"Tamam -kahkaha- Tamam -kahkaha- Sustum -Vallaha sustu-" dedi. Etrafıma baktığımda öğretmenlerin nerdeyse hepsi gelmişti. Birisi yanıma gelip "Galiba başka sınıfa geçmelisiniz. Boş sıınıf olmadığı için siz 11/B sınıfıyla birlikte kalacaksınız. Yarına kadar. Nedeni ise En büyük sınıfımız o." dedi. Bende 'Tamam' deyip geçtim. Öğretmen bizi o sınıfa götürdü. Arada kurallar gibi bir şeyler zırvaladı. Ama ne yalan söyliyim, dinlemedim. Sınıfa girdiğimizde Herkes uslu-uslu ders çalışıyordu. Bella da . Öğretmenimiz diğer öğretmenle tokalaşıp söze başladı.
"Selam Çocuklar. Bazı sebeplerden Dolayı...." dedi bana bakarak ve dişlerinin arasında. Bende sırıttım.
"Bu gün iki sınıf birlikte olucak. İsterseniz dışarı çıkabilirsiniz. Eğitiminize kadığınız yerden devam edebilirsiniz. Benden bu kadar." dedi ve gitti. Biz kaldık =((
"Hmm. Tamam. Herkes boş yerlere geçsin. Sonra tanışırsınız." dedi sevecen bir sesle.
"Şey... Öğretmenim." dedim.
"Efendim." dedi. O sırada Jack kolumu dürttü.
"Lütfen burada da sorun yaratma. Lütfen." dedi yalvaran bir tonda. Bense onu takmadım bile.
"Ben dışarı çıkabilirmiyim?" dedim.
"Hayır." dedi keskin bir ifadeyle.
"Şeyy.. Ama-"
"Hayır dedim." dedi.
"Onu demiyorum! Zaten bir kaç kişiye yer yok. O yüzden diyorum. Çıka bilir miyim?" dedim.
"Olsun. Olsun. Yerleşirsiniz." dedi. Jacke dönüp "Ben bu kadını yolarım" dedim. Kıkırdadı.
"Anlamadım?" dedi. Doğru lan. BUnlar vampir. Bende Tam gözümü yumup ağzımı açacakkenn Alex girdi. Bu gitmedi mi lan?
"Alex? Kurt? SENİN BURDA NE İŞİN VAR?" dedi Öğretmen. Alex se ona 'Imıgı çık kırktım' der gibi bakıyordu. Devreler yandı.
"Şey.. Öğretmenim. Ben Jen için gelmiştim de." dedi.
"Jen kim?" dedi Öğretmen. Hayır yani Kurt okula girmiş. Gidin saldırın. Bak kurt okuluna beni kurt sanıyorlar. Allah ne verdiyse dalıyorlar. Bunların derdi Jen kim? Benim Başka???
"Ben." dedim Sağ elimin işaret parmağını kaldırarak. (Anladınız onu siz.) Öğretmen yüzümüzü mal mal baktı?
"Yani... Gidebilir miyiz?" dedim. Sonra dank etti öğretmene.
"Hayır. Yani sen gidemezsin Alex gitsin." dedi. Alexe baktım. Kulağına yaklaşıp "Bırakma beni burda." dedim ağlamaklı sesle. Öğretmen sinirle kolumdan tutup çekti sonra sıralardan birinin yanına getirdi. Ellerini omuzuma koydu. Ve oturttu.
"Haa şöyle. Sende Git burdan." dedi. Son cümleyi Alexe bakarak söylemişti. Alex Ellerini 'Ben Masumum' diye kaldırdı. ve fısıldayarak "Sorry." deyip gitti. Jack se aradan aradan kıkırdıyordu. Bizim şu Gölge Vampir bile gülüyordu. Ben bunun ismini öğrenmeliyim. Aklıma not ettim. Ve lanet olası çantanı öğretmenin ayağının üstüne koydum. (Öğretmen hala karşısındaydı.) Öğretmen bana döndü. Bende yüzümde hiç sevecen olmayan Hatta nefret dolu gülüşümü sergileyerek öğretmene baktım.
"Bir Çekilirseniz..." dedim dişlerimin arasında. Ayağıyla çantayı itip gitti ve "Terbiyesiz." diye mırıldandı. Bu bişey bilmiyor valla bilmiyor. Ben öldürürüm bu kadını.Herneyse dedim ve çantamı adam gibi düzeltip arkama yaslandım. Jack gil hala ayaktaydılar. Ve Jack Gülmemek için dişlerini sıkıyordu. Sonunda küçük bir kahkaha attı. Bende iyice sinirlendim. Yumruğumu sıkıyordum. Tün dikkatler Jackin üzerine döndü. Jackse bana baktı. Gözlerim simsiyah olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireDünyada 100-den fazla yaratık vardır. İster insan, ister vampir, isterse de kurt olsun. Binlercedir. Daha onların ismini bile bilmezken onlar tam etrafında dolaşırlar. Bunların hepsi 'İnsan' adını taşıyarak dünyada yaşarlar. Şüphelendirmeyi sevmezle...