Gölge Vampirleri

26.5K 1.2K 85
                                    

"Ş-şey özür dilerim."


"Tamam. Bir daha olmasın." dedi. Gıcııkkk. Neyse Zil çaldı. Bende Eve gittim bi koşu(espiri yaptım gülünnnn hihihihihi). Eve vardığımda hemen uyudum.


"Heyyyy! Uyannnnnnnnn.. Bu gün okullllllll varrrrrrrr."


"Zaten her gün okul var mal."


"Doğru. UYANNNN." Dedi ben de kalktım.


"Tamam. Git sen üstümü değişip geliyorum."


"Tamam." gittikten sonra üniformamı giydim. Çok seksi duruyordu üstümde. Saçlarımı burup hafif eyeliner çektim. Sonrada aşağıya indim. Bella beni bekliyordu. Arabaya binip okula gittik. Tabi ayrı-ayrı olduğu için okul...


"Görüşürüz cnm" diyip öptüm.


"Görüşürüz abla." dedi. O giderken ben ona bakıyordum. Arkadan araba sesi geldi. Ve arabadan Alex ve Jason indi. Bunlar ne zamandan beri arkadaş?? Benimle konuşmasınlar diye hemen okula gidiyordum kii omuzumdaki kol irkilmeme neden oldu.Bu Jackti.


"Selam." dedi.


"Selam."


"Zaten zar-zor görüşüyoruz. Ne bu acele?" kOlumu tutmuştu.


"Birazdan görüceksin. Şimdi bırakta gidiyim."


"Olmaz." dedi ve Alexle Jason yanıma geldi.


"Çook teşekkür ederim yaa."


"Ahh tamam." dedi ve elini omuzumdan çekti.


"5 Dakika önce yapsaydın tam olucaktı da."


"Selam Jack." dedi Alex


"Selam Jen." dedi Jason.


"Neyse ben gidiyorum. Sende git." diyerek ittim onu.


"Ah evet. Ben kaçtım."


"Görüşürüz." dedim.


"Hey Jen."


"Şeyy Ben üzgünüm Jason gitmeliyim. Kardeşimi unuttum. Amannn. Kardeşimde defterimi unuttum." diyerek kurt okuluna gittim.


"Senin kardeşin Vampir okulunda okumuyormuydu?" ahh doğru.


"Evet. Kafam karışmış." dedim ve vampir okuluna girdim. Herkes bana bakıyordu. İlgiyi severimde bu kadar olmaz abi yaa.


Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin