlayamazsınız. O zaman yerime geçebilir miyim?" dedim. Ne çok konuştum ben ya?! Hesap vermeyede başlamışım. Benden iyi öğrencimi olur?

Öğretmene baktım. Yüzünde bir gülümseme yarandı. Gülümsemeye bak be. Kıskandım.

"Peki. Geç yerine. Ama geçmeden önce ismini söylersen sevinirim. Aklımda bulunsun." dedi.

"Jennifer. Jennifer Williams." dedim. Kafasıyla onayladı. Bende yerime geçtim. Yerime değil. Aklıma gelen boş sıraya. Öğretmene baktım.

Yaklaşık 20 dakika geçti ve ben hala öğretmene bakıyorum. Bir ilk. Arkadaş ben Alex'e bile bu kadar bakmıyorum. Kendine gel Jen Dünyaya geri dön! Ama hak verelim. Çook tatlı lan. Gülüşünü yediğim. 1 dakka. Az önce ben ne dedim? Şaka falan kafayı yedim galib- Kafamı kafama kağıttan uçak yapıp atan mala çevirdim. Kim olabilir? Tabiki, Jack. Kağıtı alıp açtım.

Bakıyorum öğretmene aşık olmuşsun. Hep seni izlediğimden değil. Kendini bişey sanma yani. Sadece ne zaman baksam gözün öğretmende de. Aşk büyüsü falan mı yaptılar sana melez? Alex'e n'oldu? Hepsinin cevabını istiyorum. HEMEN!!

Bakıyorum da hayranlarım varmış haberim yokmuş.

Birincisi, öğretmene aşık falan olmadım. İtiraf ediyim yakışıklı o kadar. Bide o saçlar (bu kısmı karalar. Ama okuna bilecek derecede hala.) Neyse.

İkincisi, sanane Alex'ten? Siz kavga etmiyor muydunuz? 

Hepsinin cevabını istiyorum HEMEN!!!

Diye yazdım bende. Daha sonra uçak haline saldım. Kafamı kaldırıp etrafa baktım. Öğretmen tahtaya yazı yazıyordu. Güldüm. Sonra alt dudağımı ısırıp Jack'i hedef aldım. Ve BOOM!!.. Bir dakika. Yine. Bu neden şu anda Jack'in kafasında değilde biricik öğretmenimizin elinde acaba?

Kafamı kaldırıp öğretmene baktım. Ve hafif öksürdüm. Gülümsedim. Yavaşça kağıtı açtı. Gözlerimi büyüttüm. İtiraf ediyim yakışıklı o kadar. Lafı bir anlık kafamda yankı yaptı. Lan. Hemen öğretmenin elini tuttum. Kafasını kaldırıp bana baktı.

"Şey..."

VE BUNU ALEX GÖRÜR. BOOM BOOM BOOM! ALIN SİZE YB. ZAAA. Ve bu accayip yakışıklı, full çekici, geniş omuzlu ve tatlı şahıs klipten bir üye. Tahminimce A.R.M.Y'ler çoktan bulmuştur. Ama yine de söyleyeceğim. JİN O JİNNN. HİHİHİHİHİHİ. =) İnternete BTS - Jin yazın çıkar. Ve bu öğretmene isim yazın. En çok oy alanı koyucam. Kendiniz karar verin. İtfah yanlış mı? En son kim istemişti?

Söz: 600
Tarih: 20.10.15
Sınır: +40 vote, +100 yorum.


Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin