Birden babamın Alexin yakasından tuttuğunu gördüm.
Alex tarafından
Resmen şaşkınlık içindeydim. Kız babasını hiçe saymıştı. Hemde ondan bu kadar korkarken.
"ALEX KİM?" dedi babası bağırarak.
"Ben." dedim canıma susamış halimle. Gelip boğazıma yapıştı ve beni kaldırdı.
"SEN KİMSİN DE KIZIM SENİ BÖYLE KORUYOR?" korumak mı? korusaydı şuan burda olurdu. Derken Jennifer geldi ve babasını sertçe ittirdi.
"ARKADAŞIM. NE O? MAXDEN HIRSINI ONDAN MI ÇIKARACAKSIN?" dedi ve babasına tokat atıp gitti. Babasıda arkasından gitti. Ne yani bu benim için gerçekten endişeleniyor mu? diye düşüncelere dalarken başta öğretmen olmak üzere herkes vampir okulu ile aramızdaki boşlukta kavga eden baba-kıza bakıyordu. MERAKLI VELETLER.
Jack tarafından
Ne sıkıcı ders. Bir an önce kurtulsam ya. Kafamı pencereye çevirmemle 10A sınıfını camda görmem bir oldu. Saldırıya mı geçtiler lan bunlar? Öğretmen falan. Hayrola. Ne kaçırıyoruz?
"Ö-öğret-menim."
"Efendim Jack. Yine mi dersten sıkıldığını söyleyeceksin?" herkes bana döndü. Yüzümdeki şaşırma ifadesini görmüştüler. Ağzımı bile açamadım.Gölge vampir geldi ve pencereye baktı. Kıkırdadı. Kıkırdamadı resmen kahkaha attı.
"Ne yapıyorsun?" diye sinirlendi öğretmen.
"Hahahaha. Benim kız... Yani Jennifer babasıyla kavga ediyor. Diğer sınıfta 10A pencereye yapışmış onları izliyor. Hahahhaha." ben daha benim kıza takılmışken. Sınıf kayboldu. Gölge vampiri yanıma geldi.
"Çok fazla takılma dostum. Neyse hadi gel inelim izleyelim bakalım konu ne?" dedi ve aşağı indi. Bende onu takip ettim. Diğer sınıfta aşağıdaydı ve Jennifer ağıyordu. Ne? Neden ağlıyordu?
Jennifer tarafından
Babam beni takip etti. Okulların arasında durunca o da durdu. Çıkmaz sokak. Hay ben senin... Babam yanıma geldi. Yüzümü ona çevirdim ve biraz bakıştık. Sonra arkada vampir ve kurt okulunun karışık halde bizi izlediğini gördüm. Yanağımdaki sıcak havayla babamın bana tokat attığını anladım.
"SEN AZ ÖNCE NE DEDİĞİNİ SANIYORSUN? BİR MELEZ OLARAK BU KADAR MI DÜŞTÜN?" dedi babam ve arkadan Bellanın bize yaklaştığını gördüm.Şaşkınca bana bakıyordu ve 'abla yapma' diye bakıyordu. Şu an sinir tepemde olmasa her şey normal olurdu. Bunlar yaşanmazdı ama oldu bi kere ve hala sinirliyim.
"Evet. Bu kadar düştüm. Ama biliyormusun? Hala senin seviyene inemedim." dediğimde yine tokat attı. Bir taraftan ağlıyor bir taraftandan delicesine kahkaha atıyordum. Sanki aleve bürünmüştüm ve gözüm yemyeşil olmuştu. Hiç böyle olmamıştı.
"NE DEDİN SEN? SENİ AKILLI BÜYÜTEMEDİM Mİ? NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN?!" dedi bende Maxe bakarak konuştum. Herkes Maxe döndü.
"Aslında Beni annem akıllı büyütmüştü. Ama o da öldürüldüğüne göre şimdiki annemde sende bana bişey öğretememişsiniz." tam bir tokat atıcakken gözlerimi kapadım. Ama tokat atmadı. Gözlerimi açtığımda üvey annem karşımdaydı.
"SEN BURDA NE ARIYORSUN?" diye sordum. Evet ben sordum.
"Baban sana bakıp geleceğini söyledi. Dönmeyince endişelendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireDünyada 100-den fazla yaratık vardır. İster insan, ister vampir, isterse de kurt olsun. Binlercedir. Daha onların ismini bile bilmezken onlar tam etrafında dolaşırlar. Bunların hepsi 'İnsan' adını taşıyarak dünyada yaşarlar. Şüphelendirmeyi sevmezle...